Folks opførsel ved Uheld! Folks opførsel ved Uheld!
Jeg har igen i dag, desværre været indvolveret i et mindre uheld.
Simpel ting, som jo bare skal til Forsikringen...
MEN hvorfor er det lige at nogle personer SKAL køre noget sådan helt op til noget der tangerer voldeligt overfald?
Her kommer min lille historie!
Kommer fra Fields (amager) ud og skal ned på Motorvejen, der er 2 vognbaner, som begge er sving baner. på min højre side, er en hvid varevogn.
Pågældende varevogn får ikke holdt sin vognbane, og rammer mig, ca. 1 meter inde i min vognbane.
Simpel ting, shit happens.
Jeg åbner ruden i højre side (hvor han jo holder) for den første kommentar! når lige at sige, det var skuda ikke så godt hvad?
Så får jeg et møgfald tilbage, får at vide jeg er en idiot m.m.
Han råber og skriger om jeg er dum, jeg har påkørt ham. råber tilbage, at det nu var ham der påkørte mig, og træder ud af bilen, for at pege på den spærelinie, som halvdelen af hans bil holder henne over!
Han flipper ud, at han kun holder der, fordi jeg jo påkørte ham!! (?? den fatter jeg stadig ikke)..
Jeg henter min mobil, for at tage billedet, af hvor vi holder, men så gasser han op, inden jeg kan tage billedet, og kører 8 meter frem (Ca.) hvorefter han hopper ud af bilen, og er meget truende, parker til min bil, siger der jo alligevel ikke er sket en skid om jeg var dum?
Jeg fortæller ham (overraskende roligt) at han skal stoppe det der. så skubber han mig med 2 hænder i brystet (han er ret stærk, så selv om jeg er tung, ryger jeg lidt bagud).
Det var dråben, jeg ringer til112 for at få styr på situationen. MEN 3 gange ringer den igennem, før den ved 4. opkald får kontakt!! Han er MEGET utålmodig, og går samtidig og opfører sig truende!
Imens jeg taler med vagthavende FLÅR han min telefon ud af hånden, oglægger på. Så spørger han hvad jeg vil gøre ved det? Jeg fortæller ham han er syg i hovedet, og en bilist der så det, bliver holdende, og jeg låner hendes telefon, til at ringe 112 fra!
Han går hen, sætter sig i bilen, og starter den! sidder så og kigger på at jeg taler i telefon igen!
Han bliver sidende, imens politiet er på vej, med 2 biler.
Jeg går hen til ham, og beder om at få min telefon, han siger : forhindrer jeg dig i at tage den? din fede racist? Han har min telefon imellem sine ben i bilen...
Jeg går tilbage til min bil, og taler videre med politiet (han vil ikke ligge på, før de er fremme med folk!!)
Så ligger han min telefon på taget af bilen, og jeg tager den naturligvis, for at se om han har slettet numerplade m.m. billeder, men det havde han ikke.. Man kan jo gøre folk uret, MEN jeg havde sku forestillet mig han kunne finde på det!
Politiet ankommer så, og forhører os begge, plus vidnet. OG vi bliver enige om, ikke at retsforfølge ham (jeg gider ikke besværet, og sagen ER jo tynd, rent strafmæssigt!!)
Han kører så derfra, og jeg kan humpe hjem, med en bil, der har et smadret højre forhjulsophæng, bulet skærm ridset kofanger, dør m.m. Min forrude er revnet på tværs, og jeg er lidt øm i ryggen!
MEN mest af alt, har jeg endnu engang haft den nedslående oplevelse, af en person, der i trafikken laver lort i kagen, prøver at intimiderer folk, så de trækker i land, for at slippe for en konfrontation!!!
Nå skulle bare lige ud med det....
MEN det er da utroligt!!!
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 22 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 583
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 578
Ærgelig opførsel du har været ude for.
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.928
Og stafjeld er uden merpris!!
mar 2007
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.421
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
Han har sgu da haft en dårlig dag - mindst:-)
Godt der ikke skete mere Jesper, og godt at du er et velovervejet gemyt.
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 232
feb 2006
Følger: 10 Følgere: 30 MC-er: 4 Emner: 115 Svar: 1.310
for uhældet
for at stikke af fra samme
for trudsler
og sidst men ikke mindst for vold
så snart han lage hånd på dig er der tale om vold
måske du kunne havet forhindret at andre blev udsat for hans metoder men du valgte den nemme løsning ( læs venligst jeg er ikke enig i din beslutning )
når dette er skrevet er det godt at der ikke skete dig noget og inponerende at du holdte hovedet koldt så tommel tot op for din handle måde på stedet :o)
mar 2010
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 54
De bliver jo bare behandlet SÅ dårligt her i landet.. Godt med den nye regering. Måske de så får det bedre?
mar 2007
----------------------------------------------------------------------
Ib, jeg kan følge dig fuldt ud. OG det er også min normale holdning. MEN når fætter betjent står og anbefaler det modsatte. OG man egenligt helst vil videre, så er det svært.
sep 2006
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 116 Svar: 2.642
Det handler om et uheld, og manden der kørte varevognen var tydeligvis idiot, uanset hvor han så kommer fra.
Jesper> Godt at der ikke skete noget med dig, jeg er ikke sikker på at jeg selv ville have kunne holde mig i skindet hvis jeg blev udsat for det du beskriver :-S
sep 2006
mar 2007
Hvad nytter det at få slået en tand ud, eller værre? så fremstår jeg bare som lige så stor en idiot!!
sep 2006
mar 2007
apr 2004
Følger: 16 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 136 Svar: 1.369
Jeg har været i en lignende situation som endte med at blive fysisk, og der var rådet fra betjenten det samme.
mar 2007
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 176
Morgen trafikanter bliver jævnt meget sure hvis man kravler ind over bagsædet, når de holder midt på fodgængere feltet... well? LEARN!
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.744
mar 2007
Dajeg stoppede hende???? JAMEN det var jo kun kofangerne, de sad der jo for at man ikke skulle betale skader.. Hendes Mand, havde selv sagtm at hu kun skulle sætte seddel osv. hvis det var mere end en kofanger
FUCK jeg grinte
jun 2007
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 392
Evt. sige til betjenten at du er ok med at han får en bøde for gadeorden. På den måde får han sin straf og du slipper for at skulle i retten.
Hvis han nu har en noget anden forklaring til forsikrings selskabet, så står du meget tyndt. Kender en der har fået del skade for at bakke i et lyskryds, hvor han så snittede en der overholdt reglerne...måske ikke helt rimeligt
mar 2007
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.504
i den virkelige verden er det kun psyke og råstyrke der tæller.. Jeg har gået til kampsort i 7år, og nu mange år senere efter jeg er stoppet så har jeg stadig meget af teknikken på rygraden og har en stor fordel hvis jeg er i en ring med nogle venner og er forberedt på at bruge min teknik..
men de gange der har været noget ballade, så er det psyken, vreden og råstyrket der har sejret.. Måske er det bare mig, men det er min mening..
Jesper, det er noget pis som er sket, godt dine skade bliver erstattet trods alt !!
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.744
mar 2007
jun 2007
apr 2004
Følger: 16 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 136 Svar: 1.369
Folks opførsel ved Uheld!