878 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Bryllup!! Bryllup!!
Hej mig og min kæreste skal til bryllup i april ved nogle gode venner, dertil vil vi gerne lave noget sjovt som en leg, sang, eller andet forslag...
er der nogle som har prøvet eller kender til noget sjovt man kan gøre/lave i forbindelse med brylluppet?
kom gerne med gode ideer tak
0 synes godt om
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.520
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.718
var der nogen i vores fam. der gjorde med et hold der blev 60 år... nøj det var skægt... især når det er lidt ud på aftenen...
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 64 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 2.336
dec 2007
Følger: 44 Følgere: 44 MC-er: 2 Svar: 367
I 02 var jeg til session og trak frinummer. Derfor meldte jeg mig frivilligt da jeg gerne ville ind. Der var dog ikke plads, så kom aldrig videre med det..
Ca 2 mdr før jeg blev gift med min kone i 04, blev jeg ringet op af en jyde i militæret, som ville informere mig om, at der nu var brug for mig, og eftersom jeg havde meldt mig frivilligt, gjaldt dette i 5 år.. han havde min underskrift..
WHAT, tænkte jeg... Kunne ikke huske den underskrift, og tænkte slet ikke i bryllupsbaner på dette tidspunkt. Havde i 03 købt hus og brugte ALT min fritid på at totalrenovere dette i fra 03 til 06.. så jeg skulle dælme ikke ind nu..
Han var meget autoritær, havde gode talegaver, og havde svar på alt, så inden vi lagde på var jeg blevet overbevist om jeg skulle til Oksbøl i 6 mdr...
Til brulluppet afspillede mine brødre som havde arrangeret det, det hele på et bånd, da samtalen var blevet optaget. Det var både en kæmpe lettelse, og vildt sjov at høre sig selv blive gal på en dum jyde.
Kunne være et forslag..
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.718
Da vi så mødtes om aftenen var konen blevet drukket pænt stiv, - havde indspillet "like a virgin" på cd i studie efter at have indtaget ½ flaske vodka, og i forvejen er hun lidt tonedøv... det blev så afspillet til vores bryllup... nøj det var grinern... I dag har hun gemt cd'en som vi fik i gave, - hun vil ikke sige hvor den er... møf
apr 2008
Følger: 8 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 175 Svar: 707
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.520
Nu kender vi ikke din kone ... ellernogen gør måske nok , er det ikke bedre at spørge dem ?
Bryllup!!