1.380 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

vil høre jeres meninger ang. stil.. :) vil høre jeres meninger ang. stil.. :)

En fremtid for Danmark

der mangler arbejdsplasder i Danmark, flere og flere bliver fyret og står uden job, og alligevel vil vi gerne have fremmearbejde ind da de er billigere i drift. det får jo ikke hjulene til at køre i Danmark og så kan man tilgengæld bruge masser af penge på kontant hjælp til dem der står uden arbejde.
men skal vi udvikle os til at være et land der ikke ønsker andre etniske grupper ind i vores samfund. integration er en stor del af vores samfund og alligevel fungere det ikke. mange indvandre bliver aldrig rigtig integreret i det danske samfund og kan ikke engang tale vores eget sprog. Det er der da ingen fremtid i! De skulle smides ud til et død kedeligt, hårdt og krævende arbejde og afsone deres dom den vej. Stopper de arbejdet skulle de sendes direkte tilbage til deres eget land.
Til gengæld de andre som er integreret, taler det danske sprog, lever under samme vilkår, fred være med dem.
Politiet skulle trappe ned på alle fartkontrollerne, og derimod få en stanner op som blitzer og så bliver regningen sendt med posten. Så den gal med knallerter der kan køre for hurtigt. så få det dog lavet om, kig på vores nabo land Tyskland, der må de sidde 2 på, hvilket de også er bygget til og de må køre mere end 30 skulle en motorcykel også begrænses til 130 for man må jo ikke køre mere her i Danmark det samme gælder biler, nej vel? så er det også tilladt en bebumset 16 årig knægt må føre en traktor med flere tons læs bagpå forhelvede det jo mere farligt end at lade dem køre en bil. så må man ændre bilerne så der bliver et lille og et stort kørekort som der er indført indefor mc. Landmænd betaler knapt skat for at have alle de traktore kørende på offentlig vej og jeg mener at de ødelægger vejen meget mere end alm. personbiler som derimod betaler røven ud af bukserne for at have den holdende hjemme i garagen og for at have den kørende ude på vejen. Bønderne betaler heller ikke skat af noget, men tværtimod kan vi heller ikke klare os uden dem, og økologi skal der også være plads til.

Som de mange emner har været oppe og vende er afgift på de meget uøkonomiske biler, og det her er skrevet før det var meget fremme på tale.. smiley
Har i noget at tilføje eller rette vil jeg gerne høre smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vil høre jeres meninger ang. stil.. :)
  • #1   19. okt 2011 shit en omgang rod og sludder , har du ædt dine piller ?

• #2   19. okt 2011 synes den er fin da moske lidt med brændstofspriser flettes ind i

• #3   19. okt 2011 stil op til minister det er jo ligesom lykkedes dem der er værre end dig at blive valgt !

• #4   19. okt 2011 og Bacon... glem ikke at nævne bacon.. ;c)

men lige lidt opstilling med afstand og tjek tegnsætningen.. man bliver helt forpustet af at læse det.. he he..

og en knallert er bygget til 2... ja men det er 2 kinabørn på 35kg.. ikke 2 småtykke drenge på 75kg, de burde lave reglerne så knalleter røg direkte i en knuser første gang de blev stoppet hvor den var ulovlig/ 2 personer / uden hjelm / manglende forsikring... ;c) og ja jeg har sku selv tunet alt hvad jeg kunne få fat i....

men ellers er det en god stil..

• #5   19. okt 2011 Tror jeg er enig eller....

• #6   19. okt 2011 Jesper langballe : havde du ikke lovet os at gå på pension ??

• #7   19. okt 2011 Jeg synes så, at de samme regler burde gælde for danskere, der ikke kan stave..

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.915
    #8   19. okt 2011 Tegnsætning, tegnsætning og tegnsætning.

Hvor er din struktur?

Hvor er indledning, indhold og afslutning?

Hvor er dine afsnit og det gennemgående tema.

Det der kaldes et "rant" - så er det samme som en der bare skal af med noget galde.

00 til dig...

• Dan P
    Dan P Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 116
    #9   19. okt 2011 jeg syntes der mangler noget bevisførelse, hvis ikke du har dine argumenter iorden er det bare påstande.
    Syntes også der mangler noget sammenhæng i det. Du springer fra emne til emne, uden nogen afslutning på det forrige emne, eller indledning til det næste.
    håber du kan bruge det til noget

• #10   19. okt 2011 Uenig i alt, undtagen at politiet gerne måtte benytte faste standere (stærekasser) og benytte deres "manpower" på vigtigere opgaver...

• #11   19. okt 2011 Du er inde på noget af det rigtige, men det er en gang rodet volapyk sådan som det er stillet op!

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #12   19. okt 2011 Sajmon

paragraf 1,3
    Husk, at brugerne på MotorcykelGalleri.dk er meget forskellige hvilket kan give anledning til unødvendige misforståelser og konflikter. Lad være med at bidrage hertil ved at nedgøre andre offentligt eller irettesætte andre.

• #13   19. okt 2011 Kenneth : prøv at kom ind i kampen ! trådstarter beder om feedback !
    inden du smider galde ud , kunne man vel forvente du havde læst tråden ?

• #14   19. okt 2011 og så kan jeg se din bruger er 9 dage gammel ! så som jeg ser det er du enten en trold der bare vil lave larm eller en sur tidligere bruger ,der er smidt ud og nu skal lave larm ! uanset hvilke af dem det er , skulle du måske overveje om du gider være her . hvis der er en helt 3 grund ,er jeg garanteret ikke den eneste der er nysgerig.

• #15   20. okt 2011 Hvad vil trådstarter med dette i indlæg? Er det noget til næste valg eller?
    Mht til politiet og blitz så er det jo færdselspolitiet som tager sig af det.

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #16   20. okt 2011 Beklager vidste ikke man skulle være her længere før man måtte skrive indlæg.

Min mening er bare, at man kan godt give kritik uden at nedgøre folk.
    Hedder med et fint ord - positiv kritik

Kommentér på:
vil høre jeres meninger ang. stil.. :)

Annonce