{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
952 visninger | Oprettet:

Motorcykelferie... {{forumTopicSubject}}

Hej.. Havde i tankerne at jeg til sommer ville tage denne tur:

Danmark, Sverige, Norge, Finland, Rusland, Estland, Letland, Litaun, Polen, Tyskland og Danmark...

Jeg havde tænkt mig at sætte af, så jeg kunne bruge en dag til at kører til et land, bruge en dag i landet, næste dag nyt land, en dag i landet. osv.. Så ca 3 uger...

Tænker på om denne rute overhoved ville være mulig, både med hensyn til den tidsplan jeg havde tænkt mig. Men også med hensyn til at krydse diverse grænser, navnligt grænsen til rusland.

Mange hilsner, Ian Nielsen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motorcykelferie...
  • #1   12. maj 2011 Sørg for at have visum og ALLE dine papirer i orden, hvis du skal krydse den russiske grænse.
    En enkelt dag i Rusland og en enkelt dag til at krydse Rusland ville være synd.
    Du kan sagtens strande ved den russiske grænse i flere timer.
    Ved de østeuropæiske lande, kan jeg ikke huske om det har været lige så slemt som den russiske.

• #2   12. maj 2011 Det eneste land som kræver visum er Rusland og det kan være MEGET bureaukratisk, de baltiske lande er alle med i Schengen i dag så det er minimal kontrol ved grænseovergangene. Vær dog obs på at medbringe den originale reg. attest da der er en livlig trafik af stjålne mc'er derovre så du kan risikere at blive tilbageholdt ved en grænse indtil du har skaffet den fra DK.

Og husk så at parkere på aflåste/bevogtede parkeringspladser foruden at sikre med div. låse med alarm. Selvom civilisationen er på vej derovre kan de stadig stjæle fløden op af kaffen uden du opdager det.

Jeg har for 4 år siden kørt Baltikum rundt på MC og skal på turen igen denne sommer. Jeg har desuden været gift med en russer fra Letland så jeg kender en del til kulturen derovre så du må gerne skrive en PM med yderligere spørgsmål.

Gert

Kommentér på:
Motorcykelferie...

Annonce