PÅSKEN ER REDDET...(for politiet) {{forumTopicSubject}}
Lige en lille histore med på vejen.
Det er onsdag aften kl 21.24 (dagen før skærtorsdag)
Kæresten og jeg kommer cyklende(på alm cykel) på munkerisvej (ODENSE), og da vi kommer til lyssignalet ved munkebjergvej skifter det til rødt for os.
Vi ser der ingen traffik der har "grønt lys", så vi drejer til højre, om af cykelstien i krydset, om på munkebjergvej..
Og der sker det, en strisservogn stopper os.
Helt i orden tænker jeg og venter på en advarsel, men nej der kom to stk bøder på 500kr hver.
Så skal det lige siges at de selv kørte over for rødt, og derefter holdt midt på vejen for at stoppe os.
Så er det man tænker, har der ikke været nogle billister de har ku stoppe op mod påsken, siden de går sådan i peditesser.
Men jeg griner bare og siger de må have en forsat god jagt, velvidende om at vi har været med til at rede deres regnskab her i påsken:-)
p.s. vi er begge studerende, så det var nok ikke den bedste fangst, men alle i politiet skal jo starte deres første bøde et sted:-)
GO PÅSKE og husk, det er småtingene der holder sammen på staten.
jan 2005
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 5 Svar: 44
aug 2005
Følger: 36 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 50 Svar: 501
men dem der stoppede jer har nok ikke haft alt for travlt, når de (i mine øjne) gir bøder for sådan nogle småting...
Michael
mar 2005
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 2 Emner: 33 Svar: 237
Hørt Hekto: Ved at få fucking spat i KBH over cyklister der altid skal køre i modstte bane igennem fodgængerfelt mens de skriver SMS.....eller snakker mobil mens de triller over for rødt..... Ved bare jeg rammer en af dem en dag, håber det blir i bil!
mar 2005
Følger: 34 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 348
(link fjernet)
Der MÅ være en fejl i artiklen - ellers vil jeg da håbe at en politimand får sig en ordentlig irettesættelse!
jun 2005
Følger: 28 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 32
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.025
Har lige fået nedsat en bøde på 1000kr til 500, fordi jeg er en fattiglus
jun 2004
Følger: 54 Følgere: 53 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 2.302
aug 2004
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 105
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.722
Så det bare op med foret mester og ikke så meget piveri
apr 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Emner: 18 Svar: 90
Men da vi drejede til højre i krydset, var den eneste bil der have grønt allerede drejet op af en anden vej, så der var øde på det tidspunkt om aftenen..
Lige undtagen en poli er kedede sig:-/
Og så for at prøve at give os dårlig skyldfølelse begyndte han med at snakke om at hvis vi havde været i bil og måske kørte nogen ned..
Hvor jeg så afbrød ham og sagde at vi jo faktisk var på cykel hvis han ikke havde opsaveret det.. samtale slut.
så kommer hun med (sin første udstede) bøde, og siger noget om at der jko er så meget snak om poliet, så det er derfor de strammer op.
Vås, det er sku pga sådanne småting at folket snakker om dem, og ikke gider hjælpe når der er brug for det.
Men hvis det havde regnet, så var vi nok ikke engang blevet stoppet:-)
Men de har da lov til at sætte sig i respekt for folket en gang i mellem, men det er ikke på denne måde de vinder point...
Istedet skulle de holde sig til at stoppe nogle af dem der er til fare for deres omgivelser.'
GO' PÅSKE, og lad nu køretøjet blive stående når i skal hjem i afen;-)
feb 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 34 Svar: 517
Og ja, de er nogle so-pander. Pædofile og voldtægtsforbrydere får højst 2 år i skyggen. Almindelige borgere derimod, skal slås hårdt ned med det samme. Pikhoveder.
maj 2006
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 24
PÅSKEN ER REDDET...(for politiet)