878 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Bryllup!! Bryllup!!

Hej mig og min kæreste skal til bryllup i april ved nogle gode venner, dertil vil vi gerne lave noget sjovt som en leg, sang, eller andet forslag...

er der nogle som har prøvet eller kender til noget sjovt man kan gøre/lave i forbindelse med brylluppet?
kom gerne med gode ideer tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bryllup!!
  • #1   8. feb 2011 Paintball er altid et "hit" især i det fine dress

• #2   8. feb 2011 lav en sang hvor de skal op på stolene og stå og synge om dem selv! - også noget udklædning til dem...
    var der nogen i vores fam. der gjorde med et hold der blev 60 år... nøj det var skægt... især når det er lidt ud på aftenen...

• #3   8. feb 2011 ja ligesom offslow siger og så find da lige lidt pinlige episoder og rod ind i sangen smiley

• #4   8. feb 2011 Jeg fik en sjov gave af mine brødre..

I 02 var jeg til session og trak frinummer. Derfor meldte jeg mig frivilligt da jeg gerne ville ind. Der var dog ikke plads, så kom aldrig videre med det..

Ca 2 mdr før jeg blev gift med min kone i 04, blev jeg ringet op af en jyde i militæret, som ville informere mig om, at der nu var brug for mig, og eftersom jeg havde meldt mig frivilligt, gjaldt dette i 5 år.. han havde min underskrift..

WHAT, tænkte jeg... Kunne ikke huske den underskrift, og tænkte slet ikke i bryllupsbaner på dette tidspunkt. Havde i 03 købt hus og brugte ALT min fritid på at totalrenovere dette i fra 03 til 06.. så jeg skulle dælme ikke ind nu..

Han var meget autoritær, havde gode talegaver, og havde svar på alt, så inden vi lagde på var jeg blevet overbevist om jeg skulle til Oksbøl i 6 mdr...

Til brulluppet afspillede mine brødre som havde arrangeret det, det hele på et bånd, da samtalen var blevet optaget. Det var både en kæmpe lettelse, og vildt sjov at høre sig selv blive gal på en dum jyde. smiley

Kunne være et forslag..

• #5   8. feb 2011 hehe vores polterabend var vi knejter ude og leje krigere med paintball... efterfulgt af kørsel på mudderbane med atv... så skulle vi klatre lidt og springe ud fra toppen af en pæl...
    Da vi så mødtes om aftenen var konen blevet drukket pænt stiv, - havde indspillet "like a virgin" på cd i studie efter at have indtaget ½ flaske vodka, og i forvejen er hun lidt tonedøv... det blev så afspillet til vores bryllup... nøj det var grinern... I dag har hun gemt cd'en som vi fik i gave, - hun vil ikke sige hvor den er... møf

• #6   8. feb 2011 haha der er da nogle gode forslag, det skal dog siges at det ikke er polterabend, og derfor kan vi ikke planlægge paintball smiley det er til selve festen det skal ske, evt en form af en sjov gave med personlighed/glæde

• #8   8. feb 2011 Kommer an på hvor uforskammet man tør være , grænsen går selvfølgelig nok omkring ..at smide hende i høet og optage det på hjemmevideo

Nu kender vi ikke din kone ... ellernogen gør måske nok , er det ikke bedre at spørge dem ?

Kommentér på:
Bryllup!!

Annonce