{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.149 visninger | Oprettet:

Svindler på nettet {{forumTopicSubject}}

Hej har sat min telefon til salg, og får en af de typiske svar hvor de prøver at røvrende folk (se nederste i denne besked).

Nu sidder jeg så og bliver PISSE harm over at de gang på gang får gratis forsøg på at svindle penge ud af folk de forbandet lortehoveder. Ved godt det er håbløst at melde det til politiet, men er der andre steder man kan henvende sig som tager probemet seriøst ???

Hej, jeg ønsker at købe denne vare til min dejlige barn, og jeg vil have dig til at sende det direkte til min datter i Nigeria jeg ønsker at erstatte sin gamle. Jeg er en amerikansk statsborger, men jeg er i øjeblikket i Belarus til erhvervsmæssige formål.

Jeg vil betale for varen via bankoverførsel sin hurtigere på den måde.der omfatter porto og din bankkonto. Jeg har talt med Post Danmark og det element kan sendes til Nigeria, så Jeg ønsker, at denne post skal sendes via Post Danmark (post.dk), og jeg vil være ansvarlig for porto gebyr og forsendelse. Jeg ønsker at foretage betalingen i dag, så husk at komme tilbage til mig med det samme. jeg i øjeblikket ikke i Danmark det er derfor, jeg har brug for dig til at sende det direkte til min datter i Nigeria jeg håber du kan hjælpe mig ud. Jeg skal bruge nedenstående oplysninger for at fortsætte med betalingen.

1. Bankoplysninger
2. Porto
3. Total Cost

Mvh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svindler på nettet
Kommentér på:
Svindler på nettet

Annonce