{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.279 visninger | Oprettet:

jess endelig får jeg solgt :o) {{forumTopicSubject}}

jeg har en annonce på dba. da jeg har noget til salg, Og endeligt er der en der er villig til at give prisen.
Hvor hældig kan man være ;o)

Hej,

Jeg virkelig sætter pris på dit svar, jeg er en havforsker og er i øjeblikket på havet i øjeblikket for en tur, jeg ønsker, at dette produkt sendt til min grand far. Jeg kan kun betale dig via PayPal som jeg ikke har adgang til at komme og betale kontant, fordi jeg er på havet og dba.dk også rådede mig til at bruge PayPal og også på grund af den enorme nogle af penge, jeg sender, der gør mig har brug for sikkerhed jeg håber du forstår. Jeg bruger ikke netbank, men jeg har PayPal-konto, og det er derfor, jeg vil betale dig via Paypal. Så bedes du venligst komme tilbage til mig med din PayPal e-mail eller nogen, der bruger paypal omkring dig, så jeg kan fortsætte med betalingen, og efter at betalingen er sket, jeg har en privat afhente agent, der vil komme til dig for at samle op efter betalingerne for produktet. Jeg ville have betalt min agent til at komme betale dig, men de accepterer ikke paypal betaling og en gang kan stole på en pick up agent denne periode, så det er derfor, jeg ønsker at betale dig direkte

PayPal er en sikker og en god måde at modtage penge, du kan også tilmelde dig med paypal bare gå til deres hjemmeside http://www.paypal.dk sin let at tilmelde sig.

Sku utroligt at de stadig prøver de der røver :o(

Hilsen

Liliane Sisombat

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jess endelig får jeg solgt :o)
Kommentér på:
jess endelig får jeg solgt :o)

Annonce