{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

El motorsav {{forumTopicSubject}}

Hej

Måske er det her ikke det bedste sted at spørge, men kender ikke andre steder.

Det er sådan at jeg er i en gruppe hvor vi prøver at "fremstille" en batteri-drevet motorsav. Vi skal ikke lave den fysisk dog.

Min afdeling er materialevalg, konstruktion, desgin og økonomi. Foreksempel skal jeg beskrive hvorfor aluminium er et godt materialevalg for elmotoren.

Så nu leder jeg efter diverse hjemmesider som omhandler emnet el-motorsav.

Derfor ville det være rigtigt dejligt hvis i kendte nogle hjemmesider eller forhandler omkring Århus, med en god expertise inde for motorsav. Jeg har prøvet google, men uden held.

Mvh Daniel.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  El motorsav
  • #1   9. jun 2010 Tak.

Ellers andre steder/sider?

• #2   9. jun 2010 Hvorfor laver I det ikke selv? Det kan godt være, I laver nogle fejl, men I regner forhåbentlig ud, hvis tingene ikke hænger sammen. Med hensyn til materialer, så kan I jo bruge hvad som helst, bare I tager højde for prisen og egenskaberne på materialerne. Du kan sagtens vælge aluminium, bare du kan forsvare det, altså at du har valgt det, fordi det ikke vejer så meget, er billigt, er stærkt nok, kan håndtere de nødvendige temperaturer, etc.

Jeg kan slet ikke se, hvad forhandlere skal rodes ind i det for, i hvert fald ikke før I har designet den. Hvis I bagefter vil snakke med en ekspert og sige: "Det her er, hvad vi har lavet. Har du nogen kommentarer?" og han så siger: "Det er ret godt, men det der bør laves således i stedet..."

Det er da meget sjovere på den måde, ellers kunne I jo lige så godt bare kopiere de eksisterende modeller. Lav jeres egen i stedet, og find så ud af, om det holder i virkeligheden. Det er jeg overbevist om, at I vil lære meget mere af. smiley

• #3   9. jun 2010 Det kunne jo tænkes at der var diverse regler med materialer som må bruges.

Kommentér på:
El motorsav

Annonce