553 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

gopro hero2 gopro hero2

har lige investeret i et goprohero2 ,og har lige et par spørgsmål, som jeg håber der er en som kan svare på:
den 220w usb-lader som følger med en iphone4 , kan den bruges til at lade gopro kameraet op også ???
Hvad for et video redigerings program vil i anbefale ???
jeg har windows moviemaker, men det synes jeg ikke lige er så nemt at bruge.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lampe 400 kr.
  • Drill in concrete 300 kr.
  • Ophængning af lampe i loft udtag 500 kr.
  • Reparation af plæneklipper 880 kr.
  • Vakskemaskine tilslut 1.200 kr.
  • Ikea Pax Skab Estimat 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gopro hero2
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.708
    #1   4. jan 2012 USB laderen kan bruges uden problemer.

Jeg bruger Pinnacle Studio HD eller Cyberlink Powerdirector - de er gode på hver deres måder. Pinnacle er nok det nemmeste at starte med...

• #2   4. jan 2012 Fraråder Pinnacle!!! Jeg har brugt det i ca. et år, men er nu skiftet til sony vegas. Problemet med pinnacle var at det ligepludseligt blev langsomt og det fylder generelt meget, ca. 2,5 GB. Hvis det skulle køre hurtigere stod der at det krævede en opgradering som kostede ca. 50% af det programmet kostede fra nyt.
    Pinnacle er brugervenligt, men på længere sigt er det skuffende..

Sony vegas er der mange udgaver af og det fylder vidst nok kun 0,5 GB - 1,0 GB. Det har mange flere funktioner og er hurtigere. Du vil dog nok lige være et par dage om at lære om de forskellige ting. < Du kan evt. bruge youtube som guide. smiley
    - Til Sony vegas har jeg forresten lige fået en opdatering/ekstra effekter mm. gratis af Sony!

Et andet kunne være Adobe after effects men det er dog dyrt, ca. 3800 kr. dog indeholder det vidst også photoshop og lign. programmer. .. Jeg har ikke erfaring med det endnu, men gør det inden for kort tid.
    - Dog er Adobe after effects eller adobe premium, hvad programmet end hedder, nok kun nødvendigt hvis man skal lave diverse animationer og effekter.. smiley

• #3   4. jan 2012 Bruger os Sony vegas til mit Gopro HD2, dog er jeg ikke helt inde i og bruge det endnu, men det kommer nok. Prøvede først pinnacle og synes sony vegas køre bedre.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.708
    #4   4. jan 2012 Mit Pinnacle fylder kun 1,24GB ud af de ca 2,2TB jeg har ialt...?
    Jeg tror nok med nutidens PC'er, at de fleste overlever at programmet fylder lidt...
    Her kører det fint på andet år, så mon ikke det er din PC der fejler?

Sony Vegas er rimeligt simpelt, men ret omstændigt at bruge som nybegynder.

• #5   5. jan 2012 Det er bestemt ikke min computer som fejler.
    - Du kan også læse diverse anmeldelser der er på nettet og der er massere der har samme problem.

hvis min pc ikke kan klare det så er det nok kun 1% af verdens pc'ere der kan det. smiley

• #6   5. jan 2012 Jeg bruger Power Director og er glad for det. Jeg har prøvet flere andre som har været for "tunge" og gået ned.
    Der er masser af gratis downloads af div. effekter, på directorZone.

Min pc er ikke nogen gamer - måske nærmere lidt forældet smiley

• #7   5. jan 2012 Hvis det ska være nemt, så ska du ha Apples iMovie!

• #8   5. jan 2012 hvad med dette program :(link fjernet)

Kommentér på:
gopro hero2

Annonce