Idéer til levering af fødselsdagsgave Idéer til levering af fødselsdagsgave
Jeg har fået familien til at bilde min kone ind at vi skal i Skallerup Klit med begge poder og min familie til september.
Jeg har dog købt billetter til Paris og bestilt hotel til konen og jeg - og har sørget for pasning af ungerne og det er jo så en hemmelighed som skal se dagens lys i juni til hendes fødselsdag. Grunden til hemmelighedskræmmeriet var at jeg skulle sikre mig at hun havde taget fri den forlængede weekend.
Min plan er at pakke diverse "fransk-inspirerede" ting ind i en stor kasse og i bunden så endeligt knække nødden om jeg så må sige.
Jeg kan komme i tanke om franske kartofler, pariserkartofler, franske vafler, (har også et mini eiffeltårn)... hvad mere kan man vælge ud med fransk/parisisk navnelyd?
Og til sidst mangler jeg lige en god ide til at vise hvad det egentlig går ud på... Jeg har tænkt på at printe en side ud hvor jeg har copy/pastet lidt flybilletter og hotelophold ind... noget i den stil?
Nogen gode idéer her?
Nåmen det er jo pænt off-topic...
aug 2005
Følger: 2 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 37 Svar: 254
apr 2006
Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
Men hvad med en helt anden vinkel? Når du nu skal afsløre dit plot, så lav en eller anden form for Quiz - f.eks. "Spillet uden grænser" (titel opfundet), og lad hende træffe valg undervejs, som du selvfølgelig har 100% styr på! Du kan få hende afledt, vildledt og til sidst havne med turen til Paris. Du må igang med Quiz-tavlen, PowerPoint-Projector og og og... Lyder hyggeligt - og god fornøjelse!
aug 2005
Følger: 69 Følgere: 55 MC-er: 4 Emner: 177 Svar: 1.699
ellers god ide... bliver hun sikkert glad for..
feb 2008
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 26
apr 2007
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 187
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.940
;O)
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 260
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 195 Svar: 2.054
http://da.wikipedia.org/wiki/Croissant
Du kan evt give hende en Peugeot nu du er i gang.
jul 2010
Følger: 16 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 35 Svar: 472
Idéer til levering af fødselsdagsgave