553 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
gopro hero2 gopro hero2
har lige investeret i et goprohero2 ,og har lige et par spørgsmål, som jeg håber der er en som kan svare på:
den 220w usb-lader som følger med en iphone4 , kan den bruges til at lade gopro kameraet op også ???
Hvad for et video redigerings program vil i anbefale ???
jeg har windows moviemaker, men det synes jeg ikke lige er så nemt at bruge.....
0 synes godt om
Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.708
Jeg bruger Pinnacle Studio HD eller Cyberlink Powerdirector - de er gode på hver deres måder. Pinnacle er nok det nemmeste at starte med...
aug 2009
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 127 Svar: 819
Pinnacle er brugervenligt, men på længere sigt er det skuffende..
Sony vegas er der mange udgaver af og det fylder vidst nok kun 0,5 GB - 1,0 GB. Det har mange flere funktioner og er hurtigere. Du vil dog nok lige være et par dage om at lære om de forskellige ting. < Du kan evt. bruge youtube som guide.
- Til Sony vegas har jeg forresten lige fået en opdatering/ekstra effekter mm. gratis af Sony!
Et andet kunne være Adobe after effects men det er dog dyrt, ca. 3800 kr. dog indeholder det vidst også photoshop og lign. programmer. .. Jeg har ikke erfaring med det endnu, men gør det inden for kort tid.
- Dog er Adobe after effects eller adobe premium, hvad programmet end hedder, nok kun nødvendigt hvis man skal lave diverse animationer og effekter..
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 70 Svar: 396
Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.708
Jeg tror nok med nutidens PC'er, at de fleste overlever at programmet fylder lidt...
Her kører det fint på andet år, så mon ikke det er din PC der fejler?
Sony Vegas er rimeligt simpelt, men ret omstændigt at bruge som nybegynder.
aug 2009
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 127 Svar: 819
- Du kan også læse diverse anmeldelser der er på nettet og der er massere der har samme problem.
hvis min pc ikke kan klare det så er det nok kun 1% af verdens pc'ere der kan det.
jan 2009
Følgere: 6 MC-er: 5 Emner: 5 Svar: 443
Der er masser af gratis downloads af div. effekter, på directorZone.
Min pc er ikke nogen gamer - måske nærmere lidt forældet
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 165
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 32 MC-er: 11 Emner: 82 Svar: 3.015
gopro hero2