QXL chat {{forumTopicSubject}}
Der var en gang sådan en chat på QXL, hvor man kunne spørge andre til råds, hvis man havde nogle problemer derinde, er den afskaffet? For syntes ikke jeg kan finde den derinde..
Det drejer sig ganvkse simpelt, om at jeg igår solgte min motorcykel på QXL og at køber her til morgen vælger at komme med en løgnehistorie, om at han pludelig er sat ud af sin lejlighed og nu ikke kan købe den alligevel. Det har han fundet ud af, mellem klokken 23 i aftes og til klokken 8 her til morgen.. Ja, jeg tror ikke på ham..
Mit problem ligger i, at jeg nu står og mangler de penge, da jeg jo vidste den blev solgt og har derfor tilbudt den til anden sidste byder, som også er over min mindstepris. Jeg venter nu på at denne køber får svaret, da jeg jo ikke har hans informationer. Men eftersom min auktion står som solgt, har jeg nu et skyldigt beløb på knapt 600,- til QXL i succegebyr og derfor er min konto lukket ned, lige efter auktionen.
Spørgsmplet ligger så i, hvorvidt jeg kan gå igang med en annulering af auktionen nu, så jeg kan få krediteret mit succesgebyr, eller jeg er nødsaget til at vente, til 2 køber svarer mig? For eftersom idioten jo ikke vil overholde auktionsreglerne, er jeg nødt til at sætte den på igen, men har ikke tænkt mig at betale det succesgebyr, da jeg jo ikke har fået noget for det. Der kan gå op til 7 dage, før at de krediterer det, så det haster lidt..
Beklager den lange historie..
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 506
Forresten skal du ikke betale det du skylder hvis du ikke kan få beløbet krediteret. De gør ikke noget ved alligevel. Selvfølgelig kun hvis du ikke skal bruge siden igen..
maj 2006
Følger: 10 Følgere: 27 MC-er: 11 Emner: 64 Svar: 428
Og jeg har på ingen måde tænkt mig at betale det succesgebyr, da den skal nnulleres..
Har købt og solgt mange ting på QXL, inklusiv motorcykler, men desværre var jeg bare uheldig, at taberen valgte at byde på min auktion...
apr 2006
Følger: 5 Følgere: 25 MC-er: 3 Emner: 14 Svar: 108
maj 2006
Følger: 10 Følgere: 27 MC-er: 11 Emner: 64 Svar: 428
QXL chat