{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
743 visninger | Oprettet:

Docking station til Ipod {{forumTopicSubject}}

Hej mcg.

Er der nogen af jer der har erfaring med ovenstående?

Jeg har overvejet at anskaffe en Ipod Touch og en dockingstation som giver god lyd.

Det skal fungere som alternativ for et gammel "burger anlæg" smiley

Men er lyden ok i dem??

Har kigget lidt på disse 2 varianter:

http://dk.harmankardon.com/harman-kardon-produkter-detail-dk/go_play_micro.html

og

http://dk.jbl.com/on-air-dk.html

Er de noget værd eller er der bedre alternativer?? De skal ca ligge i samme prisklasse: ca op til 2500 kr!

på forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Docking station til Ipod
  • #1   3. jul 2011 Kan kun sige den her virker..

(link fjernet)

Den er både smuk og giver en fantastisk lyd..

• #2   3. jul 2011 vil helt klart give klavs ret...er selv en tilfreds/glad ejer af en Zeppelin....eminent god lyd i denne og ser for godt ud på hylden

• #3   3. jul 2011 b&w r hlt klart nummer 1 men den er ikke lig til og slæb rundt på. og så vil jeg mene bose ligger nummer 2 http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4206935 dn lyder satme også rigtig godt og er til og flytte rundt på.

• #4   3. jul 2011 Bose er vejen frem smiley

• #5   3. jul 2011 Må jeg forslå et seriøst HIFI mini-anlæg fra fx Yamha, NAD eller Teac? Du kan koble din Ipod direkte på anlægget og styre den med fjernbetjeningen og få al info på anlæggets display. De kan sagtens fåes fra 2500kr og har en seriøs, god lyd med mulighed for at spille højt, selvom lydkilden er en ussel MP3 smiley

Har hørt alt for mange iPod dock anlæg, og de lyder som gode ghettoblasters, hvis ikke værre. Og Zeppelin er virkelig ikke pengene værd, max 2500kr med den lyd, jeg skyndte mig at leverer den tilbage. Har selv en iPod HIFI fra Apple, lyden er ok og baskraftig, men ikke 3500kr værd. Den står og samler støv smiley

• #6   4. jul 2011 okay tak for input. Jeg skal nu ikke spille er hel gildesal op. Bare det lyder lidt bedre end de små væghægte anlæg i 2- 3 tusind kr klassen. Synes simpelthen lyden er for ringe i dem når man skal spille en stue op når man har gæster!

Jeg tror jeg holder mig til enten B&W , Bose, eller Harman Kardon i den prisklasse jeg gider spendere.

Dog har jeg overvejet den nye B&O som de reklamerer for i tv nu. Men så skal jeg da lide få en hjerneblødning og synes jeg gider spytte pengene efter den. Men igen...er lyden ikke bedre end ovenstående modeller, gider jeg sq ikke.

• #7   4. jul 2011 Se evt den test her inden du køber
    http://www.dr.dk/NU/player/#/so-ein-ding/5206

• #8   4. jul 2011 ok tak. det vil jeg da gøre smiley

• #9   4. jul 2011 Hvis du ikke skal have den stående fremme, men kun til når stuen skal spilles op ved gæster, så køb en JVC Boomblaster. Den kan spille op:)

• #10   4. jul 2011 Rene:
    Min pointe var netop på at disse mini stereoanlæg har indbygget eller medfølgende iPod dock! Det var derfor jeg nævnte de 3 specifikke mærker, fordi jeg har god erfaringer med dem i prisklassen.
    Det andet, der nævnes er blot ghettoblasters, uden megen kraft eller bas i forhold til deres sindsyge priser! Lyttede til Bose idag, puha! Max 1000kr værd.
    Når det er sagt, så skal man lige huske på at det er blot mp3, der som regel afspilles over i iPod, så ingen grund til at betale sindsyge mange penge for lydgengivelse smiley

• #11   4. jul 2011 Mand, jeg hader at skrive over iPhone med mine pølsefingre smiley

• #12   5. jul 2011 Jeg synes bare ikke at højttalere er pæne at have stående. De fylder af h...til og er ikke ret pæne. Og skal som sagt kun bruges / spilles "højt" når der er gæster. I øvrigt er det min bedre halvdel der ønsker sig lidt lyd i stuen. Hendes krav er nok ikke så høje som mine. Men jeg har sagt at hun ikke skal fare ud og købe noget lort fra kvickly eller føtex. Jeg magter ikke noget der forvrænger bare man lige skruer lidt op for volumen og så må det jo gerne se lidt stilet ud samtidig.

• #13   5. jul 2011 Vi er nu ret enige angående indretning. Vi er meget til det enkle og minimalistiske. Derfor gider jeg ikke store klodsede højttaler eller det kabel-helvede der følger med.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.550
    #14   19. nov 2011 Hmmm.... måske en gammel tråd, men jeg faldt over den, idet jeg selv er på udkig efter noget i-tinge-ling dock-stuff.... Og i den anledning fik jeg hørt/testet de nyeste skud på stammen hos ebletræet - en sag til kr. 5.000,- og skuffet var jeg! Dansk producent med flipperhår på beklædning. Efterfølgende en tur forbi HiFi-klubben for at høre den nye udgave af B&W's Zippelin - kaldet Airplay...

WOW! For satan (censur) plus en masse andet.... Sjældent skal man lede længe efter SÅ fed en lyd.... For at jeg ikke skulle spontan-købe valgte jeg at gå igen... der skal høres nogle andre også! Men den nye Airplay høstede gode resultater. Sonos blev også hørt... ringe og dødsyg lyd...

Andre der skulle med på test-listen???

PS: Aktive højtalere 4-kantede osv. -- NO GO!

• #15   19. nov 2011 Hans GTR1400 !

Jeg kan kun give dig 100 pct ret. Den er så fed den Zeppelin Airplay.

• #16   20. nov 2011 Zeppeliner er mega fed, jeg har selv den der hedder ipig som jeg nu har haft med på ski ture 3 år det jeg savner det er at den ikke kan køre på batt....??

Kommentér på:
Docking station til Ipod

Annonce