{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
786 visninger | Oprettet:

vits {{forumTopicSubject}}

En mor kommer ind på sin datters værelse og finder et brev på hovedpuden. Med bange anelser og rystende hænder åbner hun og læser brevet: Kære mor, du må ikke være ked af det, men jeg er rejst ud i verden med min nye fyr. Han er bare SÅ sej, med alle sine tattoveringer og pircinger.
Jeg har flere gode nyheder, JEG ER GRAVID og er sikker på at vi bliver lykkelige i den store campingvogn, som Brian har stående hos rockerklubben i de svenske skove.
Brian vil have mange flere børn med mig, og det er jo også min drøm.
Jeg har lært at hash ikke er farligt, og vi skal dyrke det til os selv og vores venner, som så giver os kokain og ectasy.
I mellemtiden beder vi bare om at de snart finder en kur mod aids, så Brian snart kan få det bedre, det fortjener han.
Vær ikke nervøs for mig, jeg er 15 år og en stor pige. Jeg skal nok komme på besøg, og vise dig dine børnebørn.

Din datter, Anita

Ps. det er bare for sjov, jeg er hos naboen. Jeg ville bare vise dig at der findes værre ting her i livet end den karakterbog der liggeri skrivebordsskuffen.

knus.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vits
  • #1   30. mar 2011 He-he...

Mange har spurgte hvorfor mænd er "seje" hvis de har sex med mange kvinder, men hvis kvinder har sex med mange mænd så er de billige? Se sådan her på det: Hvis du har en nøgle der kan åbne mange låse så er det en "master key" og den er altid sej at have. Hvis en lås derimod kan åbnes af mange forskellige nøgler, så er det en billig lås! ..

• #2   1. apr 2011 Lad os bringe den en tand videre. Jeg har haft en mexikansk udvekslingsstudent (pige) boende. Hun havde nogle gevaldige diskussioner med min søn, der er på samme alder.

En aften sad jeg og lyttede - bølgerne gik ret højt. Hun havde læst et eller andet sted, at 35% af alle gifte mænd var utro en eller flere gange.

Hun var rygende forarget. Junior forsøgte at tale chihuauaen ned på jorden flere gange, men hun blev bare mere og mere arrig. Det fortsatte, indtil han pludslig fik en fremragende ide og spurgte:

"Når nu 35% af de gifte mænd er nogle utro svin, hvem mon de så er utro med???"

Så blev der ro i lejren.......

Kommentér på:
vits

Annonce