{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.531 visninger | Oprettet:

hvor lang tid må den ligge på posthuse {{forumTopicSubject}}

hey

jeg har for et par timer siden bestilt lidt lir ved Louis.de, og jeg regner ikke med at det når at komme denne uge, men jeg kom lige i tanke om at jeg tager på ferie i en uge på mandag, hvor lang tid plejer en pakke at må ligge på posthuset? HVIS det altså er PostDk der levere når der bestilles fra Louis?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor lang tid må den ligge på posthuse
  • #1   4. aug 2010 tro det er 2 uger..... ellers læg en fuldmagt til en ven og lad ham hente den på posthuset

mvh

• #2   4. aug 2010 1 uge, så sørg for at du har givet en eller anden fuldmagt til at hente pakken
    (og husk at checke med posten hvordan de vil have fuldmagten, de er sindssygt besværlige med sådan noget)

• #3   4. aug 2010 Christian>> Du har delvist ret. Hvis det er en pakke sendt fra Dk, ligger den en uge posthuset. Hvis den er fra udlandet har den en henliggelsesfrist på 14 dage. Reglerne er sådan, men det kikser desværre meget ofte!

• #4   4. aug 2010 Og hvis du har en flink nabo, så hæng en seddel på din dør, om hvor pakken kan afleveres. Ikke helt efter bogen, men det gør en pakkepost som mig glad:-)

• #5   4. aug 2010 Hvem der bare boede i dit område Jyllands Vogter ...

I Charlottenlund er liggetiden på alt 1 uge ... det er så inkl. de dage, hvor postmedarbejderene ikke kan finde forsendelsen !!

Skal man have held med at få hentet noget med en fuldmagt, når man ikke har "pakkesedlen" der jo kan fungere som fuldmmagt, så skal man næsten ud i at kunne referere til hvilken medarbejder der har oplyst hvordan fuldmagten skulle udfærdiges, for ikke at få den afvist på postkontoret smiley

At sætte en seddel på døren om at få pakken leveret hos naboen virker for DHL, UPS, GLS og citymail, men desværre ikke hos post.dk her i området ... med mindre man igen har udfærdiget den som en komplet fuldmagt med reference til, hvilken postmedarbejder der har sagt at det var godt nok.

Der er desværre kun en løsning der duer i mit distrikt, og det er at ringe til Palle Juliussen ... uanset om det drejer sig om en "forsvunden" forsendelse, en ikke accepteret fuldmagt eller et hvilketsomhest andet problem, der ifølge kundeservice eller det lokale postkontor er uløseligt, så tager det max 1-3 timer før problemet alligevel er løst, eller den forsvundne forsendelse dukker op ved min hoveddør med en fnysende postmedarbejder som vedhæng.

Desværre er der ikke frit postdistriktvalg i danmark ... for så ville jeg vælge nabodistriktet, hvor tempo og service er ekstremt meget bedre, muligvis som følge af, at postnummeret er hele 100 lettere !?

• #7   6. aug 2010 Med Jylland tattoveret hen over maven, vil en flytning fra det jydske muld tangere forbrydelse i stil med landsforrædderi. Ellers en udemærket plan Miss.

• #9   6. aug 2010 er du i løbe tid...

: /

• #10   6. aug 2010 1 uge plejer de at sige.

jeghavde samme problem og jeg har desværre ingen venner. Så ringede jeg til dem og spurgte om de ville holde den lidt ekstra pga. ferie. Det ville de gerne smiley

Og det var en meget stor pakke så de er flinke nok

• #11   6. aug 2010 Hej Jesper

Som svar på dit spørgsmål, har jeg undersøgt det i PDK:

For­sen­del­ser fra ud­lan­det:

Pakker, der er anmeldt - 14 hverdage

Andre forsendelser (breve) - 7 hverdage

De bedste hilsner, Per

Kommentér på:
hvor lang tid må den ligge på posthuse

Annonce