Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et spørgsmål
  • #1   4. feb 2011 (link fjernet)

Der er ikke den store forskel så vidt jeg kan se.

• #2   4. feb 2011 2.2. Overskrifter af Forum-indlæg
    Et indlægs overskrift skal sige noget om indlæggets indhold. Et eksempel kan være: Du søger en prisvurdering af din MC og en god overskrift vil være: “Hvad er min MC værd”. Hvis du har fået nye billeder, så skriv f.eks.: “Der er kommet nye billeder af min MC”.

smiley

• #3   4. feb 2011 Johnson, taget fra :

1.3 generel opførsel......

Husk, at brugerne på MotorcykelGalleri.dk er meget forskellige hvilket kan give anledning til unødvendige misforståelser og konflikter. Lad være med at bidrage hertil ved at nedgøre andre offentligt eller irettesætte andre.

hihi

• #4   4. feb 2011 Tjaeee.... Sådan er det bare. Du må acceptere at nogen er bedre end andre og jeg er bedre end dig som VIP-bruger.... ;o)

Ej, du kan gratis blive VIP-bruger. Det er bare at trykke på knappen. Eneste fordel er, at du kan se diverse billeder i lidt større format, som jo kan være meget rart.

• #6   4. feb 2011 -Men vil du helst skrive stil i emnefeltet hver gang du er inde på en profil/MC eller trykke på én knap hver 3. måned? ;o)

• #7   4. feb 2011 Flemming
    du kan også blive vip, ved at trykke på vip under vores profil billed her til venstre. og så følg instruks..

mvh

• #8   4. feb 2011 Super fin hjælp, jeg takker, det var jo ganske simpelt. Fik oven i købet lært at skrive overskrifter til indlæg og annoncer (TAK HR. LÆRER) he he ved godt man ik må råbe heller (:-)

Kommentér på:
Et spørgsmål

Annonce