{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.160 visninger | Oprettet:

Le Mans 2011, info og ledig plads! {{forumTopicSubject}}

Hejsa MCG.
Min kammersjuk og jeg skal til Lemans 2011 OG vi har valgt alligevel at køre bil, frem for MC. PRIMÆRT hvis det øsregner, er det rart at have en bil. sekundært, man kan medbringe mere komfort!!

SÅ har vi hørt, at det billigeste er at bestille direkte på Lemans.org.
Er der nogen der har erfaring med dette? nogen der har været der før, som vil fortælle lidt om deres erfaringer, over en kop øl/kaffe/kage eller et telefon kald smiley (bor i Hvidovre)
Vi er ret hooked på dette. nyt kammera er indkøbt til turen (pitbabes smiley og vi glæder os som børn til juleaften.

Planen er at køre der ned om onsdagen, og tage det hele med.

Også hvordan med mad? opladning af div. elapperater, sanitære forhold? osv.

DESUDEN,da vi er ved at planlægge og bestille. og blev enige om, at da der er 2 ledige pladser i bilen, kunne man lige så vel, høre om der var intereserede herinde!!
det er 2 bagsæde pladser, samt plads til grej.
Prisen pr. næse bliver en andel af turen (er vi 3, 1/3 del af prisen, er vi 4, 1/4 del af prisen!!!)
Det er en stationcar med tagboks, så masser af plads!! smiley

KOM frisk, og tak på forhånd for al hjælp!!
smiley

(PPS hvis nogen ligger inde med en god canon linse, feks. en brugt 70-200 F4l og gerne vil bytte med feks. en BigBeercan Minolta(passer Sony Alpha) 75-300, så sig lige til ;-D lol )

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Le Mans 2011, info og ledig plads!
  • #1   27. dec 2010 jeg ku da godt være frisk på en plads....

• #2   27. dec 2010 Fint! så er der stadig en plads!!
    smiley

Det er naturligvis kun transporten, jeg aner endnu ikke hvordan det bliver dernede, om vi også kan have 2 telte og bil, på samme plads, men alt det finder vi efterfølgende ud af!!

OG du bor jo i nærheden (kammersjukken kommer fra Amager, og hvis du tager over broen på MC, kan den holde sikkert i min baghave eller i et af mine skure!, kommer du med tog, finder vi ud af at hente dig!!

OG du er sikker på at du kan de dage, og har råd? gider ikke satse på nogen, der ikke er sikker (selvfølgelig kan tingene ændre sig!...)

Og det må være d. 8-11 Juni hvis jeg husker rigtigt!

• #3   27. dec 2010 Det billigste er helt sikkert at bestille på le mans org det har jeg gjort de gange jeg har været der, næsten, jeg har været der siden 99, de første 3 gange med " den blå avis " det var for øvrigt rigtig godt arangeret, siden har jeg kørt selv og bare ringet derned og bestilt camping plads, jeg har lagt på " Beausejour " en stor plads med gode bade forhold, i bil får man en plads på 35" til telt og bil, pladsen koster ca 65 euro for alle dage, så skal i blot op til indgangen og have billet til banen, vi har gaskøleskab, grill og næsten alt maden med, så kan i næsten ikke gøre det billigere.

• #4   27. dec 2010 tjekker lige op så jeg er 100 % men ja penge er intet problem.. kan også tilbyde bil hvis det er??

• #5   28. dec 2010 Bilen har vi, men tak for tilbudet (med mindre der kommer endnu 5 der vil køre med smiley

Jørgen kanon info. takker for det.
    Hvor tæt kommer man på banen, når man går rundt? med hensyn til fotograffering under løbet m.m. smiley

• #6   28. dec 2010 Du kan komme rigtig tæt på banen. Jeg har dog ikke været der under Le Mans løbet, men var dernede en sommerferie, hvor der blve kørt en anden serie (kun på selve banen) Her kunne vi stå ved rækværket, som nogle steder er helt ned til banen. Så der skulle være god mulighed for nogle gode billeder.

• #7   28. dec 2010 bare iorden.. tænkte også bare at jeg ville tilbyde lidt luxus til turen ...... griner..

• #8   28. dec 2010 Man kan komme helt tæt på banen, så i behøver ikke at komme andre steder end " pit " området, hvor alle tribunerne også er, hvis i vil til andre steder " Arnage " eller for enden af " Mulsanne " kan i tage de busser som holder ved hovedindgangen, når i køber indgangsbillet er der også betalt for busser, i skal bare ikke vente og tage den sidste bus hjem for der bliver der kamp om pladserne"!!! men løbet er kun halvdelen af det dernede, der kommer alt hvad hjertet begærer af special biler og MC.er.
    Gen noget af jeres fyrværkeri og tag det med for det gør englænderne, tag et gammelt telt med pga. fyrværkeri, det kan godt komme gnister på teltet.

• #9   28. dec 2010 Ok, tak for værdifuld info!! smiley

• #10   28. dec 2010 Trond, jeg er gammel chauffør, med lidt af en skade, jeg er MEGET dårlig til at være passager. Rene der skal med er faktisk den eneste jeg bryder mig om at overlade et rat til smiley
    UNDERLIG JA jeg ved det..
    MEN desuden, er det planlagt, at Fordens bagsæde kan afmonteres for fuld liggelængde, om nødvendigt smiley er for gammel til at ligge i et pisse gennemblødt telt! smiley

• #11   28. dec 2010 Hvis jeg lige må blande mig endnu engang, så bliver der trængsel i bilen, når sønnen og jeg kører derned er vi kun os i bilen, når du skal have telt bord stole grill køleskab mad øl og vand køber vi ved grænsen men det fylder, så i skal have en stor skibox på hvis i er 4 i bilen, når vi er 2 i bilen kan vi gøre det for ca. 5000 kr alt incl. og det synes jeg er billigt for 5 dage, det eneste i gør billigere ved at være 4 er brændstof og hvis bilen ikke lige skal gå 200 kmt. er det ikke det dyreste ( diesel ) men det finder i ud af, hvis det er for at have nogle at snakke med så er der 25000 andre danskere, vil du vide noget ellers så skriv en pm
    Mvh. Jørgen

• #12   28. dec 2010 Ok, måske man skal holde den til 3? MEN det er nu en ok stor tagboks, Og en Ford Focus stationcar... (som kører 10 på literen lol)

• #13   28. dec 2010 Køb et par party stole, dem til 50 kr. de er nemme at have over skulderen når i går rundt og guld værd når i har gået i nogle timer og gerne vil have en øl / vand, det kan blive mega varmt dernede ;o))

• #14   28. dec 2010 Så er der ingen ledige pladser!
    Fandt lige udaf at der var plads problemmer, er for sent ude. MEN fik fedtet mig ind hos nogle andre smiley

• #15   19. maj 2011 SÅ blev der alligevel ledige pladser grundet sygdom. har 2 ledige pladser!!
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=163211

Kommentér på:
Le Mans 2011, info og ledig plads!

Annonce