1.091 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 30 Svar

Hvor blev tilhængerne af rød stue af Hvor blev tilhængerne af rød stue af

håber i der stemte rød blok har fået armene lidt ned igen.
ved ikke om det er mig eller mit oliefyr de prøver at tage livet af
syntes ikke os på landet hvis hus puf er blevet 50% mindre vær.
lige smutter i banken og låner 100000 til jordvarme, ja tro på det.De siger at el skal stige til 4 kr så passer det regnestykke jo heller ikke. vil skide på det miljø global opvarmning og min bare røv sidder i et møg hus og pisse fryser da oliefyret er kørt tør mine vand rør fryser.SOMMER HVOR ER DU!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor blev tilhængerne af rød stue af
  • #2   8. feb 2012 Isolering min ven smiley Eller måske en pille stoker? - eller en pilleovn... skulle også være godt rent økonomisk. Men ja det er da en udskrivning. og jeg klager ikke over det, - når jeg nu lever af og lave varmepumper...

• #4   8. feb 2012 Køb i Tyskland smiley Pillefyr evt.

• #5   8. feb 2012 Det kan da ikke passe... Helle sagde jo at det ikke blev dyrere for den almindelige dansker... så ved ikke hvad du er for en underlig størrelse hvis det lige pludselig skal koste en masse for alt muligt som de lige syntes skal være dyrere :-S

OMG jeg gylper i lårfede stråler ud af røven og LIGE ned i munden på Helle og resten af de røde løgner svin derovre... VALG nu.. og offentligt hængning af de røde komunist pampere...!!!!!

• Lars T
    Lars T Tilmeldt:
    jan 2005

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 25
    #6   8. feb 2012 Newsflash fra Christiansborg - Nu da Beskatningsringen ikke giver det forventede provenu til den trængte kasse, overvejer Helle og Villy deres næste innovative og nytænkende tiltag. En 180% registreringsafgift på cykler samt et tvunget årligt syn i sikkerhedens tegn, er på tale smiley

• #9   8. feb 2012 Ja, desværre koster det lidt mere end ventet at rydde op efter 11 år, hrm, interessant økonomisk tankegang. Havde VK lyttet lidt mere til de to liberale partier og lidt mindre på dansk folkedanser parti, så var det måske ikke gået så galt.

• #10   8. feb 2012 Jeppe: Hvad mener du med ikke gået så galt? Plus på betalingsbalancen og afvikling af landets gæld er da godt gået.

• #11   8. feb 2012 alting har sin pris. smiley og vi må alle yde det vi kan, det er vores forpligtigelse. Godnat

• #12   8. feb 2012 Hvorfor stiller i ikke op når i er nu ved hvad der skal til. Det er altid let og sidde bag en skærm og være kæphøj, nej stil op og gør en forskel, jeg siger ikke a jeg værker er rød el blå, syntes det er en stor børnehave og det er det sku også ved at være her inde, der er kun brok brok og atter brok, det her er et motorcykel galleri, luk jeres politik lort ud på facebook, STOP jers klynk.

Renover dit hus så det ikke er utæt, køb en brændeovn få fingeren ud af røven og kløv noget træ....

• #13   8. feb 2012 smiley

• #14   8. feb 2012 Jesper, fordi den tidligere regering har ødelagt den danske økonomi ved bl.a at tillade flexlån, aftalen om nordsø olien, 100 millarder til bankerne uden kontrol, 1 millard til privat hospitaler, skattelettelser og meget mere

• #15   8. feb 2012 Lars JA... På trods af højere afgifter, så har danskerne stadig masser af penge!

• #16   8. feb 2012 Thomas D - når du nu alligevel skal ned at hæve 100.000,- til jordvarme, så tag da lige 150.000,- mere og få smidt nogle solceller på taget.
    Så kan Auken'erne rende og skide. smiley

• #17   8. feb 2012 Tråd flyttet til Off Topic

• #18   9. feb 2012 Sebastian: Den danske økonomi er da ikke ødelagt. At der er finanskrise skyldes bestemt ikke de ting du nævner. Den opstod af ting den danske økonomi ikke er i stand til at kontrollere.
    Du kan sammenligne med hvordan det er gået i resten af eu.

• #19   9. feb 2012 UNDSKYLD UNDSKYLD UNDSKYLD.. Jeg stemte på liste A for første gang i mit liv ved sidste valg og de har ikke gjort meget der har imponeret mig siden.

Men jeg var dælme også blevet træt af den borgerlige fløj, hvis der var valg i morgen, ville jeg ikke ane hvad jeg skulle stemme...

• #21   9. feb 2012 stop med at piv! som lars h siger tag dog skeen i den anden hånd køb en brænde ovn og kløv noget brænde så får du varmen min. 2 gange!!

• #22   9. feb 2012 esper. Du blander tingene sammen. Lavkonjunkturen ligger på verdensplan ja. Jeg nævner intet om finanskrisen. Det er en du pådutter mig.
    Jo den danske økonomi er da fuldstændig ødelagt! Prøv at se hvor meget der skal spares dette år i de forskellige kommuner. Dertil Plejehjem, skoler, sygehuse, politi, børnehaver osv! Netop fordi man under den tidligere regering ikke har haft en skid styr på hvad og hvor pengene er gået hen og hvor mange man har haft af dem

• #23   9. feb 2012 Lars T

Det er forhåbentlig løgn ? smiley

• #24   9. feb 2012 Så forleden at Kinas regering har forbudt deres lands flyselskaber at betale miljø afgift ved flyvning i Europa, da det vil mindske deres konkurence evne.
    Måske man hellere skal kikke på et land med 1 mia mennesker og give dem afgifter, og ikke os danskere, for vores konkurance evne bliver da kun dårligere hvis vi skal afgiftes i alt.

• #25   9. feb 2012 Nu kan man jo desværre (heldigvis!) ikke bare uden videre ligge afgifter på andre lande.

• #27   9. feb 2012 Lars H Det lægger i off topic og der må man snakke om alt andet end motorcykler så kan ikke lige se dit problem i at det lægger her? Ja det er et motorcykel galleri men nu er det sådan at der er lavet en off topic sektion hvor det må oprettes i så stop DIT klynk;)

• #28   9. feb 2012 nogge> Den årvågne læser vil naturligvis bemærke at der i 5. indlæg efter Lars´ står skrevet at tråden er flyttet til "Off topic".
    Tråden var således ikke postet under Off topic da Lars skrev.... smiley

• #29   9. feb 2012 Er Rød og skammer mig ikke over det... ville også stemme rødt hvis der var valg i morgen.

Og ja afgifter sutter r.. det gør betalingsringen også, samt at nordsjællandske kommuner skal sende penge til jyske kommuner fordi på grund af den kommunale udligning..

Men sådan er det i et land hvor vi (nogen ihvertfald) mener at der skal være lige muligheder for alle...

og det koster...

Og tænker har man købt et piv dårligt hus så fik man det nok meget billigt, specielt hvis det ligger i jylland, så den månedelige udgift - varme er nok ikke mange basøre..

Det jeg betaler i leje af min lejlighed kan da betele for et mellem stort hus de fleste steder i jylland.

• #30   9. feb 2012 buggi små slag;) Jeg så det først da jeg tjekkede emnet anden gang:)

Men nu kan han ihvertfald ikke brokke sig mere smiley

• #32   9. feb 2012 Jeg ved sgu snart ikke - jo, der har været en række brudte valgløfter, hvornår har der ikke været det?????

Den eksterne påvirkning af vor økonomi er ad helvede til, men det havde den også været, hvis Løkke havde været statsminister.....

Så har vi fået en helt ung skatteminister - det synes jeg faltisk er forfriskende - de to forrige var efter min bedste mening nogle rene platugler..

Værst af alt er dog "trængselsringen" Ja - altså ikke at nogen mener at vi skal have den, men at ringens agreste modstander - venstre - har proklameret, at de IKKE vil afskaffe den......

jeg ved snart ikke, hvad der er værst.....

Der er en ting, jeg er glad ver efter regeringsskiftet - det er ikke bare muligt at tryne "hovsa" lovgivning igennem længere. Nu er de sgu nødt til at tale sammen.

• #33   9. feb 2012 nogge har heller ikke sagt noget siden smiley

• #34   9. feb 2012 nogge det er jo forresten et mc gallaeri hvor er din mc smiley

1-0 til mig smiley

• #35   9. feb 2012 John P, hvordan tror du det ville se ud hvis vi pludselig gik ud og pålagde tilfædige lande afgifter og selv indkasserede indtægten?
    Vi har selvfølgelig toldmure, men det er nok også det nærmeste vi kommer..

• #36   9. feb 2012 der er nogen der ikke kender forskel på klynkeri og ironi eller humoristisk sandhed smiley

• #37   9. feb 2012 Ja, den smuttede.. det må være rødvinen smiley

Kommentér på:
Hvor blev tilhængerne af rød stue af

Annonce