SIKKE ET BESVÆR...............!!! SIKKE ET BESVÆR...............!!!
Imorgen er det jo onsdag - så jeg smuttede hen i den nærmeste biks og købte en stak blomster - hurtig hjem og lave en god middag før hun kommer hjem - med alt det hyggelige på bordet.... selv servietter i stedet for køkkenrullen.
Må lige indrømme at hun blev glædelig overrasket
Hun skyndte sig ud på badeværelset for at friske sig op - man kender vel kvinder så maden var jo ikke klar straks hun kom ind ad døren - de skal jo lige det ene og så det andet først.
Never mind - maden var god og desserten bedre - og lettere ekstatisk af både øl og vin begyndte vi at gnide os op og ned af hinanden mens køkkenbordet blev ryddet - stemningen blev mere og mere intim - faktisk rigtig meget - måske onsdag begyndte lidt før i denne uge.......
Længe leve opvaskemaskinen - da den var fyldt - lænede hun sig laaangt ind over køkkenbordet for at tørre vindueskarmen af....hmmm.......
Et kærligt klap klager de jo aldrig over, så som tænkt så gjort......!
Nu gik det stærkt - hun vendte sig om - kyssede mig vildt og inderligt - maste mig ned i gulvet og flåede min skjorte af.....
Jeg rev hendes silkebluse af - bh havde hun ikke på og en hånd op under hendes nederdel......
F*CK....... Hun havde en silkeblonde G-streng på...!!
F*ndme umulig at polere polere sidedækslerne på Suzukien op med!!!!!
Sikke et besvær for ingenting!!!!!!
okt 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 297
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 4 Svar: 23
haha god joke
okt 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 297
apr 2009
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 46 Svar: 101
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 3 Emner: 3 Svar: 7