Har du en ønskeseddel. Online/offline? {{forumTopicSubject}}
Her i vintermånederne har jeg et projekt, som jeg går og arbejder på. I modsætning til de fleste herinde, så er det dog ikke MC'en, der holder mig beskæftiget
Det er til gengæld www.onskeseddel.dk som jeg sidder og arbejder på.
Ideen er, kort fortalt, at man ved at have sin ønskeseddel online slipper for at blive spurgt om hvad man ønsker sig. Når man har et ønske, så skriver man det på og så kan folk altid se den nyeste udgave - uden at skulle spørge.
En lille ekstra feature er, at venner/familie kan markere hvad de har købt, så man ikke skal ned og bytte sin gave.
Der er +16.000 der bruger den allerede, men jeg regner ikke med at jeg har nogle brugere herinde fra? Så jeg synes det kunne være sjovt at høre, hvad I synes om ideen - hvad skulle der til for at I ville bruge den, hvad kunne gøres bedre, og hvordan skal jeg få spredt budskabet?
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 254 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.900
Hvordan du skal få spredt budskabet. Mail til ALLE dem du kender omkring det og be dem videresende til alle dem DE kender noget må det gi. Ja og så en tråd her i ny og næ :-).
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.189
maj 2006
Følger: 11 Følgere: 14 MC-er: 5 Emner: 38 Svar: 602
Mvh. Mathias
aug 2005
Følger: 2 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 37 Svar: 254
Jeg ved ikke om du er på www.amino.dk ?
ellers er det en rigtig god ide, da det er en super side!
Super fed ide - som jeg helt sikkert vil bruge!
Mvh Tobias.
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 224
Kasper K >> Nej, så er den nok lidt irrelevant for dig.
Mathias U >> Jeg har faktisk lige udviklet en app. så man kunne få et lille faneblad på sin profil, hvorunder alle ens gaver lå. Så behøvede man kun at tilmelde sig, mens vennerne kunne se gaverne via Facebook. I de 2 måneder det tog mig at lave den (pga. eksamner i mens), fjernede FB bare muligheden for at lave sådan et faneblad. Så nu ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal gøre - virker ikke til, at man som 3. parts udvikler kan få lov til at placere informationer et synligt sted i brugernes profiler.
Tobias S >> Jeg er faktisk derinde. Jeg vil straks smutte ind og ændre min signaturtekst. Det havde jeg (underligt nok) slet ikke tænkt på - så dem nok ikke som en del af målgruppen.
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.629
Helvede har allerede reserveret en plads til dig ;(
apr 2009
Hvis I giver hinanden gaver, er der så aldrig nogen der spørger jer om hvad I ønsker? Eller svare I bare 'det må du selv finde ud af' (hvilket de fleste nok vil opfatte som lidt fjendtligt).
Hvis ikke jeg havde en offentlig tilgængelig ønskeseddel, så ville mor, far, svingermor, svigerfar, konen, bedstemor, med flere allerede have spurgt mig 12 gange om hvad jeg ønsker mig. Så kan jeg selvfølgelig bede dem om selv at finde på et eller andet, men det er nu ikke traditionen herhjemme.
dec 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 65
apr 2009
Jeg såfaktisk engang en service i USA, hvor man blot oplyste konens fødselsdag og ens bryllupsdag til blomsterhandleren, så sørgede de for at huske at sende blomster. Samtidig sendte de så 3 gange på tilfældige tidspunkter, for at "vise hvor spontant man er". Så er vi ovre i den situation du beskriver
Har du en ønskeseddel. Online/offline?