{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.294 visninger | Oprettet:

Mat sort hjelm {{forumTopicSubject}}

Hey MG!
Jeg regner med at købe en ny hjelm her inden sæson start, er blevet lidt lun på en matsort hjelm, men har ladet mig fortælle at den kan være svær at holde pæn!
Nogen erfaringer inden for det område?
Tænker det ikke kan være det store problem, men vil da bare være nedtur hvis den ligner lort efter en sæson el noget i den duer....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mat sort hjelm
  • #1   26. dec 2011 Jeg har selv kørt med en matsort hjelm i 3 år nu. Og ja, den bliver hurtig grim hvis man ikke behandler den ordentlig, for hver gang den kommer i kontakt med noget så efterlader det sine mærker.  Men pakker man den ind og opbevare den for sig selv så sker der intet. 
    PS. Jeg har en bandit

• #3   26. dec 2011 Har en mathvid IXS hjelm, som jeg egentlig også synes der kommer noget "slid" på, så jeg følger lige med i tråden for at høre om der er nogen der har nogle rengørings tips til vedligeholdese... Er der noget matte hjelme ikke kan tåle af rengøringsmidler?

• #5   26. dec 2011 Min schuberth r1 i matsort blev grim efter nogen tid. Ikke ridset, bare grim. Så jeg køber aldrig den farve igen.

• #6   27. dec 2011 Holde pæn??? Det er en f.... ing hjelm...

• #7   27. dec 2011 +1 !!

• #8   27. dec 2011 Thore og badenymfen
    enig!
    +2

• #9   27. dec 2011 ????

Matsort mc + sort lædertøj + matsort hjelm ( uden ridser selvfølgelig ) -
    Så er man da helt sikker på at blive overset i trafikken... ;-D

Held og lykke i den kommende sæson....

• #10   27. dec 2011 Gu er det en hjelm men bruge 3000-5000 på en hjelm og den ligner lort efter et par sæsoner det er da for nedtur!
    det er da ærgerligt at købe en hjelm man synes er super fed og så ender man med at ha en hjelm der er super grim!
    Men kan da godt se at hvis man bare ser det som en ting der skal beskytte hatten, og ikke en del af ens udstyr så er det total lige meget, men nu synes jeg det er feee at det er iorden, og når jeg vælger en hjelm har udseende også noget at sige- dog ikke så vigtig som kvalitet komfort, men ligegyldigt er det ikke smiley

Så derfor....

Til jer andre tak for respons! Jeg tror jeg dropper den mat sorte og "nøjes" med en blank sort:)

Kommentér på:
Mat sort hjelm

Annonce