kørsel- Kjellerup v/ Viborg - Aalborg {{forumTopicSubject}}
Hello...
Jeg mangler en del Jernbanesveller som jeg har søgt gennem længere tid, nu har jeg fundet dem og enda til rigtig billige penge...
Problemet er bare at det er i Kjellerup ved Viborg og jeg bor i Nordjylland, nærmere omkring Brønderslev.
Jeg skal bruge cirka 20 sveller og de vejer vel omkring 80 kilo stykket.
Det lastbil jeg plejer at kunne bruge, er desværre solgt. Jeg har søgt på biludlejning, men de store lastbilerbiler hos PL og Eurocar, er sgu for dyrer til det pjat, ellers har jeg kun kunne finde 3500 kg. biler. og så er det jo ikke mange man kan have med per gang.
Vognmandsfirma - tjaa... mon ikke det koster et par tusind ;O( - ved gogt svellerne er billige med ikke så bille at de kan opveje hinanden.
Har du en idé eller kender du en som har en bil man kan leje, enten en 3500 kg. varebil til billige penge og som ikke er afregnet med 4,5 kroner pr kilometer eller en lastbil / stor varevogn som kan lejes - eller køre du nogen gange strækningen med tom lastbil ?
Alle råd modtages - dog gerne seriøse ;O)...
Kom glad - Kunne de komme til Aalborg kunne jeg selv fragte dem videre med boggietrailer i små portioner - måske
mvh
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 213 Svar: 1.685
maj 2007
Følger: 32 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 864
Troede slet man brugte sådan nogen mere, efter at der kom lovmæssige begrænsninger, vedr. hvad de skal bruges til, hvis de er brugte
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 2.166
Han arbejder vist ude ved Vennelyst, og er selvstændig ved siden af
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 2.166
http://peecee.dk/upload/view/247269
mar 2010
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 456
Det kan alle 3500kg ladbiler da laste eller en stor trailer kan da også
nov 2005
Følger: 28 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 78 Svar: 233
Der er nemlig en del politi de næste par weekender pga. karneval og Hjllerup marked... ved ikke hvor strenge de er hvis man kommer i ne lad bil med lukket pressening lad og reklame med udlejningsbil
men det er nok det jeg gør, bilen kan sagtens bære det
mar 2010
Se fx denne: http://www.tx12.dk/lej/biler-og-tilbehoer/varevogn--flyttebil-stor/stor-varevogn-udlejes-esbjerg/828/
Står i esbjerg, men det var også mest for ekspemplet skyld. 3250kg total vægt og 1750kg nyttelast.
Er det en nedvejet lastbil du har adgang til?
Anyways så lej bilen og find en almindelig 500kg trailer. De må læsse omkring 350kg, så har du pludselig 150kg luft til grænsen på bilen
mar 2010
Det er ikke sikkert det koster ret meget og så sparer du da også din egen tid
mar 2010
sep 2008
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 42 Svar: 471
Jeg skal også have hentet nogle fra samme sted som Martin og vil høre om der er nogle, der kender en vognmand, som skal køre "tomt" tilbage til aalborg (området).. vi skal ikke have 20 stk. som Martin men en 14-15 stk.
Vi har godt nok adgang til en stor trailer.. men ingen trailer / stort kørekort.. så det er jo med en "beregnet riciko" hvis det bliver med denne. rent vægtmæssigt kan det jo nok sagtens gøres på denne store trailer.
kørsel- Kjellerup v/ Viborg - Aalborg