{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Robot støvsuger
  • #1   2. dec 2010 passer ikke carlsberg , kender ikke den fra skousen men mange af dem fungerer glimrende , de kan dog ikke lide ledninger etc , prøv at søg efter test , der er en del informative ,

• #2   2. dec 2010 Nicolai Sonne fra So ein Ding har testet en Roomba støvsuger for et stykke tid siden og var ganske begejstret, men denne billige robotstøvsuger har jeg ikke hørt om, men jeg faldt over denne tråd, ved at google http://www.lav-det-selv.dk/Forum/aff/39/aft/161306/afv/topic
    Så jeg ville nok overveje at bruge lidt mere og så købe en roomba.

• #3   2. dec 2010 vi har en roomba, og den er rigtig fin.Den kan bare ikke lide ledninger ......

• #4   2. dec 2010 Hvis man har et ryddet gulv er den sikkert fin nok. Hvis ikke, mangler den en arm til at løfte børnenes legetøj, skoletasker og dine gamle sutsko

• #5   2. dec 2010 martin : hvad laver din kone ???

• #6   2. dec 2010 Vi havde en i 1½ år (Roomba 560) og det sidste år brugte vi den stort set ikke.
    Som andre også skriver et det et problem med ledninger, møbler, tørestativer, sutsko mv.

• #7   2. dec 2010 michael L
    Hun støvsuger....

• #8   2. dec 2010 Har selv en glimrende en af slagsen. Og det skal siges at hun også kan lave mad og kaffe.

• #9   2. dec 2010 sørg for at købe en der kan programmeres, så du ikke skal høre på den mens du er hjemme eller glemmer at tænde den når du går.

Jeg har indrettet vores hjem efter den, stripset alle ledninger op, fjernet pynnte-skrammel fra gulvet, og så programmeret den til at køre alle hverdage kl 0900. vores hjem er altid pænt at træde ind i nu, man skal aldrig spekulere på uventede gæster eller noget. kan kun anbefale den (har haft den i snart 2 år uden problemer)

• #10   2. dec 2010 Kedde : er din også en romba ?

• #12   2. dec 2010 vi har også en "hun heder consuela" en fræk lille mørk sag med et godt sug... den virker fint kan dog ikke lide at køre mod sollyset hvis det skinner i guvet..

• #13   2. dec 2010 Tror ik den ville overleve længe med 65 kg løsgående bullmastif, så derfor nøjes jeg med konen.
    Meget praktisk for hun kan også rydde sne og slå græs.

• #14   2. dec 2010 Tror ik den ville overleve længe med 65 kg løsgående bullmastif, så derfor nøjes jeg med konen.
    Meget praktisk for hun kan også rydde sne og slå græs.

• #15   3. dec 2010 eps, min er en roomba, det er 'pet' udgaven men det eneste man får ekstra er en større beholder, som tilgengæld ikke har udblæsningsfilter indbygget. Jeg ville gå efter den store med 'light-houses' og fjernbetjening, den bliver man gladest for i længden min makker har den 'store'.

Vi er to voksne (relativt renlige) en 1 årig dreng (sviner pænt meget med sin mad, dog tørrer jeg op under hans stol for lige at fjerne det værste) og en kat.

I og med den kører hver dag når der ikke at samle sig nullermænder ude i hjørnerne. så 'skidt-niveauet' når aldrig at blive særligt højt, som ved 'normal' ugentlig rengøring (hvem gider i øvrigt diskutere med konen hver lørdag om man skal hjælpe til med rengøring, nu hugger vi om hvem der skal gøre bad rent, thats it.)

Derfor anbefaler jeg en programmerbar, så den kommer ud og køre ofte, så skidt-niveauet hele tiden er så lavt som muligt = mindre støv i luften = mindre støv på lamper og paneler og steder der ellers skal tørres af.

Man får ikke en 'svetlana' der kravler rundt på alle fire og tørrer paneler af, men hvis man indretter sig efter hvordan robotten arbejder og giver den nogle gode betingelser, laver den er rigtigt fint stykke arbejde og dyrehår er ikke noget problem.

Det skal dog siges at jeg udelukkende har flise og trægulve, jeg har ingen erfaringer med gulvtæpper.

• #16   3. dec 2010 Hej.
    Vi har en romba,fungere fin ,men det er rigtig mht ledninger og andre løse ting der ligger på gulvet ,der er den ikke optimal,men ellers holder den da nogenlunde pænt ren,den klarer også de løse tæpper der ligger rundt omkring helt fin.Men du slipper ikke for at bruge støvsugen en gang imellem.

• #17   4. dec 2010 Ok! jeg konkludere!
    Hvis jeg ikke har mulighed for at adoptere "en lille fræk sag" med et godt sug, fra polen eller tailand, så kan en robot støvsuger godt bruges hvis:
    *Konen ikke ved jeg køber den, så hun kan støvsuge hver anden gang med den gamle håndstøvsuger.
    *jeg får aflivet hunden.
    *Gør ungerne renlige
    *udelukker alt elektronisk isenkram med ledninger
    * og Fjerner møbler fra gulvet og flytter til det ovale værelse i det Hvide hus, så skulle en robotstøvsuger ellers være helt fin.
    Tak til alle! -Og god jul! smiley

Kommentér på:
Robot støvsuger

Annonce