Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan det betale sig!?
  • #1   13. sep 2011 Giver bare forsikringsselskabet og borgerservice noget arbejde. Koster også prisen på en ny nummerplade og evt syn, hvis din mc har alderen til det! Samt hvis banken evt har pant i din cykel, vil de også brokke sig!

• #2   13. sep 2011 nej

• #3   13. sep 2011 Skal den synes igen!?? Den er over 5 år gammel men er blevet synet i år smiley

• #5   13. sep 2011 Det kommer MEGET an på hvad du betaler i forsikring.. Og om du sætte den "standby" uden at skulle pille plader af..

nogle betaler jo 1000kr pr måned i kasko.. hvis det er tilfældet så kan det godt svare sig..

Den eneste udgift du har med at skulle afmelde og have plader på igen er udgiften til pladerne ~600kr.. så kan du selv regne det ud..

• #6   13. sep 2011 nogen der kan sige mere om stilstandsforsikring? priser, erfaringer med selskaber, vilkår mm.. Det lyder interessant

• #7   13. sep 2011 Vist meget forskelligt.
    En jeg har læst med ringer bare ind til hans selskab (Codan) og siger at nu kører han ikke mere....
    If er sådan set ligeglad med hvornår jeg stopper - det blir ikke billigere. ØV! Men ok, sparer så ca 4.500 årligt ved at ha If frem for Codan. Glæder mig til at jeg runder de 30...

• #8   13. sep 2011 - Brian S -

Hvis du har IF så er det sikkert forhandler forsikringen du har, den fåes stort set ikke billigere andre steder.

Codan, Top Danmark, Tryg og Gjensidig har ikke formået at gøre det billigere for min bandit 08 end hvad IF gør det til, og jeg er endda over 30.

Forhandler forsikringer er stort set altid markant billigere end noget andet.

Betaler selv lige under 6.000kr for ansvar/kasko hos IF.

• #9   13. sep 2011 Den skal synes hvis den er over 5 år gammel og synet er ældre end 12mdr.

• #10   13. sep 2011 Hvis forsikringen afmeldes, så er der hverken brand- eller tyveriforsikring på cyklen under vinteropbevaringen. (Cyklen skal selvfølgelig være kasko-forsikret for at have brand og tyveri dækning. Ansvar dækker ikke.)

• #11   13. sep 2011 Du bør også noter dig at selv om du betaler et firma for vinteropbevaringen er det ikke sikkert at de har en forsikring der dækker ved evt.tyveri eller brand

• #12   13. sep 2011 Du kan afleverer nummerpladen, på dit forsikringsselskab, og spare forsikringen
    hvis du har en dyr forsikring, og så bare hente den igen til foråret uden mer udgifter af nogen art, men vægt afgiften slipper du ikke af med,på denne måde
    men, det er vel også den billigste

• #13   13. sep 2011 Ved GF ringer man bare og sætter din forsikring i bero fra den dag du måtte ønske og ringer når du vil starte sæsonen op igen til næste år - Koster intet ekstra.

• #14   13. sep 2011 Mange tak for de gode svar og råd.
    Jeg er forsikret i Gf, men vidste ikke at man kunne sætte den i bero, og fik det ikke af vide idag da jeg ringede for at høre ad hvordan man kunne gøre det bedst.
    Motorcyklen er i lidt "dårlig" stand, da motoren er gået på den.
    Planen er at den skal skiftes vinteren over.
    Jeg giver 1800 i forsikkring, så det kan vist betale sig.

• #15   13. sep 2011 er motoren gået på den 4 år gamle mc i din profil ?

• #16   14. sep 2011 - Niklas D -

Har du planer om at kører hele vinteren på din bimmer eller har du en nr2 vintercykel stående?

Sorry for off-topic

• #17   14. sep 2011 Den blev 5 år, men ja! smiley

• #18   14. sep 2011 miki.. det kan ALTID betale sig at lave en stillestående forsikring.. idet at du ikke skal aflevere pladen, men da du startede med at spørge om det kunne betale sig at aflevere/afmelde pladen, så kan det ikke svare sig :o)

• #19   14. sep 2011 Jep smiley spurgt fordi jeg ikk var klar over at man kunne sæt den i bero. Meeen 100kr i admin., så er det klaret.

Kommentér på:
Kan det betale sig!?

Annonce