{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
499 visninger | Oprettet:

ipod classic vs htc wildfire {{forumTopicSubject}}

jeg overvejer lidt at få min en ipod, men har også tænkt på at købe et større sd kort til min htc wildfire..
jeg har ikke rigtig noget at sammenligne med.
så er der nogen der ved om der er kæmpe forskel på kvaliteten, på disse 2 muligheder


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ipod classic vs htc wildfire
  • #1   10. feb 2012 Generelt giver smartphones efter min mening bare ikke den samme lydoplevelse.
    For det første er der slet ikke samme kvalitet i interface (udover iPhones, hvor det er stjålet direkte fra iPods) på en smartphone. Den er ikke lavet specifikt til at høre musik på, og på min nuværende telefon, Samsung Galaxy S, kan man ikke engang gå ind og fortsætte med den nummer man var igang med at høre.
    Derudover har der på mine tre smartphones ikke været særlig god lydkvalitet sammenlignet med en iPod. Min Samsung laver endda mange 'hak'/glitches i lyden, og det er bare ikke holdbart hvis man skal bruge den som eneste musikafspiller.

    En sidste ting er selvfølgelig at batteriet, som i forvejen ikke holder alt for længe på en smartphone, bliver drænet endnu hurtigere hvis du bruger den til at lytte musik på.


  • #5   10. feb 2012 Samsung Galaxy Nexus er den telefon jeg har haft som har haft den bedste lydoplevelse. Helt på linie med den iPhone 4 jeg har haft. Vil sige at lyd volumen på både min Desire og Desire HD som jeg også har haft ikke helt står mål med hverken Galaxy Nexus og iPhone. Jeg tror lige så meget det er lydniveauet end kvaliteten der er problemet.

    Har ikke prøvet en Wildfire - men software mæssigt behøver du ikke bekymre dig - hvis ikke standard lydafspilleren passer dig så henter du bare en anden - der er stakkevis at vælge imellem.

    Jeg bruger KUN Spotify til mit musik nu. Den kan også synkronisere din lokale musik til din enhed over Wifi.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 280 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.685
    #6   10. feb 2012 Om den fortsætter osv, kommer jo bare an på den player man bruger - og det er det samme med EQ.

    Jeg kan godt nok heller ikke høre forskel på lydkvaliteten på henholdsvis ipod og f.eks min Desire HD med de samme ørepropper, og den hakker ikke selvom man modtager SMS'ereller surfer samtidigt...


  • #7   10. feb 2012 Køb en Ipod, det er ikke noget mere belastende at have suget sin tlf tør for strøm fordi man har hørt musik.

    Min ipod er efterhånden 5-6 år og den holder strømmen udemærket stadigt, Så jeg var med på den gayass Apple hype tidligt smiley


  • #9   10. feb 2012 Køb i-pod. Helt sikkert flest tilbehørs gadgets til,,

  • #10   10. feb 2012 Der er ikke den store forskel på lydbehandlingen i de forskellige enheder. Man kan med fordel hente en bedre afspiller til android, f.eks. Poweramp. Den er MEGET bedre end den indbyggede. Og så brug en tusse på nogle gode ørebøffer/plugs. Det betyder ALT for lyden. Bare min mening...

  • #11   10. feb 2012 jeg siger mange tak for hjælpen. jeg tror det ender med en ipod.. det virker som den bedste løsning..
    jeg har fundet mig en 80 gb 6.th. generation til 995 kr.. er det en fornuftig nok pris..


  • #12   10. feb 2012 Der er nu ret god lyd i min HTC Sensation XL smiley

Kommentér på:
ipod classic vs htc wildfire

Annonce