Tidl. arbejdsgiver misinformere ny. Tidl. arbejdsgiver misinformere ny.
Hej alle.
Jeg har for nyligt opsagt min stilling hos min nuværende arbejdsgiver, da jeg skal starte i lære på drømmeuddannelsen til august.
Jeg er efterfølgende raget lidt uklar med dem (min nuværende arbejdsgiver) da vi går en meget travl tid i møde, så jeg føler lidt, at de føler at jeg "har svigtet dem", eller "taget røven på dem". Det har jeg nok også lidt, men enhver er sig selv nærmest.
Jeg går så og bliver lidtnervøs for, om de skulle være så ondskabsfulde, at de vil forsøge at kontakte min kommende arbejdgiver, og forsøge at ødelægge det for mig, har I nogen sinde hørt om sådan noget før?
Jeg ved godt at det lyder fuldstændig sindsygt, men tanken var der lige.
Vh.
Kenneth
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.186
De fleste bliver sure en dags tid, og så er den ovre!
Men hvad skulle de kunne ødelægge? Hvis du har helt rent mel i sækken, kan de vel sige hvad som helst. Det er jo kun, hvis man har begået svinestreger af en grovere art, at man skal være nervøs, og i sådan en situation er udtrykket "at ligge som man har redt" vel mest dækkende!
jun 2006
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 133 Svar: 258
Måske er det fordi, at jeg også selv føler lidt at jeg "svigter" dem, at jeg tænker sådan.
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.138
jan 2006
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 27 Svar: 203
Har selv oplevet at blive uberettiget fyret, efter at have knoklet huden af r.... i flere år.
Tænk på dig selv, din arbejdsgiver gør ikke!!!
mar 2010
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 455
Som Jacob skriver er man sig selv nærmest. Der kommer ikke nogen og takker dig når du har slidt dig selv ned.
Jeg ville tage det helt roligt. Det kan godt være de føler sig svigtet, men hvis du har overholdt bestemmelserne i din ansættelses kontrakt omkring opsigelse har du jo bare fulgt de spilleregler de selv har fastsat.
Jeg kan ikke forestille mig de vil dig det så slemt de vil sabotere din fremtid også
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 2.854
Fuck din nuværende arb.giver. Hvis du havde haft for mange sygedage efter hans mening, så var du sikker allerede sparket ud.
Du sælger din arb.kraft og han køber den. Længere er den vel egentlig ikke i disse tider. Cool buisness !
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 854
feb 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 36 Svar: 749
Tillykke med det nye job!
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.186
Den tog sgu' prisen! Tak!
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 532
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 72 Svar: 663
At du så tilsyneladende er lidt nervøs for at de alligevel skal kontakte arbejdsgiver, er sådan set en helt anden sag. Fordi der kan jo nok fortælles mange ting alligevel, som du ikke bliver klar over...
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.300
vupti
trådopretter tror du skal tage det med ro, og ikke spekulere over det, med mindre du sidder og har skidt samvittighed over et skelet i skabet
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.300
edit jatak
jun 2006
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 5 Emner: 19 Svar: 594
Men man skal nu altid passe på man ikke brænder sine broer;-)
Tidl. arbejdsgiver misinformere ny.