{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

QXL chat {{forumTopicSubject}}

Der var en gang sådan en chat på QXL, hvor man kunne spørge andre til råds, hvis man havde nogle problemer derinde, er den afskaffet? For syntes ikke jeg kan finde den derinde..

Det drejer sig ganvkse simpelt, om at jeg igår solgte min motorcykel på QXL og at køber her til morgen vælger at komme med en løgnehistorie, om at han pludelig er sat ud af sin lejlighed og nu ikke kan købe den alligevel. Det har han fundet ud af, mellem klokken 23 i aftes og til klokken 8 her til morgen.. Ja, jeg tror ikke på ham..

Mit problem ligger i, at jeg nu står og mangler de penge, da jeg jo vidste den blev solgt og har derfor tilbudt den til anden sidste byder, som også er over min mindstepris. Jeg venter nu på at denne køber får svaret, da jeg jo ikke har hans informationer. Men eftersom min auktion står som solgt, har jeg nu et skyldigt beløb på knapt 600,- til QXL i succegebyr og derfor er min konto lukket ned, lige efter auktionen.

Spørgsmplet ligger så i, hvorvidt jeg kan gå igang med en annulering af auktionen nu, så jeg kan få krediteret mit succesgebyr, eller jeg er nødsaget til at vente, til 2 køber svarer mig? For eftersom idioten jo ikke vil overholde auktionsreglerne, er jeg nødt til at sætte den på igen, men har ikke tænkt mig at betale det succesgebyr, da jeg jo ikke har fået noget for det. Der kan gå op til 7 dage, før at de krediterer det, så det haster lidt..

Beklager den lange historie..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  QXL chat
  • #1   31. maj 2010 QXL er detr værste gang lort jeg nogensinde har solgt ting hos! Deres forretningsmetoder og service er skræmmende. Deres gebyrer er SKYhøje.
    Forresten skal du ikke betale det du skylder hvis du ikke kan få beløbet krediteret. De gør ikke noget ved alligevel. Selvfølgelig kun hvis du ikke skal bruge siden igen.. smiley

• #2   31. maj 2010 Jeg får det krediteret, hvis jeg annullerer handlen.. Men det hjælper ikke noget jeg annullerer den, hvis det så vedrører chancen, for at sælge den til 2 sidste byder.. For det går sikkert gennem QXL´s system..

Og jeg har på ingen måde tænkt mig at betale det succesgebyr, da den skal nnulleres..

Har købt og solgt mange ting på QXL, inklusiv motorcykler, men desværre var jeg bare uheldig, at taberen valgte at byde på min auktion...

• #3   1. jun 2010 Nu er 1. byder og anden byder vel ikke selv samme person?

• #4   1. jun 2010 Nej, selvfølgelig er det ikke samme bruger.. Probemet ligger i, at man kontakter 2 køber gennem budsystemet, så man får ikke kontaktinformationer til brugeren.. Hvis jeg så annullerer auktionen, ved jeg ikke om den person så får en mil, om at den er annulleret, så han ikke kan købe den,..

Kommentér på:
QXL chat

Annonce