{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

Ældre PWR commander på Nyere cykel {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen, jeg har en Power Commander V til en yamaha R1 05-06

vil den du på en 08 model? er der forskel på de ting , jeg ville jo ik mene det, men jeg kom lige til at tænke på det da jeg så en hjemmeside som jo ville filtere søge resultatet efter årgangen på ens mc

jeg kan dog ik se at det har betydning når power commander jo bare er en computer med et map i?

er der nogle som ved noget?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ældre PWR commander på Nyere cykel
  • #1   9. jan 2012 hey, mener der er lidt forskel på de forskellige modeller... ihvertfald er der noget med nogen af de nyere r1 kører med nogle variable tragte, om pc er med indover det, ved jeg ikke for er den er der nok en forskel.

tror sgu jeg vil ringe og tage en snak med Finn Villadsen så har du fat i en der ved rigtig meget om emnet. www.fvmotor.dk

I den henseende kan han også nok give dig en ide om hvad der er godt og gøre v. netop den model og hvad du ca kan forvente dig.

• #2   9. jan 2012 Finn villadsen bryder sig jo bare ikke rigtig om mennesker kan man nemt høre når man taler i tlf med ham.. smiley

sidst jeg talte med ham var han sur over jeg selv havde en pwr commander han sku montere og rulle

• #3   9. jan 2012 Passer stikket?

• #4   9. jan 2012 Nå ja men hvis han er manden med den viden du står og mangler, hvad så, - det er da klart at det kan være frustrerende hvis man gerne vil leve af at sælge et godt produkt, sammen med know how, og at folk kommer slæbende med det selv.
    Forstår bare ikke folk der skal have pc eller andet på. At man for hulen ikke selv bare kan gøre det og justere det (lige som man gjorde i gamle dage med sin knallert). Omvendt set er en udskrivning på lad os sige 5000 jo intet i forhold til prisen på din havelåge... men hvis det er det der får den til at reagere på håndtaget når den skal flytte sig, så er det jo sådan det er.
    Morten jeg synes det er en meget mærkelig kommentar. Men som jeg altid har sagt, maskiner er nemmere at arbejd med end mennesker kan være smiley
    Men

Kommentér på:
Ældre PWR commander på Nyere cykel

Annonce