{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
852 visninger | Oprettet:

Sprgsm. om mobil, Sony E. C902 ?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Sony Ericsson c902, og jeg fik tilsendt nogle MMS beskeder af en kammerat. Normalt er der ingen problemer med at modtage, men det ville den pludselig ikke. Beskeden blev bare grå, og når jeg prøvede at åbne den, meldte den efter et stykke tid noget lignende dette " beskeden er ikke tilgængelig/kan ikke åbnes, tjeck internet indstillinger"??

Det skal siges at den vil modtage MMS beskeder igen nu

Nu kommer vi så til selve spørgsmålene.

1 :Hvad har MMS med internetindstillinger at gøre, da jeg aldrig har sat min tlf op til at kunne gå på nettet??

2: Jeg gik ind i internetindstillinger, og der er der 2 punkter : "Opret forbindelse via," og "tillad lokal forbindelse".

Jeg kom vidst til at trykke på "opret forbindelse via". Og nu står der Sonofon MMS, og i "lokale forbindelser" står der "til".

Mit spørgsmål er så om jeg er kommet til at tilmelde mig internet på tlf''en, for det vil jeg helst ikke, da jeg ikke vil betale for det, eller skal jeg ikke være nervøs for det.... kan bare ikke huske om der stod Sonofon MMS under punktet "opret forbindelse via" før???

Så hvis der er nogen der har samme tlf, og som ikke er tilmeldt internet, som gider at kigge hvad der står under "internetindstillinger" i jeres tlf, så ville jeg være glad???

3 : Skal man abonere på internet på tlf for at kunne bruge denne tjeneste, altså fysisk kontakte ens udbyder for at få denne tjeneste, for det har jeg med 100 pct garanti aldrig gjordt, eller kan man godt ved en fejl sev komme til at tilmelde sig det inde på tlf, ved at trykke forkert???

I må undskylde min uvidenhed, og dumme spørgsmål, men ved intet om mobiler, og er nu nervøs for at komme til at betale dyrt fordi jeg trykkede forkert på tlf'en.

Nomalt ville jeg ringe til min udbyder som er Sonofon ( Telenor ), men de er igang med at opdatere deres system, så man kan ikke komme på hjemmesiden, eller ringe til dem før på tirsdag, men kunne godt tænke mig at vide om jeg har lavet lort i den nu!!

Håber der er en venlig og teknik begavet sjæl der kan hjælpe mig smiley

Mvh
Gert

.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sprgsm. om mobil, Sony E. C902 ??
  • #1   23. maj 2010 "Jeg har en Sony Ericsson c902, og jeg fik tilsendt nogle MMS beskeder af en kammerat."

ja ja, af en kammerat, right..

du har modtaget nøgnebilleder af en pige, og nu er du i panik over at du ikk kan åbne hehe.. smiley

sorry OT, jeg kan ikk hjælpe dig..

• #2   23. maj 2010 Kan ikke hjælpe dig med opsætningen, men du skal sådan set på "nettet" for at hente/sende MMS'er, og betaler trafiktakst for dét, så din mobil har nok været sat op til at gå på nettet fra start af...

• #3   23. maj 2010 Magnus : Okay, så kan jeg bedre forstå at det står under internet indstillinger. Vidste ikke at man skal på intenettet for at kunne modtage og sende MMS'er. Men jeg kan ikke gå på det "normale" internet med den, så det er den ihvertfald ikke sat op til. Har prøvet at gå ind på forskellige internet sider for at teste, og det kan den ikke!!

Men har snakket med min søster, og hun siger at hvis man ikke har snakket med sin udbyder som man har abonnement hos, om at få internet på tlf'en, så kan man ikke få det. Man kan ihvertfald ikke selv komme til at trykke på noget i tlf'en som gør at man får internet, og kommer til at betale for det. Så det forholder jeg mig til i første omgang inden jeg kan snakke med Telenor/Sonofon på tirsdag smiley

• #4   23. maj 2010 Mirza : Helt iorden, he he smiley

Kommentér på:
Sprgsm. om mobil, Sony E. C902 ??

Annonce