{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.201 visninger | Oprettet:

Heldigvis skete der ikke "mere" (Ulykke) {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens

Her er en lille update på den ulykke der skete i stenløse.
Hvor en MC-belist kørte frontalt ind i en modkørende.

http://frederikssund.lokalavisen.dk/svaert-kvaestet-motorcyklist-husker-ikke-trafikulykke-/20110801/artikler/708019945/-1

Jeg næsten lige ved siden af så det kom sku lidt tæt på. Jeg kan kun glæde mig over at det ikke var mere alvorligt.
smiley

Alt held og lykke til manden fremover.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Heldigvis skete der ikke "mere" (Ulykke)
  • #1   1. aug 2011 godt der ikke skete mere med ham....

mvh

• #2   1. aug 2011 Godt, at det ikke gik værre - frontalt mod en bil - GYS!!!!

• #3   1. aug 2011 Helt enig, men når man bor så tæt på ulykken så er det lidt urovækkende.

Men krogholmvej er også en lortevej, specielt i den ende om ulykken skete. Jeg havde forventet en sidekollision med en traktor eller lign. Har selv være tæt på at blive klippet af bondemanden der kommer ud lige på den anden side af det skarpe sving som en trold ud af en æske.

Derudover, jeg troede du var på bornholm knud? Har du taget en satelit-link med siden du kan komme på nettet, jeg er ikke helt overbevist om at telefonnettet er opfundet på bornholm. smiley

*sarkasme kan forekomme*

• #4   1. aug 2011 Peter.

Jeg har skam været på Bornholm fra fredag efter middag til søndag aften.

problemet derovre er at deres satelit uplink er dampdrevet, og kullet blev vådt i fredags

• #5   2. aug 2011 - Bombe. -

2 brækkede arme, et brækket ben og en tunge som er syet på plads igen. Det giver som regel ikke varige mén med mindre der er tale om komplicerede brud og selv dem er der ikke nødvendigvis varige mén af.
    Men hvad mener du med åndsvage ting? at poste sådan en artikel eller at vi føler med manden?

- Knud -

haha,"kullet blev vådt" good one. smiley troede du var derover i længere tid end en forlænget weekend.

• #6   2. aug 2011 2 brækkede arme, har ondt af manden smiley - hvordan tørrer han røv ?

• #7   2. aug 2011 Bombe.

Rolig nu, pas på blodtrykket, hvis du læser overskriften på indlægget så kan du se at der er anførelsestegn omkring mere, altså jeg hentyder til at manden har lidt alvorligeskader men at det ikke er så alvorligt at han stiller træskoende og derved familie og venner midster en af deres kære, hvilket jo er begge veje.
    Så nej jeg syntes bestemt ikke jeg laver grin med manden det er forfejlet optik fra din part.
    At jeg skriver at brækkede lemmer ikke nødvendigvis giver varige mén, så baserer jeg det, som de fleste nok ville, ud fra personlig erfaringer på egen krop og eller omgangskreds der har oplevet brud eller komplicerede brud, og ja en af mine gode venner har da fået mén efter en skade, men om han var heldig at det ikke var værre ved jeg ikke. Men ja jeg er ikke fagmand som kender statistikkerne på hvad højenergi ulykker kan lave af skade på menneskekroppen.
    Jeg forholder mig heller ikke til alt det manden skal igennem efter han er lappet sammen (han er trods alt stabil nu jævnfør artiklen) med andet end Citat: "alt held og lykke til manden frem over" Citat slut.
    Jeg er godt klar over at der venter manden et langt forløb for at komme sig, det ville være mærkeligt andet.

Til sidst vil jeg da sige, tak for informationen omkring at brud ikke nødvendigvis er simple som dem vi kender fra når man er faldet ned fra legehuset som barn. smiley

Kommentér på:
Heldigvis skete der ikke "mere" (Ulykke)

Annonce