{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.005 visninger | Oprettet:

elgiganten og bluray {{forumTopicSubject}}

Hej mcg'ere

Jeg har for et lille år siden købt et stort samsung tv, samt en væghængt blu ray afspiller også fra samsung.

Fra starten af larmede drevet meget i bluray'en. Til sidst blev jeg enig om at sende den til rep. 3 uger gik der og jeg fik den igen. Men så startede problemerne for alvor. Nu kunne den slet ikke starte film op og hvis den endelig gjorde flimrede det helt vildt (med spritnye film). Den blev så indleveret til rep med det samme igen. Nu har de så efter 8 uger 6 uger fundet ud af at de ikke kan lave den. Og jeg kan få pengene retur.

Men jeg vil have en ny, dog kan de ikke skaffe den længere. Men jeg er sq træt af at mit nye tv er hængt højt for at gøre plads til bluray'en nedenunder og det efterlader nu 4 fine huller midt på væggen. (helt nyrenoveret væg med filt smiley )

Kan jeg kræve at de dækker udgifter til evt udbedrelse af ny filt osv hvis de ikke har en anden væghængt model de kan tilbyde mig??

Eller er det bare bad luck??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  elgiganten og bluray
Kommentér på:
elgiganten og bluray

Annonce