{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spille på straffen
  • #1   26. nov 2011 3 år ?
    Han får vel bare et par måneder og lidt samfunds tjeneste...


  • Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #2   26. nov 2011 Samfundstjeneste er den største straf sådan en kan få, er jo fysisk arbejde.

    Under 18, utilpasset, indvandre småkriminel, mit gæt er han sikkert får en forvaringsdom på 6 - 9 mdr., hvor forholdene er langt bedre end dem vi andre har.


  • #3   26. nov 2011 Ærgerligt det der tæskehold ikke fangede ham..

  • #4   26. nov 2011 Jeg tror nu ikke han skal vise sig Gullestrup og omegn nogensinde mere.

  • #5   26. nov 2011 Jaja, han kommer jo ud igen - forhåbentligt snart . mon ikke der er nogen som venter?

  • #6   26. nov 2011 Af med knoppen eller end bedre, sæt ham i spjældet i en afdeling der kun består af fædre og uden vagter der kan hører ham skrige og så selvf af med knoppen når han bliver lukket ud

  • #7   26. nov 2011 Godt de er gode til at løbe der hvor han kommer fra. Er nemlig helt sikker på at han er ventet når han kommer ud.

  • #9   26. nov 2011 Enig.............................
    ud med det lort................

    mvh


  • #10   26. nov 2011 .~~~Miss~~. .
    den vilken havde jeg ikke set. det kan du da godt have ret i. bor man i danmark skal opdragelsen naturligvis også være så man passer ind i danmark. ikke somalsk. hvordan skulle de vide hvordan man skal opføre sig i DK.
    ud men hans forældre


  • #11   26. nov 2011 Kort proces.
    Af med hovedet. Mor, far, ham og hans søskende.
    Hvis der er flere af samme efternavn i dk, kan de få samme tur.

    Det er jo i princippet ligegyldigt med at sende dem retur, så fortsætter de jo bare ned at voldtage børn dernede.
    At kunne finde på den slags, er satme tegn på en alvorlig kortslutning i en vigtig komponent, og det er sikkert både opdragelse men Er bange for når det er den slags, at det ligger i generne.


  • Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #12   26. nov 2011 Kan huske jeg så i TV engang fra et eller andet negerland, kan ikke huske hvad det var for et, men der anslog de at mellem 70 og 80% af alle kvinder havde været udsat for voldtægt, så et eller andet sted, så regner mændene vel ikke det for noget særligt at gøre.


  • Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 2 Emner: 22 Svar: 807
    #14   27. nov 2011 Så nu kommer den igen, den der med at det er et enkeltstående tilfælde. Der er en grund til at somaliere og arabere altid har haft et dårligt ry, det er summen af tusinder af enkeltsager. Prøv at læse lidt fra dengang ordet var frit, se ex hvad W.Churchill skrev om de muslimske lande.

  • #16   27. nov 2011 bare send den indavlsperle hjem hvor han kommer fra

  • #17   27. nov 2011 Åh du alt vidende max, så gør dog alle os dumme simple mennesker lidt klogere og forklar hvad problematikken er.
    Hvorfor en 16 årig voldtager en 10 årig og prøver at gøre det samme ved hendes 9 årige veninde. Truer dem med en kniv og ødelægger deres liv.
    Fortæl!


  • #18   27. nov 2011 Max:
    Du skriver: jeg kan hjælpe til en forståelse af problematikker generelt.

    Det vil jeg da gerne høre mere om.


  • #19   27. nov 2011 Han er lige så syg i lampen som alle de andre forbandede voldtægt forbrydere, også dem af dansk oprindelse, det har jo ikke en skid med farven på huden at gøre, knægten er komplet syg i lampen, og han skal " håber jeg" nok få sin rigtige straf når han kommer ind blandt de andre fanger.
    At man ikke bruger øje for øje i dk vil jeg ikke forholde mig til, var det min 10 årige datter ville jeg gå meget langt for at få hævn.
    Men ok med lov skal land bygges, og der husere da også nogle love bag tremmer, han skal nok få at føle.


  • Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #20   27. nov 2011 Han er 16 år, tvivler på han i det hele taget kommer ind blandt de andre hårde fanger

  • #21   28. nov 2011 "Og mener helt klart, hvis danskere vælger at bosætte sig i et land hvor man går med slør og hele molevitten, så er det det man har sagt JA til. Man kan heller ikke kræve at ens børn skal have serveret frikadeller når de skal have noget spise på hospitalet osv."

    "problemet" er bare at danskerne OGSÅ beholder mange af deres værdier og normar, selv når de har boet 10-20 eller 40 år i udlandet, det er der tydelige eksemplarer på, hvor danskerne bor i samme områder med andre danskere, danner foreninger mm. Ingen af jer ved hvordan det er at blive integreret, og hvis i en dag spørger nogle danskere der bor i udlandet hvilket sprog de snakker derhjemme, og hvilke bøger de læser mm. så bliver i overraskede (hvis i da troede at folk bliver integreret efter 10 år i et andet land).



  • #23   28. nov 2011 God ide med at de voksne tager ved lære af børnene, men de kommer ALDRIG til at slippe af med deres accent, min mor har fået en uddannelse i dk og min far er aktiv i politik. Og de kommer sgu aldrig til at snakke ren dansk, min bror som var 10 år da han kom hertil har også accent på trods af at han er meget mere sproglig begavet end jeg er og har en kandidat uddannelse.

    "Mht til Ghettoer, så har du helt ret, det gør danskerne også når de kommer til udlandet (nogen af dem)...og det er da lige så forkert"

    Ved ikke om det er forkert, det er nok nærmere naturligt, problemet opstår når der går nationen i det og folk bliver hadske og intolerante..


  • #25   28. nov 2011 Du siger ondskab ikkke findes.
    Jeg vil vædde med at den 16 årige dreng, ville fortælle dig det modsatte, hvis jeg får klørene i ham.
    Jeg vil ikke gøre det for penge, nydelse eller selvhævdelse, men af ren og skær ondskab.
    Jeg har lyst til at være ond og var det min egen datter, det var sket mod, kan jeg love dig for, at jeg nok skulle begå en forbrydelse, så jeg kunne komme ind til svinet, også ville han ønske der fandes en gud, så det var overstået hurtigt.

    Fejlen nævner du? Syntes ikke rigtig du kommer det nærmere, men bare danser om den varme grød.
    Hvad er fejlen, siden han føler trang, til at voldtage 2 mindre årige piger???



  • Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #27   28. nov 2011 Max Motor

    Ahhh... så blev jeg da lige lidt klogere nu smiley


  • Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #28   28. nov 2011 ikke ved mig, mit hovede er helt fyldt op

    et eksempel er, da jeg tog det kursus i at brygge øl, der glemte jeg hvordan jeg skulle kører bil. Så må derfor konstatere - harddisken er fyldt op


Kommentér på:
Spille på straffen

Annonce