3.531 visninger
|
Oprettet:
hvor lang tid må den ligge på posthuse {{forumTopicSubject}}
hey
jeg har for et par timer siden bestilt lidt lir ved Louis.de, og jeg regner ikke med at det når at komme denne uge, men jeg kom lige i tanke om at jeg tager på ferie i en uge på mandag, hvor lang tid plejer en pakke at må ligge på posthuset? HVIS det altså er PostDk der levere når der bestilles fra Louis?
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.356
mvh
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 180
(og husk at checke med posten hvordan de vil have fuldmagten, de er sindssygt besværlige med sådan noget)
jun 2006
Følger: 59 Følgere: 56 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.221
jun 2006
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 180
I Charlottenlund er liggetiden på alt 1 uge ... det er så inkl. de dage, hvor postmedarbejderene ikke kan finde forsendelsen !!
Skal man have held med at få hentet noget med en fuldmagt, når man ikke har "pakkesedlen" der jo kan fungere som fuldmmagt, så skal man næsten ud i at kunne referere til hvilken medarbejder der har oplyst hvordan fuldmagten skulle udfærdiges, for ikke at få den afvist på postkontoret
At sætte en seddel på døren om at få pakken leveret hos naboen virker for DHL, UPS, GLS og citymail, men desværre ikke hos post.dk her i området ... med mindre man igen har udfærdiget den som en komplet fuldmagt med reference til, hvilken postmedarbejder der har sagt at det var godt nok.
Der er desværre kun en løsning der duer i mit distrikt, og det er at ringe til Palle Juliussen ... uanset om det drejer sig om en "forsvunden" forsendelse, en ikke accepteret fuldmagt eller et hvilketsomhest andet problem, der ifølge kundeservice eller det lokale postkontor er uløseligt, så tager det max 1-3 timer før problemet alligevel er løst, eller den forsvundne forsendelse dukker op ved min hoveddør med en fnysende postmedarbejder som vedhæng.
Desværre er der ikke frit postdistriktvalg i danmark ... for så ville jeg vælge nabodistriktet, hvor tempo og service er ekstremt meget bedre, muligvis som følge af, at postnummeret er hele 100 lettere !?
jun 2006
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.356
: /
dec 2005
Følger: 14 Følgere: 11 Emner: 33 Svar: 1.749
jeghavde samme problem og jeg har desværre ingen venner. Så ringede jeg til dem og spurgte om de ville holde den lidt ekstra pga. ferie. Det ville de gerne
Og det var en meget stor pakke så de er flinke nok
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 101
Som svar på dit spørgsmål, har jeg undersøgt det i PDK:
Forsendelser fra udlandet:
Pakker, der er anmeldt - 14 hverdage
Andre forsendelser (breve) - 7 hverdage
De bedste hilsner, Per
hvor lang tid må den ligge på posthuse