Vinter hygge og bogstav leg.. Vinter hygge og bogstav leg..
Hej Alle.
Jeg har en "bonus søn" på snart 8 år, han er en dreng med STORE bogstaver og elsker alt med benzin og fart.
Men bogstaverne driller ham i skolen, og jeg søger nogle bogstav lege, man kan finde på nettet - har købt noget, og det er fint nok - men det er lige som en teori prøve for ham,- kun et spørgsmål om at lære uden af - så "består" man prøven - og kan komme ud og lege igen,- jeg søger et spil/opgaver med forskellig sværhedsgrader, så muligheden for "rutine" bliver udelukket..
Vedr. vinter hyggen - så søger jeg en bo-cart eller noget ligende, evt. en lille/mellem stor atv - gerne et uafsluttet projekt, eller noget der trænger til en kærlig hånd.
Vi bor lige ned til en større sø,- så vi skal have noget til ræs, når der er kommet is på vandet.
På for hånd tak.
Mvh. Henrik.
mar 2006
Følger: 48 Følgere: 42 MC-er: 5 Emner: 38 Svar: 2.545
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 85 Svar: 225
Er af prøvet,- men der er desværre for lidt "aktion" i kryds ord, jeg vil også gerne sørge for at min søn fortsat er computer "fortrolig" - for det er den vej som verden drejer,- ikke sandt? uden bogstaver - så kan du ikke beherske en PC, og det er noget rod.. efter hånden kan man ikke handle ell. gå i banken uden computer færdigheder.
´
Tak for din ide
Henrik.
Vinter hygge og bogstav leg..