Hjælp til Tysk oversættelse Hjælp til Tysk oversættelse
Nogen der kan oversætte denne tekst?
Og GLEM nu alt om google translate. Så langt kan jeg godt selv tænke, men det giver bare ingen mening. :0)
DER HINGUCKER bei jedem Bikertreffen!! Diverse Umbauten und Zubehör! Umgebaut wurden: vorverlegte Fußrasten, 40er Apehanger (Fehling) mit Lenkerendblinkern von Kellermann und Stahlflexzügen, Tank-Airbrush, Iron-Cross-Lampe und -Spiegel, spez. Luftfilter, Frontspoiler, Silvertaile- Auspuffanlage, Solositzbank, seitliches KZ vorgesehen. Im Zubehör sind auch Originalteile wie: Original-Auspuff, Luftfilter, dazu gibt's eine Dragbar, zwei versch. Fender, Soziussitzpolster und div. Rücklichter. Eine Besichtigung und Probefahrt sind möglich, da die Dragstar noch angemeldet ist. Das Motorrad wird jedoch abgemeldet verkauft!
På forhånd tak
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.498
okt 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 161
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 6 MC-er: 5 Emner: 2 Svar: 249
"Hoveddrejeren" [Eyeturner], som kommer til hvert Bikertræf. Diverse ombygninger og tilbehør. Ombygget er: fremryggersæt fodhvilere, 40'er apehanger styr (Fehling [som er et fabrikat red.]) med styrendeblinklys fra Kellermann og armerede bremseslanger, Airbrush på tanken, "Ironcross" lampe [baglygte?] og spejle, specielt luftfilter, frontspoiler, Silvertail udstødningsanlæg, solo-sæde, sidevært / sidelæns "KZ" medfølger. Af tilbehør findes der originaldele såsom: original udstødning, luftfilter, dertil er der også en "Dragbar", to forskellige skærme, pude til passagersædet, og diverse baglygter. En besigtigelse og prøvekørsel er muligt, fordi Dragstar'en stadig er på plader. Motorcyklen bliver dog solgt som afmeldt! "
Hvad er det dog for noget chopperværk, du er ved at købe?
apr 2007
Følger: 32 Følgere: 31 MC-er: 5 Emner: 21 Svar: 1.073
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 6 MC-er: 5 Emner: 2 Svar: 249
okt 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 161
maj 2006
Følger: 10 Følgere: 27 MC-er: 11 Emner: 64 Svar: 427
Der var vidst mange flere der havde prøvet før jeg, men slettet deres indlæg igen, for denhavde lyst et par gange med nyt indlæg, men de var væk når jeg trykkede ind på indlægget.
Det er en dragstar jeg har kig på.
Hjælp til Tysk oversættelse