513 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Vinter hygge og bogstav leg.. Vinter hygge og bogstav leg..

Hej Alle.

Jeg har en "bonus søn" på snart 8 år, han er en dreng med STORE bogstaver og elsker alt med benzin og fart.
Men bogstaverne driller ham i skolen, og jeg søger nogle bogstav lege, man kan finde på nettet - har købt noget, og det er fint nok - men det er lige som en teori prøve for ham,- kun et spørgsmål om at lære uden af - så "består" man prøven - og kan komme ud og lege igen,- jeg søger et spil/opgaver med forskellig sværhedsgrader, så muligheden for "rutine" bliver udelukket..

Vedr. vinter hyggen - så søger jeg en bo-cart eller noget ligende, evt. en lille/mellem stor atv - gerne et uafsluttet projekt, eller noget der trænger til en kærlig hånd.

Vi bor lige ned til en større sø,- så vi skal have noget til ræs, når der er kommet is på vandet.

På for hånd tak.

Mvh. Henrik.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vinter hygge og bogstav leg..
  • #1   21. sep 2011 Scrabble / Krydsordsleg er genialt til den slags gradvis oplæring

• #2   21. sep 2011 Kleen.....

Er af prøvet,- men der er desværre for lidt "aktion" i kryds ord, jeg vil også gerne sørge for at min søn fortsat er computer "fortrolig" - for det er den vej som verden drejer,- ikke sandt? uden bogstaver - så kan du ikke beherske en PC, og det er noget rod.. efter hånden kan man ikke handle ell. gå i banken uden computer færdigheder.
    ´
    Tak for din ide

Henrik.

Kommentér på:
Vinter hygge og bogstav leg..

Annonce