OBS: Farlige veje {{forumTopicSubject}}
Jeg fik en idé til at lave en tråd hvor vi alle kan refererer til steder i trafikken hvor vi synes vejgrebet er nedsat i enten vådt eller tørt klima.
Meningen er at folk der planlægge en tur lige spotter vores tilføjelser jeg samler op på og er derfor lidt bedre forberedt inden turen køres. Det kan jo ske at man overser noget på vejen... :o/
Håber i tager godt imod idéen..
Jeg har bemærket følgende:
¤ Helsingør motorvejen ved Hørsholm S/C og ligeledes modsatte retning mod "København" (Der er små bump på vejen hvor min bagdel ryger op fra sadlen når jeg køre over!)
¤ I svinget efter Råleje Strandvej bliver til Rålejevej i Nordsjælland. Lige efter man krydser en sidevejen "Parcelgårdsvej". DER LIGGER ALTID GRUD midt på kørebanen!
- Kendes ved at efter man har kørt i skov miljø på Udsholt strandvej, så kommer der en lyserød facade på højre hånd og en særdeles SMUK udsigt ud til vandet. Efter det lange stykke med 60 Km/t i enden af vejen kommer nogle sving hvor der på venstre side er en IS butik er det farlige sving jeg taler om lige efter!!
¤ Avedørehavnevej, der krydser Roskildevej er SÆRDELES glat i regnvejr pga. slidt asfalt.
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 29 MC-er: 1 Emner: 191 Svar: 2.419
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
Der er en gruppe herindee, der hedder Sikker Trafik, måske en eller anden der ville være interesseret i at vedligeholde en liste og poste den i forum ugengtig???
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 52 MC-er: 2 Emner: 191 Svar: 7.509
¤ Helsingør motorvejen ved Hørsholm S/C og ligeledes modsatte retning mod "København" (Der er små bump på vejen hvor min bagdel ryger op fra sadlen når jeg køre over!)
Det er jo ikk en farlig vej, blot udfordrende
mar 2009
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 35
"Farlige veje i dk" eller lign
mar 2007
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 1.926
jun 2010
Følger: 4 Følgere: 4 Svar: 9
Så kunne man slippe for at skulle kigge en længere liste igennem?
Jeg har ikke selv motivationen til at gøre det, men synes stadig jeg ville dele idéen, hvis der var andre som kunne motiveres
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.576
OBS: Farlige veje