{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.757 visninger | Oprettet:

Svindelforsøg på gul og gratis {{forumTopicSubject}}

Vores vaskemaskine sprang i luften i Søndags. Ergo forsøger jeg at finde nyere brugt i omegnen af hvor vi bor. Det resulterede i at jeg fandt en annonce i gul og gratis, en vaskemaskine og en tørretumbler til 3000,00 kr i mærket Zanussi, som kun var 7 mdr. gammel. Fint tænkte jeg dem køber jeg, ringer til annoncøren ( Louise ) og vi aftaler at jeg skal komme til Hinnerup kl. ca. 14.00 i dag. Efter en tur på ca 80 km. holder jeg uden for hendes adresse, men der er ingen hjemme. Jeg ringer til fruen og hun tager skam også telefonen og beklager at hun ikke kunne være der til tiden, men hvis jeg ville kunne jeg hente hende i Ørum på djursland. Godmorgen røv. Jeg var lige kørt igennem Ørum Djurs en halv time tidligere, så jeg sagde til kvindemennesket at det gad jeg ikke. Så foreslår hun at jeg kan da bare gå op i lejeligheden og kigge tingene efter og var det noget for mig skulle jeg bare tage tingene med og sætte pengene ind på hendes konto i morgen.
Jeg går op og finder maskinerne ( de er stadig tilsluttet ) men de er rigtig fine, så jeg beslutter mig til at købe dem. MEN.. Så kigger jeg mig lidt om i lejeligheden (nysgerrig som jeg er) og opdager at der ligger rester af hash og andre stoffer, samt at brusekabinen bliver brugt som kattebakke. I køkkenet mangler komfuret oe emfanget.
Så bliver man jo lissom lidt mistænksom.
Jeg går ned til underboen som er Rumæner og forklarer ham situationen, og straks tilbyder han mig at hjælpe med at bære maskinerne ned i bilen.
Jeg spørger så manden om det er ejerlejeligheder ell. lejeboliger. Svaret var lejeboliger. Jeg får så et tlf. nr. på udlejer og ringer til ham. Dajeg var knap færdig med at forklare ham hvad jeg lavede på Stationsgade nr. 17 i Hinnerup var han ved at springe i luften af arrigskab. Det var selvfølgelig hans maskiner. Så vi får en fornuftig snak om en evt. politianmeldelse. Da jeg så kommer ud på gaden møder jeg en rigtig sød pige med barnevogn og dertilhørende indhold, hun fortællerf mig at det var hendes "veninde" der boede i lejeligheden og at hun havde stjålet hendes dankort i dag, og havde nået af 15 omgange at hæve 17.000 kr i løbet af dagen på kortet.
Så inden jeg kørte igen blev kællingen politianmeldt.
3 timer plus 160 km. TOTALT spilt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svindelforsøg på gul og gratis
Kommentér på:
Svindelforsøg på gul og gratis

Annonce