Åh NEJ.. Virus attack {{forumTopicSubject}}
Hej mcg..
Har været så heldig at pådrage min pc en virus =0)
Det var en veldig smart virus som lagde sig ind bag mit anti virus program så det blev blokeret.. Den ville ha at jeg skulle betale for at få den fjernet.. men som en stædig nordjyde var jeg jo sikker på at jeg sagtens kunne ordne den virus.. Det kunne jeg så ikke. pludselig slukkede skærmen selvom pc stadig kørte. nu kan jeg så slukke pcén og jeg kan tænde den. men skærmen tænder ikke, Er der nogen som ved om der er noget at gøre?? Problemet er at der ligger billeder af mine børn der på fra de sidste 4 år... og nej.. har ikke været så smart at jeg har brændt dem ned.. Konen er tosset
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 22 Svar: 65
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 14 MC-er: 4 Emner: 196 Svar: 1.090
Hvis det først er i Windows at skærmen dør ud så kan du prøve at starte i fejlsikret tilstand og derved redde dine data.
Den sikreste måde at slippe af med virussen er at ominstallere skidtet.
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 195 Svar: 2.056
Føler sq med dig, for man bliver bare fustreret og det pis
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 641
Når du er oppe at køre igen, så del din HD så du ikke har vigtig data liggende på dit C drev. Hvis du har dine data på andre drev, kan du geninstallerere uden at miste data.
jan 2009
Følgere: 6 MC-er: 5 Emner: 5 Svar: 442
Den virus bliver mere og mere agresiv jo længere tid den kører
Så gør som "Sekula" skriver.
Pøj pøj og lad os høre hvordan det går.
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 3 Emner: 34 Svar: 143
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 44 Svar: 1.036
Men husk at have helt opdateret virusbeskyttelse på den anden computer, nu hvor du mistænker at skærmdøden skyldes virus
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.998
En mulighed, for at redde fotos.....
Det har jeg selv lige gjort
Riv hardisken ud og tilslut den som slave fx. via usb. (man ka få en dims for et par hundrede, billigt for en glad kone) til en anden pc.
(helst en du ikke er bange for også blir inficeret, så jeg brugte konens, ved ik om det var det kloge valg - men det gik)
Så kørte jeg et par scanninger med anti Malware/virus halløj, fandt lidt snavs....hvorefter jeg hentede de fotos og filer som ikke skulle gå tabt....og lagde dem på fruens HD.
Fruens pc ser ikke ud til at have lidt overlast, billeder mm reddet, bærbar stadig fucked men ser ud til at være virusfri og kan starte nu... før gik den helt skalle.
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.777
Kan også sagtens ordne det for dig hvis du ikke bor for langt væk, men så skal jeg have harddisk med hjem, da jeg ikke har nogen bærbar at gøre det på.
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 14 MC-er: 4 Emner: 196 Svar: 1.090
Det kan godt være du har en virus, men det må være kombineret med noget ødelagt hardware.
1. Prøv skærmen af på en anden PC
2. Prøv grafikkortet af i en anden PC
3. Er det en bærbar... sur røv - riv harddisken ud og USB connect den til en anden PC og find dine data.
apr 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 5 Emner: 28 Svar: 211
feb 2008
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 26
Det går ud på at der sidder en idiot på en anden computer og kan se alt hvad du skriver på dit tastatur og han kan pille ved alt på din computer. han kunne jo så også have deaktiveret dit grafikkort?
men hvis det er sådan en fætter så kræver det jo internet forbindelse for at han kan styre din computer, så hiv internet stikket ud. og da den indstilling der gør at dit grafikkort er deaktiveret stadig er aktiveret, så hiv strømmen ud af computeren, og der er sådan et lille batteri på dit bundkort, det batteri gør at din computer stadig kan huske alle dine indstillinger selvom strømmen skulle gå., hiv det bette batteri ud og vent i et minut og sæt det i igen.
jan 2007
jan 2007
Åh NEJ.. Virus attack