Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mc-tv kl 22.30
  • #1   13. jun 2010 Suiper smiley Tak for'et smiley

• #2   13. jun 2010 Det er nu smiley

• #3   13. jun 2010 arh! DK4 laver da virkelig dårligt fjernsyn!! smiley

• jens r
    jens r Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Svar: 155
    #4   14. jun 2010 mc - tv / magacin; kan i da se via nettet, når det passer jer.
    Undskyld hvis jeg tager fejl, men jeg mener at mc - tv og magacin er det samme og at det er lettere at se det på pc, frem for at skulle være opmærksom på tv-udsendelser

mvh. Jens

• #5   14. jun 2010 Jens R: OKAY, så vil jeg godt rette dig - ( og undskyldningen er accepteret) smiley Det ER 2 forskellige programmer ! "Manden " bag MagaCin (Net TV'et) er Motorjournalisten Tommy Rønn !
    "Manden " bag MC TV, på DK4, er Motorjournalisten Mick Østergaard!

De adskiller sig på mange områder og deres journalistik er absolut ikke ens smiley

Nogle elsker den ene og hader den anden - eller omvendt...
    Personligt syntes jeg ikke at vi har for meget at vælge imellem, så det er bare om " at suge til sig" hvad der tilbydes smiley

• #6   14. jun 2010 Er der forøvrigt ikke noget med, at ham der Mick Østergaard blev smidt ud af MKD, for at tage imod bestikkelse??? Det var vistnok noget med at han forlangte 1.000.000,- for at langtidsteste en bil.
    Jeg har sgu ærligt talt haft lidt svært ved at tage manden seriøst, efter jeg hørte om den historie. Man kan jo ikke vide hvem manden er i lommen på, og hvor meget han har fået for at sige noget pænt!!!

Desuden er han altså også lidt af en tør kiks.

• #7   14. jun 2010 Jo, der har været nogle skriverier om det - hvor vidt det er sandt/falsk kender jeg ikke noget til... Personligt dømmer jeg ikke ud fra hvad jeg hører el. læser - en sag har altid ligeså mange sider/synspunkter som personer der er indblandet... Så vidt jeg ved hørte man vist ikke Importørens tilkendegivelser om den konkrete sag.

Kommentér på:
Mc-tv kl 22.30

Annonce