{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.202 visninger | Oprettet:

Så skred konen {{forumTopicSubject}}

Ja, Så skred konen, efter 13 år..... Ved godt at det ikk rager alle men har lige brug for at bruge dette her som talerør og komme af med det....Hun mener jeg er gået ned, og befinder mig i et sort hul, Har haft en traumatisk barndom, som ung, var jeg utilpasset, har været i forsvaret, og udsendt 2 gange ´97 og ´99 til 2000, og er ligeledes blevet kørt ned, så mine knæ er smadret, og tilstanden bliver værre og værre... Så er det sgu da klart at man er lidt af en pessimist engang imellem... Eller hvad?
Hun ville ihvertfald have at jeg fik noget hjælp, hvilket jeg har indvilliget i, og så skred hun sgu bare... Tog mine 2 børn med....
Hvad nu???? Hvad fanden skal jeg stille op?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så skred konen
  • #1   17. apr 2010 sur røv.

håber det blir godt igen

• #2   17. apr 2010 VI LEVER KUN EN GANG; SÅ NYD DET FOR FAN`

• #3   17. apr 2010 Øhm, jeg mangler ord. Det er jo ikke måden og gøre det på, når du i forvejen er ustabil på mange måder. Har du noget familie, som kan støtte dig?

• #4   17. apr 2010 Velkommer i klubben, min skred sidste sommer efter 6 års forhold.

Du skal bare tage det stille og roligt. Det skal nok gå op ad igen. Ting tager tid og det er en lang stejl vej, men du skal nok komme op ad den, smadrede knæ eller ej smiley

• #5   17. apr 2010 Tril en tåre og komså i gang med den hjælp du skal bruge,

Jeg ved det her er barsk, men måske er dette en god chance - en chance for at krybe op af et hul - selv. Det kan blive meget værd for dig.

I hvert fald - held og lykke, og husk at tiden hjælper på alt

• #6   17. apr 2010 Hun var den eneste familie jeg havde, og så mine børn... Så sidder lige nu med en følelse af tomhed, fordi, hvad skal jeg gøre nu.... Vi er gift, har fællesforældremyndighed over børnene.... og hvad med alt det andet? Banklån og alt sådan noget? Troede sgu ikk at det skulle ende sådan her, da det først var igår hun sagde., men vi blev enige om at snakke i weekenden, eventuelt finde en løsning med terapi og i den stil....

• #7   17. apr 2010 Tja, selvom alt er mørkt og trist nu, så er der altid lys for enden:-) Der sidder sikkert en der kan lide dig bedre end hende et sted i landet, du skal bare ikke tro andet, så bliver det meget værre..
    Med henblik på dine børn, så er retten med dig, sålænge de er under 12 år, så er du berettiget samvær med dem, det er en lille sag amtet urtigt kan hjælpe med.. Men få dog al den hjælp du kan finde, en psykiater er nok første skridt, så skal du bare se løjer;-)

• #8   17. apr 2010 kom ud til vennerne... snak med dem du har kær... lad konen passe sig selv, nyd dine børn når du har dem... find dine værdier i livet og lev dem... og hvis hun ikke kommer tilbage efter hun har fået lidt luft. så nyd de gode minder og børnene, SÅ KOMMER DER EN DAG HVOR DER STÅR EN NYE OG VIL DELE LIVER MED DIG. smadrede knæ er ikke en hindring men en udfordring. utilpassede som ung er der så mange der er! og du er jo en af hvor danske helte som tog i krig for og redde folk og skabe fred... slap af.. find roen i dig selv, find værdierne sæt dig et mål...

• #9   17. apr 2010 Kenneth

Sikke noget pis.. Men tag tingene fra en ende af:

I er gift, ergo tilhører halvdelen af lånene hende. I har fælles forældremyndighed og det er en god ting, så har du stadig lidt at skulle have sagt mht til jeres fælles børn.

Dine kærestesorger kan kun du selv rode dig ud af. Jeg har selv været turen igennem et par gange og det er aldrig sjovt. Stilheden larmer ad helvede til. Men hold ved, og få dig et netværk. Tag på træf, årstiden er perfekt til det. Men for alt i verden: Lad være med at isolere dig selv og mure dig inde. Du skal holde dig selv igang uanset hvor svært det kan være. En stabil hverdag er vigtigt.

Og som Knud siger: Gennemfør den terapi/hjælp som du skulle til at igang med at modtage.

Og når det hele kludrer: Så sæt dig ned og brug forummet her smiley Du er ikke dem emeste der har været turen igennem. Du er kun 31 år, så du har det bedste tilgode endnu smiley Selvom det ser lidt sort ud nu.

• #10   17. apr 2010 Alt hvad angår banklån osv skal du virkelig ikke bryde din hjerne med nu, det er bare penge.
    Som morten siger, så få fat i psykriater, ring til vennerne, snak med folk. Du skal fokusere på dig selv og dine børn.

Det er typisk som de først melder ud, når det er for sent i stedet for lige at få snakket om tingene først og se om man ikke kan finde en løsning.

• #11   17. apr 2010 I har sgu nok ret..... Føles bare tomt lige nu..... er ca 2 timer siden hun skred, og følelsen er sgu lidt svær at håndtere lige nu

• kristian n
    kristian n Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 41
    #12   17. apr 2010 Allways look on the bright side of life !

Du er ung, der er masser af muligheder - desuden ved man alligevel aldrig, om det der sker for én er godt eller dårligt! Når du lige har taget den værste nedtur, så vær ik bange for at være positiv smiley

• #13   17. apr 2010 kenneth C: Det er en ubarmhjertig situation og sidde i. Jeg har ingen erfaringer med skilsmisser, så jeg er på bar bund. Du er nødt til og søge hjælp, hvad enten det er hos din læge eller dine venner. Gør noget, men ikke gør noget drastisk!

• #14   17. apr 2010 lad værer og tænke på penge!!! penge er verdens dødeste ting... og alt der kan købes af penge er værdi løst i sådan en situation.. det er ting som nok skal falde på plads.... det vigtigste er du selv kommer ud af det tomme hul, nyder dine børn.. i er jo to om tingene og så er i også to om at finde løsningen.... prøv og find de positive ting, og fokusere... det er jo også det din kone gerne vil have...

• #15   17. apr 2010 Jeg er ked af at sige det, men det bliver desværre meget værre hvis det kun er 2 timer siden hun smuttede, men du skal satme bare hænge i.
    Der er masser som støtter op om dig lige gyldigt hvor hårdt det bliver. Du kan bare se hvor meget respons du allerede har fået herinde på utrolig kort tid.

• #16   17. apr 2010
    Har lige været det samme igennem, i jan. fat mod og gør de ting du har sat dig for
    Og ja man kommer videre, selv om der er stille, og skriv bare alt det du har lyst til
    det ka være det hjælper dig......!

Per

• #17   17. apr 2010 Det er hårdt og det er det længe, jeg har prøvet det 2 gange, sidste gang efter 22 år mine børn er heldigvis så store at de selv bestemmer hvor de vil bo og det var en streg i regningen for konen, men der er lys forude, der er nu gået 3 år og jeg vil ikke have hende tilbage, nu kan jeg gøre hvad jeg har lyst til, men det er hårdt til at bebynde med, så jeg føler med dig

• #18   17. apr 2010 Tror den bedste indgangs vinkel er som Jørgen R siger...

Overvej hvor mange forhold der er gået galt og hvor lidt de kvinder betyder for dig nu. På et tidspunkt bliver det forhåbentlig det samme med dine kone selvom du sikkert elsker hende højt lige nu på trods af det der er sket.

• #19   17. apr 2010 Indtil videre har det faktisk hjulpet lidt, men er stadig sur over den måde det er sket på.... Føler hun har holdt mig for nar, og at det hele var planlagt....Nu skred hun så idag, uden en krone på lommen, der er ikk nok benz på bilen, og hun skal altså fra Fyn og så til Solrød på Sjælland....
    Men er "glad" for at jeg ikk står alene i denne situation, og har allerede talt med et par venner, og det har oz hjulpet lidt.... Men tror først rigtig at det går op for mig imorgen, at jeg står alene for første gang.... Kan ikk lave mad, men det må jeg så lære nu

• #20   17. apr 2010 Ps: Der er ikke nogen skam i at være pisse ked af det, græde eller what ever... Selv de største mænd bryder sammen når det kommer til kærlighed.... Det er sgu nok derfor der er skrevet så mange sange om det.

• #21   17. apr 2010 Nu skal jeg så bare lige have lavet hendes MC færdig, og så skal den sælges.....

• #22   17. apr 2010 alle de dårlige ting kommer gerne som perler på en snor, et bære der flyder over hvor det hele blive spildt på en gang, det gør ondt når man for sådan en knytnæve i mellemgulvet.men tiden nu er til at arbejde, arbejde sig op igen. søg noget hjælp hvis du føler du kan få noget ud af det. men søg for at du ikke går i stå, for har man for meget tid, så tænker man for meget. og har man det skidt forstærker man det med tankerne. der går nok noget tid før at du kommer dig helt over det, men jeg er 100% på at det kun kan gå fremaf for dig, hvis du kæmper for det bedre! og ikke sætter dig og går i stå..

men føler med dig lige nu! håber det bliver bedre i en helvedes fart...!

• #23   17. apr 2010 1. Sæt tag gryde
    2. hæld vand i gryde (1 liter)
    3. tilsæt 1 knivspids salt og 1 theske olie
    4. sæt låg på gryde
    5. tænd komfur
    6. når vandt koget - tilsæt pasta
    7. vent det antal min der står på posen
    8. når tiden et gået, hæld vandet fra
    9. tilsæt keychup..
    10. bon appetit smiley

Alt held og lykke, og den bedste vind i sejlene frem ad.

Kan ikke sige andet end alt det der er blevet sagt, livet er ikke altid som man vil have det, men heldigvis er der endnu en dag imorgen, som du selv kan bestemme hvad du vil med.

• #24   17. apr 2010 Bin there done that...

Jeg vil helt klart anbefale dig, at ta en god snak med en af dine bedste kammerarter.. Få det ud..

Mht. børn.. (Har selv to "delebørn") Fordelen ved at have dem hver anden weekend er, at jeg er der for dem 100% nu..

Glæd dig over dine unger.. Og nyd den tid du har med dem.. Det er god "medicin"..

Op med humøret... Og lykke til..
    Mvh. Rass

• #25   17. apr 2010 Der går lang tid hvor du bliver bitter over den måde hun skred på det kommer du til at arbejde med, bare i ikke begynder at gasse ungerne op mod hinanden, jeg håber du har nogle gode venner at snakke med når det er værst, det har jeg og jeg har fundet ud af hvem der er rigtige venner, de kommer også når du er i dårligt humør!

• #26   17. apr 2010 Michael M: Den blev jeg rigtig god til det første stykke tid smiley

Kenneth C: Som nævnt vil der komme en dag hvor du er glad for hun skred og du ikke vil ønske at få hende tilbage.
    Du er blevet sat i en lorte position og skal selv komme ud af den. Det bliver slemt og sindsygt hårdt, men du skal nok komme ud på den anden side.
    Hvis du har brug for hjælp eller at snakke med nogen, må du aldrig nogensinde skjule det. Det gælder bare om at få snakket alt det du kan om tingene med alle mulige. Andre har tit en indgangsvinkel til tingene som man ikke lige selv har tænkt på.
    Som nævnt tidligere, så skal du prøve at undgå at være alene og i stedet prøve aktivere dig selv og lave noget. Om det så er at hygge dig med vennerne, dyrke en sport eller arbejde som bare fanden er ligegyldigt, bare du ikke sidder stille og lader tankerne styre dig.

• #27   17. apr 2010 du skriver det selv i din egen profil

En over tuschét stodder der ikk er bleg for at rende rundt i kilt... VI LEVER KUN EN GANG; SÅ NYD DET FOR FAN`

gør da noget ved det, og nyd at du er i live med alt du har været igennem

der er folk der har det værre end dig........ ikke lige nogen jeg kender, men det er der helt sikkert

ved det er svært, men find dig selv, og se bort fra al den dårlige fortid, og fortsæt evt med noget terapi, vær lidt god imod dig selv, du har måske forsømt dig selv den seneste tid, og ikke været helt tro imod din egen person

lykke til mester

• #28   17. apr 2010 Det eneste som jeg ikke synes du skal gøre er at fare ud i panik efter en ny kone, klap hesten og tag lidt løst og lad være med at binde til noget fast inden den " rigtige " kommer, for det skal hun nok gøre, du er jo så ung og har tiden for dig, tænk på en gammel røv som mig jeg nyder min frihed og der er kvinder nok, vær sikker på det

• #29   17. apr 2010 Det der gør det svært, det er måden hun har gjort det på, og så det, at jeg er igang med at bygge hendes cykel om, og min egen er skilt ad, og det er hendes der fylder hele værkstedet lige nu..... Så lysten til at gå igang med mine hobbyer er der ikk lige nu, og jeg savner mine børn, ved ikk hvornår jeg får dem at se igen, det er sgu nok det der gør mest ondt.... Men skal nok komme videre, har klaret alt andet før, men troede bare at dette var kvinden i mit liv... men som så ofte, tog jeg grusomt fejl, men jeg har i det mindste lejligheden, jeg har alle billederne, så jeg kan ihvertfald nyde mine børn på storskærmen, og så håbe på at de savner mig lige så meget som jeg savner dem

• #30   17. apr 2010 Kenneth....fokuser på dig selv. Los hendes cykel i en kasse eller ud på græsplænen og lav din egen så du kan komme ud og få fred for tankerne.
    Du skal nok komme til at se dine børn igen inden længe og gu´ fanden savner de dig, stol trygt på det.

Jeg gik også og ventede på min ex blev færdig med at læse så vi kunne få unger og købe hus sammen, men jeg er i den "heldige" situation at lejligheden er min, så det skulle jeg ikke bekymre mig om.

Jeg fik også den venlige besked en fredag eftermiddag lige efter jeg havde starte nyt job i en helt anden branche og havde rigeligt at holde styr på i forvejen. Ligegyldigt hvordan de gør de mod en, vil det altid være en lorte måde, men det bliver bedre og det skal nok gå alt sammen. Vær´ du bare glad for du går sommeren i møde og kan komme ud at trille fremfor sæsonen lige er slut og det bliver mørkt og koldt smiley

• #31   17. apr 2010 Det kan du være helt sikker på de gør, og det er jo også dine børn, så du skal jo også have dem, så gør noget ud af det når det er din tur til at have dem

• #32   17. apr 2010 Der findes ikke nogen nem måde at komme igennem det på ... Venner kan hjælpe men de kan ikke udfylde det tomrum der vil være efter sådan en omgang ..

Mit råd er : ta én dag af gangen, og om én uge går det bedre end i dag, det er nok ikke meget men lidt har også ret , pas dit arbejde, din hobby eller din motion

om 14 dage går det bedre end om en uge, det er nok ikke meget men ..........

Drik dig stiv som et bræt , én gang ! og kom så videre , kommer konen og henter lidt ting , så Be a MAN, og gå ikke i hundene .

Jeg tror det er vejen, prøvede det for nogle år siden, i dag er jeg glad men det tog tid ..

lidt humor har du brug for også så : hvis hun kommer og vil tage dit TV , det sidste på 21 " - så gør som i : I Kina spiser de hunde !!!

• #33   17. apr 2010 Nu er det så heldigvis min lejlighed, vi flyttede ind for 4 måneder siden, men det er kun mit navn på lejekontrakten, alt hvad der er af inventar, såsom Tv, PS3 DVD og således, det er mit, det er købt for mine penge (har ikk fælles økonomi) alle møblerne er skiftet for ikk ret lang tid siden, og igen er det mine penge der er brugt på det...... Så ved ikk om hun overhovedet kommer forbi igen....

• #34   17. apr 2010 Det bliver sgu også underligt hvis hun skulle finde på at dukke op efter div ting. Det lyder som du har brugt de fleste finanser på fælles ting, det gjorde jeg også dengang. Siden da her jeg ændret min tankegang samt indkøbsvaner og brugt adskillige tusinde kr på ting jeg syntes kunne give mig et eller andet og jeg har ikke fortrudt det et eneste sekund.

Der er ikke en opskrift på hvordan du kommer igennem det her, men hvis du læser hvad de fleste skriver, så er du godt hjulpet på vej.

Bare husk aldrig nogensinde at give op. Det er lysere på den anden side, vi er mange der har prøvet det.

• #35   17. apr 2010 Hvorfor er det at hun tror at, hun har krav på børnene?
    Hvis du har et hjem og penge på lommen, i modsætning til hende, bør de vel være hos dig?

Hvad angår dine følelser, som mæmd trods alt også har...
    Gu er det hårdt. Og det skal det vel også være, hvis du har været glad for hende.
    Jeg har altid været skeptisk overfor at tale med psykologer. Men efter at have prøvet det, kan jeg kun anbefale det. Det er utroligt givende at dele sine inderste tanker med en uvildig (kyndig) person.
    Jeg tror at, det er sundt at få vendt sine værdier og problemer mv.i livet, og dit tilfælde, bitterhed og sorg.
    Jeg er i hvert fald blevet meget klogere på mig selv.

• #36   17. apr 2010 Dine børn skal du nok komme til og se...
    Nyd du har fået en masse frihed,,,,,,tag på træf, der er en masse søde piger smiley

• #37   17. apr 2010 Hej Kenneth
    det er sku en træls sitiuation at være i, jeg har også en kone der vil skilles og vi har en ejerlejlighed sammen så jeg skal gå og se på kællingen hver dag og hun er kold som aldrig før.

• #38   18. apr 2010 Hvor får man skilsmisse papirer fra?
    Hvem skal man kontakte for at få boligstøtte?
    Og er der andet der er nødvendigt lige pt?
    Har desværre ikke styr på disse ting, da det var konen der ordnede sådanne ting, og mig der tog mig af mekanik og sådanne ting
    Så føler mig helt på bar bund lige nu, og især fordi jeg skal til at vaske tøj, og hun fik aldrig fortalt mig hvordan jeg bruger de maskiner vi har her i ejendommen, og hun har desværre oz taget vaskekortet med sig...

• #40   18. apr 2010 hvis hun bare skrider var hun jo ikke rigtigt forælsket..:D

Der er ALTID to sidder af EN historie, stod det til hende bralrede hun jo en anden historie ud..

Min pointe er at, alt hvad kvinder lukker ud = ævl, godt nok er jeg pisse fuld lige nu, men jeg tænker i mit eget hovede ret klart, probs er bare at jeg ikke kan få det skrevet rigtig ned..

Glem den SO, og husk på at MÆND ALLLLLLLLLLLLDRIG kommer til at kunne forstå kvinder............................................................

• #41   18. apr 2010 Ja, du har da været ret så uheldig.
    JEG har aldrig prøvet det, så mine råd er på en billig bagrund. MEN jeg har været den der var der for diverse venner, når de var på skideren. OG hvem hved, det kan være min tur i morgen... man kan ALDRIG være helt sikker!!

Dine børn. Den eneste måde, hun kan forhindre normalt samværd, er hvis du kan være til fare for dem, eller hvis du IKKE er i stand til at varetage deres behov (mad søvn osv.)

Normalt ville jeg sige, husk du har hjemmet osv. så du kan måske få børnene. MEN som du har det, sygdom osv. er det måske IKKE den bedste ide. måske bedre at dele.

HVIS du er i det offentlige system, så brug noget tid om en uge, til at sætte dig ind i regler m.m. FORDI hvis du ikke overholder regler, mht. datoer for aflevering af papirer m.m. så mister du nogle penge/tilskud. MEN de er altid (næsten) meget søde og hjælpsomme på kommunen OG er du ikke så god til den slags (opfarende/hidsig/forvirret, så tag en bisider med (en god ven, der kan være der, og hjælpe!)

Som der er en der skriver, drik dig fuld EN gang, smid hendes cykel i en papkasse eller 4, stil den et sted, hvor den ikke er i vejen, send bud efter en MC kammerrat, og drik nogle øl, imens i hygger med at skrue på din cykel.
    FREM for alt, kom til den psykolog!!
    FOR er det en depression du har, er det vel ikke første gang hun har prøvet at få dig til at søge hjælp??

Bor selv sammen med en med en grim depression, og tro mig, HUN har det hårdt, men det har jeg sku også! SÅ HVIS det er i den boldgade, KAN din kones bære være fuldt, MEN måske hjælper det når du kommer i behandling, og hun kan genkende den hun elsker (ovenstående er basseret på om det er en depression, FORDI der er det ofte samleveren, der ender med at stå med alt (jeg siger selv, med et skævt smil, at jeg har 3 børn!) Mad opvask, tøjvask, oprydning rengøring børn OSV.

OG behandling tager tid!!!

Held og lykke!

/Jesper

• #42   18. apr 2010 Husk dig selv i stedet for at fokusere på hende og børnene...... som de fleste skriver skal du nok få børnene at se.......

Hellere at hun er smuttet i stedet for at leve en løgn og så kom videre i livet........ brug os, venner og familie så du kan se alting går videre i skønneste orden.... tag på træf, gå i byen og til familietam-tam og mærk du ikke er så alene som du tror........

• #43   18. apr 2010 Har selv været turen igennem for ikke så længe siden. Føler sgu med dig.!!! Det er altid hårdt, for alle parter. Bare husk at børnene kommer i første række. De må under ingen omstændigheder blive taberne i det her, mere end de egentlig er i forvejen...

Søren

• #44   18. apr 2010 Hæng i, og hold ud Kenneth.
    Kan ikke sige mere end der allerede er blevet sagt.

Og se så og få samlet din EGEN maskine så du kan komme ud og få lidt luft under vingerne...

• #45   18. apr 2010 har lige været det samme igennem i feb vi har hus, og prøvet at få børn de sidste 2 år, så kom hun med den sømrre med at vi var vokset fra hinanden... det er nok ikke kun der skoen trykker smiley men men er faktisk blevet et gladere meneske af det efterhånden, det hele kørte bare i en dagligdagen. der er ikke andet for end at se på alle de lyse sidder du kan finde, og tro mig der er faktisk mange men de kommer stille og roligt. lige pludselig kommer der en masse folk ind i ens liv som man ikke havde regnet med og de kommer for dig og ikke xèn, det er en af de glæder der er i det men der er mange flere man skal bare se dem..

• #46   18. apr 2010 Hej.
    Føler virkeligt med dig. Alt det "kloge" er blevet sagt af mange andre herinde.
    Konen kommer du over, selvom det lyder umuligt, og som en anden sagde, kan du nu give dig fuldt ud til ungerne.
    Men det er en svær tid, så husk dine venner og husk at leve, vær glad når du er sammen med dine børn, og lad ALDRIG jeres problemer kommer imellem dig og børnene. Du er deres far, og vil altid være det, og det elsker de dig for.
    Kan kun forestille mig hvordan det ville være hvis mine børn, rejste med konen.
    Op med humøret og ud i det gode forårsvejr. Solskin er den bedste kur mod dårligt humør. smiley

• #47   18. apr 2010 føler med dig , kan kun sige en ting få talt ud om det jo før jo bedre
    har selv prøvet det med 2 børn på 4 og 7 dengang

• #48   18. apr 2010 Kan nok ikke bidrage med noget nyt, til denne sag, men følte lige at du skulle hører at jeg sku føler med dig.

Gentager; lad vær med at løbe ud for at finde den store kærlighed imorgen; den kommer når du mindst venter det. Tag dig tid.
    Nyd livet, med vennerne, en mc og en kasse bajer!

Da jeg ikke kan se hvor du kommer fra, kan jeg så oplyse næste weekends træf/fest er i Herlev Mc og der skal du ikke selv lave maden, blot slå dit eget telt op..... smiley

Tag tingene en af gangen. Livet er dejligt, du skal bare lige mindes om det, med nogle gode olevelser igen.

Jeg er ung (og haf hunkøn), men kærligheden gør sku ondt på alle og det er der bestemt ingen skam i, tril en tåre og råb lidt af tingene.

Min personlige udvej, Spil noget magtens korridore, sød musik i sådanne situationer.

Og se bare alt den støtte du får her. Ud med det vi lytter gerne.

• #49   18. apr 2010 Det der gør det svært, det er at folk (dem vi kender/ venner og bekendte) kun har hørt hendes side af historien, da jeg den sidste stykke tid, har været meget indelukket, og nu har jeg så hørt fra min søster, at de ( den tøsegruppe, konen og min søster er i) godt har vidst noget, og de har oz hjulpet hende igår, så jeg føler mig stukket i ryggen, da jeg ikk har haft muligheden for at fortælle min version, og få nogle neutrale øjne på det..........

• #50   18. apr 2010 Undskyld jeg siger det, men så er din søster sgu da også en røv!

Jeg kan godt forstå du føler dig stukket i ryggen, men det bedste du kan gøre er at sige: "fuck dem og fuck min ex".
    Jeg ved det er svært at gøre, men med tiden bliver det lettere og en dag vi du kunne sige det og rent faktisk mene det fuldt ud.

Som de andre siger, så tag en dag af gangen og koncentrer dig om dig selv og ingen andre.
    Prøv at se om ikke du kan holde en døgn rytme, så du ikke får vendt rundt på nat og dag. Det gjorde jeg desværre og det var en kamp uden lige.
    Pas dit job og se om ikke du kan arbejde dig væk fra nogle af tankerne.
    Få lavet din mc og kom ud og trille lidt og kør til nogle træf.
    Mød nogle mennesker og få andres synspunkt ud fra DIN historie.

Og så lige lidt at tænke over:

Græd ej for kærlighed...
    For den du græder for, fortjener ikke dig...
    Den der fortjener dig....ville ALDRIG lade dig græde

Og jo, man tuder fandme som mand når man bliver udsat for sådan noget.

• #52   19. apr 2010 En lille update..... Har idag, mandag, taget kontakt til egen læge, og fik en tid midt på dagen, tog samtidig kontakt til neurologen ( Er i behandling for ADHD), og fortalte der, hvad der foregik og min dosis af Ritalin ,ændrer sig en smule, og fik samtidig fortalt, at grunden til depressionen, var nok, at medicinen, gav mig ro på en del områder, så hjernen kunne bearbejde andre ting, ( i dette tilfælde, en depression ) og fik lidt styr på tingene allerede der, brugte ventetiden, inden lægen på at ringe til de folk, som jeg har ladet min " vrede " gå ud over, og fik forklaret hvad der skete for mig, og fik undskyldt for de ting jeg havde sagt og gjort, og det gav mig en virkelig god følelse. Kom op til lægen, fortalte ham, min situation og han kunne godt forstå at jeg var nedtrykt, og han henviste mig til x antal psykologer, og har ringet rundt til de fleste, har fået nogle tider, kontaktet kommunen, har fået styr på bolig støtte, råd og vejledning til psykolog behandlingerne, og har fået styr på mange ting.... Hun sendte mig så en mail, hvori der stod at hun undskyldte, og hun troede ikk der var en fremtid for oz, samtidig fjernede hun mig som ven på facebook, hvilket undrer mig utroligt meget, men bilder mig selv ind, at det er fordi hun er "bange" for hendes egne følelser og reaktioner, når folk kommentere min sorg.... Tager nok fejl, men det hjælper på mit humør.... skal bare lige have styr på lidt flere ting, så kan jeg komme ned og få samlet begge cykler, ( samler oz hendes, da det er god terapi for mig ) og komme ud og nyde at sommeren er her, eller ihvertfald på vej ( Håber jeg) jeg vil gerne takke jer alle sammen, og jeg er virkelig begejstret for den opbakning jeg her har fået, det har virkelig hjulpet på mit humør.....

• #53   19. apr 2010 Tumps up...

Det er sku godt, at du har fået "taget hul" på problemerne..
    Det beviser endnu engang, at der er "lys for enden af tunnelen".. c",)

Mvh. Rass

• #54   19. apr 2010 Lyder til at du har taget et godt skridt i den rigitge retning. Kanon at hører, fortsæt du med.

Held og lykke

• #55   19. apr 2010 Jeg må indrømme at jeg syntes at du takler det hele RET flot, det er sgu de færreste der vil tale så åbent om sådan nogle ting, du har allerrede taget et KÆMPE skridt ud af det, ved at tale/ skriv om det.. så jeg er helt sikker på at det kommer du over ( måske ikke nemt og hurtigt. det tager tid ) men over det kommer du, så fat dit værktøj og ned og samle mc, så du kan tænke ( lidt ) på noget andet, og komme på hjul igen.

Held og lykke med det hele ( :

• #56   19. apr 2010 Godt gået, thumbs up herfra smiley

Kommentér på:
Så skred konen

Annonce