1.505 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 38 Svar

Fucking tyvknægte. Fucking tyvknægte.

Nu syntes jeg snart det er for ofte, at der står overskrifter i forummet med 'mc stjålet' hvornår lære folk at holde fingrene fra noget der ikke er deres eget. Men hva skal man gøre. Går kraftigt og overvejer gps sporing på den. Den står heldigvis i lukkede garage med 2 kraftige jernbøjler muret i gulvet og kæde om hvert hjul og den er låst med ratlås og skivenremselås Hellere være på den sikre side.. smiley

Hva gør i for at sikre jer??

Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fucking tyvknægte.
  • Dan P
    Dan P Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 116
    #1   17. maj 2011 bor i sølvbryllupskvarter, hvor alle ved at det er MIN cykel, og der ikke er andre der rør detn....

• #2   17. maj 2011 Dyr alarm, GPS tracker, kæde samt jeg dækker den næsten altid tid. Hvad abe ikke kan se, vil abe ikke lege med.

• #3   17. maj 2011 Jesper

Hva gir du for det gps tracker.

• #4   17. maj 2011 jeg har bare købt en billig fra Harald nyborg, 1000 kr med kabeler, basic gps tracking.

(link fjernet)

Hvis jeg havde pengene så havde jeg nok skiftet min alarm ud til den nye model med indbygget tracker.. Koster dog 4000 kr sååååå det gør jeg ikke =)

• #5   17. maj 2011 Den er helt galt for tiden, men jeg her bemærket at de forsvinder i bølger. Når mc forsvinder, forsvinder der altid flere på en gang.
    Har dog bemærket, at hvis der ikke er tale om organiseret tyveri, men blot lokale rødder, går de kun efter farverige offroaders. Har andre samme erfaring?

Efter at jeg fik hugget min egen maskine og den blev strippet for kåbe, sæde, hjul, potter og instrumenter, bruger jeg nu Almax 4 kæde, alarm og endnu en Abus kæde, samt skivebremselås. Og parkerer den lige udenfor mit vindue sammen med andre cykler, og vasker aldrig min mc, så tyvene forhåbenligt ikke gider den. Sølvgrå cover er også virksom. Velkommen til København smiley

• #6   17. maj 2011 Ikke en skid, har en tusse gammel ged, eneste extra er en billig abus kæde fra Louis jeg ikke altid husker at sætte på smiley

• Michael H
    Michael H Tilmeldt:
    apr 2006

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 52
    #7   17. maj 2011 Gør ikke noget specielt udover at lukke porten til garagen, hvis jeg husker det. Tidligere stod den bare i et skur, altid med nøglerne i tændingen så de ikke blev væk.
    Hvis jeg boede inde i byen ville jeg nok gøre lidt mere, men jeg bor så langt ude på landet at traktor er påkrævet for at komme herud.

• #8   17. maj 2011 Mine MC står indenfor i vinterhaven der er sammenbygget med stuen, hvor de er aflåst, 3 meter fra rottweilerens kurv.. og der er i øvrigt alarm på huset.

Stakkels den der bare tænker på at stjæle dem

• #9   17. maj 2011 Lukket garage samt videoovervågning overalt smiley

• #10   17. maj 2011 Køb Susutski dem gider de ikke stjæle

• #11   17. maj 2011 Kender en der fik stjålet sin bil! Han har sms alarm og stod der 20 min efter der var indløbet besked, Dansikring var allerede kommet og Supraen var væk!
    Bilen dukkede op efter ca 4 uger nede i Hamborg, den skulle vidst ud og sejle!

• #12   17. maj 2011 bor så langt ude at der aldrig kommer nogen

• #13   17. maj 2011 Jeg har købt den Scorpio SRi-1100 alarm med indbygget GPS Tracker.
    Det er alle pengene værd. Både alarm og tracker kan betjenes via iPhone app'en uanset hvor du er i verden. Sker der noget med dyret, for du bare en push-besked på din iPhone... genialt system.

• #14   17. maj 2011 grauballemanden *:
    Min første mc var en GS550, den havde jeg 14 dage inden der var en anden der synes han skulle have den uden betaling..

Så selv ukisuki bliver stjålet!!

• #15   17. maj 2011 Kim Kbh. Hvor har du købt den og hvad kostede den

• morten h
    morten h Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 15
    #16   17. maj 2011 Gps har jeg selv på min
    så kan de bare ta den, men jeg ville ikke være dem når jeg får fat i dem

• #17   17. maj 2011 Til dem der bruger GPS tracker. Hvilket firma bruger i? Jeg har allerede en enhed (vist halvdyr) installeret på min cykel. Men den leverandør der blev brugt dengang handler ikke med private længere. Mener bare det skulle være et spørgsmål om at sætte en andens udbyders kort i og så skulle det virke igen. Har desværre hverken navnet på enheden eller firmaet lige nu og her.

• #18   17. maj 2011 Havde indbrud i vintergryden. De stjal FRONTEN af bilradioen !!! Hvad fuck skal de med kun fronten???? aaaarggggh.....

• #19   17. maj 2011 tager nøglerne ud !

• #20   17. maj 2011 Parkerer altid min i jerndyngen ude bagved , så alle tror det bare er affald

• #21   17. maj 2011 Hoejer:

Har købt den lige her: www.bits4bikes.dk
    Jeg var den første der installerede systemet i Danmark - og det funker bare. Det kræver et abonnement hos rlink.com til ca. 12$ pr.måned og anskaffelsesprisen er ca. 4.000,-

Det er vildt blæret at man kan styre den via iPhone eller bærbar pc, og man lige sådan kan se hvor den er og hvad status er. Den tracker også alle ture du kører, og man kan dele turerne med andre osv. osv. Der er rigtig mange fede features...

• #22   17. maj 2011 Hmm, god alarm, intet andet har jeg brugt!!

(og så har jeg video overvågning af min indkørsel, have m.m.)

Mener at vil de have noget, så tager de det. MEN en god alarm med startspære m.m. SÅ kan de ikke lige få den startet i fred og ro.

Jeg monterer alarmer for folk, og har monteret mere end 10 http://www.bits4bikes.dk/product.asp?product=329

DEN alarm er den jeg har bedst erfaringer med. kender mange med den, og bare min MC, har den redet for 2 tyveri forsøg, samt en påkørsel, hvor personen ville køre derfra (smadret kåbe m.m.)

Jeg har monteret en del forskellige, MEN nu gider jeg ikke monterer andre, spørger folk om hjælp, siger jeg kun ja, hvis det er en http://www.bits4bikes.dk/product.asp?product=329
    Der er så mange dårlige alarmer der ude, de tager en krig at monterer OG hvis de går i stykker, er det umuligt at få dele til.

Bits for bikes, kan jeg kun anbefale, og er der noget galt, har Bo været MEGET hjælpsom!

• #23   17. maj 2011 Som Jesper L S siger..

Min Scorpio SR-i900 alarm har allerede reddet min motorcykel en gang ! Så den er allerede tjent hjem nu smiley
    Men en god alarm, kæde med en god lås og så må det vist være rigeligt smiley

• #24   18. maj 2011 Den fra harald er ok. Den er tit på tilbud til ca. 800kr, men du skal (helst) have et kit med, så den kan sutte strøm på din alarm til ca. 150kr.

Min sutter den tør for strøm på lidt over en uge, hvis jeg ikke bruger den. De dyrere er bedre, men uanset hvor få penge man har, så er 1000kr bedre givet ud, end at vente og spare op til en "god", og så få stjålet i mellemtiden.

• #26   18. maj 2011 bor langt langt ude på landet, ja faktisk så langt ude at jeg selv kan have problemer med at finde hjem, på en lukket vej.

MEN aligevellet står den i skur med ruku lås, alarm i skuret og skivebremse lås med arlarm og naturlig vis kæde.

det er sku sørgeligt at det er blevet sådan. For bare få år siden stod min bil altid med nøglerne i, haved ikke engan nogen hoveddørs nøgle.
    Men efter at nabo byen haved besøg hvor alle haverne haved besøg og alt der ikke var spændt fast forsvandt. er det blevet sådan.

Længe leve Schengen ;o(

• #27   18. maj 2011 Den holder aflåst i en aflåst garage, i et privat område, som ham jeg deler garagen med bor lige op til... Så jeg sover trygt om natten smiley
    Desuden er der også kasko på, så tager det ikke så tungt.. Skulle den blive stjålet er det selvfølgelig surt, men har jo tegnet forsikringen af samme grund.

Er der billigere steder at få sådan en scorpio 1100 ? Den er da for cool!

• #29   18. maj 2011 I er syge i potten, har kasko, hvis der er nogen der hugger den køber jeg noget andet. Ville da være lidt muggen, men hey det er bare en klump metaller smiley

• #30   18. maj 2011 Affektionsværdien overstiger kaskoen. For mit vedkommende gør min lange historie med Honda´en den uerstattelig smiley

• #31   18. maj 2011 Salman x 2...

• #33   19. maj 2011 Jo jo, det var jo heller ikke sådan ment, ville da være ærgelig nå jeg endelig har fået den fin (syntes jeg selv) men for mig er det et stykke legetøj, og man kan altid købe nyt legetøj smiley

• #35   19. maj 2011 Jeg har ikke lås på min cykel men har tilgengæld monteret strøm i håndtagene... det kræver dog at personen rører begge håndtag samtidig... så får han tilgengæld også 230v igennem sig!

• #36   19. maj 2011 Hvis der en dag er en der er dum nok til at røre den og dør af det vil jeg forklare politiet at jeg troede det var sådan man opladede sit batteri!

• #37   19. maj 2011 Ja, det kan du have ret i...går lige ud og piller ledninger af...

....vent... hvad laver to børn inde i en aflåst garage?

• #38   19. maj 2011 Okay så... jeg fjerner ledningerne... men jeg beholder altså sæde anordning der gør at hvis man ikke husker at skifte sæde så bliver ens røv smurt ind i saltpeterssyre.... Det kan vel kun være lovligt!

• #39   19. maj 2011 PS: du behøver ikke at skrive Niklas efter hvert indlæg... brugeren herinde kan se dit navn i venstre side ud for indlægget:
    http://s4.postimage.org/21qjlke2f/niklas.png

Kristian

• #40   19. maj 2011 get a room

• #41   19. maj 2011 Du bliver sigtet for uagtsomt manddrab, hvis nogen dør, også selvom det er din kone!

• #42   19. maj 2011 kan ikke huske filmens navn men der er en gut der laver en anordning hvor der kommer en stor springkniv op igennem sædet, ikke helt sikker på at jeg ville bryde mig om sådan en sikring dog, lige i tilfælde af malfunktion

Kommentér på:
Fucking tyvknægte.

Annonce