693 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
14 Svar
Køre dragt Køre dragt
Jeg startede til kørekort igår, Mc og bil...
Og jeg skal ud på bane på fredag så jeg skal finde en dragt der er til og have på og varm...
Jeg har fundet den her:
(link fjernet)
Og
(link fjernet)
Er der nogle af jer der kender til det sæt?
Eller er der nogle der måske ligger inde med et de vil sælge..
0 synes godt om
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 22 Svar: 65
jan 2006
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 25 Svar: 634
jun 2008
Følger: 1 Svar: 2
Jeg kommer fra Nordfalster, så der er ikke så langt hvis du vil prøve den
mar 2008
Følger: 67 Følgere: 60 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.547
det havde de, der hvor jeg tog mit mc kort i aalborg, dragt, hjelm, handsker, støvler osv.
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.445
T. Hansen skulle også have nogle billige køredragter og de er efter sigende gode til prisen.
Du kan også gøre en rigtig god brugthandel - der er mange der har et eller andet til salg.
Mvh
Thomas E
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 32 MC-er: 11 Emner: 82 Svar: 3.015
har selv købt meget af mit udstyr i dk, men det gør sku ondt hvis man kan spare 1200kr på et par rukka bukser........
jul 2008
Følgere: 91 MC-er: 6 Emner: 364 Svar: 1.751
Helt klart den billigste måde af få nye dragter på, det er af tage til tyskland,
og som michael siger, få en masse dåser med hjem samtidig.
Og nu kommer du garanteret med ~~Det er kun dyrt fordi vi køber i tyskland~~
Og ja, men grunden til det var fordi det også var billigere dengang,
så i skal meget ned med priserne hvis i skal få mc-folket til af købe fra dk.
feb 2006
Følger: 10 Følgere: 30 MC-er: 4 Emner: 115 Svar: 1.310
INGEN sikkerhed.
men i en sådan her er du varm.
har en kolega der i tre år har kørt hele året i en sådan dragt og kun en gang klaget over kolde finger.
jul 2008
Følgere: 91 MC-er: 6 Emner: 364 Svar: 1.751
mangler du ikke et link
apr 2006
Vi kan sikkert hurtigt blive enige om at de danske forhandlere hænger lidt i bremsen hvad angår internethandel. Men de stumper/grej jeg både kan finde i DK og Tyskland, har jeg da indtil nu kunne lave en bedre deal på her i DK end hvad jeg har kunne finde af priser på nettet i Tyskland.
Idet jeg kommer fra Nordsjælland, skal turen kunne betale sig, før jeg overhovedet gider at overveje at køre til helt til Tyskland for at købe grej. Dåseøl eller ej - ærlig talt de øl jeg drikker kan sagtens købes herhjemme - ligeså med sodavand. Mange gange kan disse købes til samme pris herhjemme.
Tænker alle på samme samfundsdestruktive måde som I, kunne vi jo ligeså godt opgive vores selvstændighed.
Nej - start med at stemme for EURO'en - så kommer udligningerne helt af sig selv og endda i løbet af relativ kort tid.
feb 2006
Følger: 10 Følgere: 30 MC-er: 4 Emner: 115 Svar: 1.310
undskyld.
http://fiskegrej.dk/varedetaljer.aspx?vareID=4959
og jeg foreslår den kun fordi det kniber skuda med sommer temperaturene efterhånden
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 32 MC-er: 11 Emner: 82 Svar: 3.015
apr 2006
Uden at dreje tråden for meget ind over den politiske bane, så er vi absolut enige om at problemerne startede i 70'erne.
Jeg skrev absolut ikke noget om firmaet EU/EF eller hvad vi nu skal kalde det, men alene om en fælles valuta. For min skyld kunne den hedde Dollars, Pund, Kroner eller Lire, blot den er den samme for hele det kontinet eller fællesskab vi er en del af. I den retning er jeg så nok ikke så Dansk, som andre er, men det betyder mindre for mig om jeg betaler med ene eller den anden valuta.
Hele finansverdenen er alligevel låst 100% fast til EURO'en og renten har siden de danske forbehold, være 1 procentpoint højere end den sats andre EU borgere er underlagt.
Tyskerne, Franskmændene og ja alle de andre i EURO'en er da kommet styrket ud af møntfællesskabet og de beholdte endda deres sprog...... hvilket nogle skeptikere dengang forudsagde også ville gå tabt....
Jeg mener bare i denne sammenhæng er der så mange hyklere som finder alverdens små og fuldstændig ligegyldige grunde til at vi skal beholde den danske valuta, Kronen. I sidste ende har vi den jo stadig - den skifter jo bare navn og får en anden værdi - vores Dronning og de "små" prinser skal jo nok finde vej til de nye sedler og mønter, ligesom Kongen af Spanien har gjort.
Jeg er i hvertfald træt af at betale for vekslinggebyr, kurstab, omregningsgebyr, gebyr for dit og gebyr for dat, når man skal handle med virksomheder uden for DK's grænser.
Mange problemer vil blive løst med Euroen, men andre og nye vil sikkert dukke op - dem må vi jo så deale med til den tid. Men de problemer vi idag har grundet det at stå udenfor, er dræbende for et lille land som vores - vi er kun lige begyndt at se virkningerne af den vi har stået udenfor.
Når afstemningen igen kommer, håber jeg ikke at holdningerne denne gang bliver opdelt i politiske farver, men at borgerne virkelig kigger dybt ind i sig selv og mærker efter om de virkelige fordele og ulemper.
Den eneste danske ulempe jeg kan få øje på er "tilvændingen" for danskere kan absolut ikke lide forandringer......
Mvh
Thomas E
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 32 Svar: 113
Det var jo ikke meningen jeg skulle starte en mindre boger krig..
Jeg var oppe og kikke på delene og prøve dem og valgte så bare at det skulle være det, Da det både passede og føltes ordenligt at have på..
Men ellers,
Tak for jeres bud på en ordenlig dragt
Køre dragt