Så skred konen {{forumTopicSubject}}
Ja, Så skred konen, efter 13 år..... Ved godt at det ikk rager alle men har lige brug for at bruge dette her som talerør og komme af med det....Hun mener jeg er gået ned, og befinder mig i et sort hul, Har haft en traumatisk barndom, som ung, var jeg utilpasset, har været i forsvaret, og udsendt 2 gange ´97 og ´99 til 2000, og er ligeledes blevet kørt ned, så mine knæ er smadret, og tilstanden bliver værre og værre... Så er det sgu da klart at man er lidt af en pessimist engang imellem... Eller hvad?
Hun ville ihvertfald have at jeg fik noget hjælp, hvilket jeg har indvilliget i, og så skred hun sgu bare... Tog mine 2 børn med....
Hvad nu???? Hvad fanden skal jeg stille op?
apr 2008
Følger: 65 Følgere: 66 MC-er: 3 Emner: 125 Svar: 682
håber det blir godt igen
feb 2009
Følger: 26 Følgere: 40 MC-er: 8 Emner: 76 Svar: 1.239
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 51 Svar: 259
nov 2007
Følger: 13 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 1.875
Du skal bare tage det stille og roligt. Det skal nok gå op ad igen. Ting tager tid og det er en lang stejl vej, men du skal nok komme op ad den, smadrede knæ eller ej
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
Jeg ved det her er barsk, men måske er dette en god chance - en chance for at krybe op af et hul - selv. Det kan blive meget værd for dig.
I hvert fald - held og lykke, og husk at tiden hjælper på alt
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 124
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 46 MC-er: 10 Emner: 24 Svar: 198
Med henblik på dine børn, så er retten med dig, sålænge de er under 12 år, så er du berettiget samvær med dem, det er en lille sag amtet urtigt kan hjælpe med.. Men få dog al den hjælp du kan finde, en psykiater er nok første skridt, så skal du bare se løjer;-)
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 185
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 51 MC-er: 4 Emner: 135 Svar: 1.573
Sikke noget pis.. Men tag tingene fra en ende af:
I er gift, ergo tilhører halvdelen af lånene hende. I har fælles forældremyndighed og det er en god ting, så har du stadig lidt at skulle have sagt mht til jeres fælles børn.
Dine kærestesorger kan kun du selv rode dig ud af. Jeg har selv været turen igennem et par gange og det er aldrig sjovt. Stilheden larmer ad helvede til. Men hold ved, og få dig et netværk. Tag på træf, årstiden er perfekt til det. Men for alt i verden: Lad være med at isolere dig selv og mure dig inde. Du skal holde dig selv igang uanset hvor svært det kan være. En stabil hverdag er vigtigt.
Og som Knud siger: Gennemfør den terapi/hjælp som du skulle til at igang med at modtage.
Og når det hele kludrer: Så sæt dig ned og brug forummet her Du er ikke dem emeste der har været turen igennem. Du er kun 31 år, så du har det bedste tilgode endnu Selvom det ser lidt sort ud nu.
nov 2007
Som morten siger, så få fat i psykriater, ring til vennerne, snak med folk. Du skal fokusere på dig selv og dine børn.
Det er typisk som de først melder ud, når det er for sent i stedet for lige at få snakket om tingene først og se om man ikke kan finde en løsning.
aug 2007
mar 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 41
Du er ung, der er masser af muligheder - desuden ved man alligevel aldrig, om det der sker for én er godt eller dårligt! Når du lige har taget den værste nedtur, så vær ik bange for at være positiv
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 51 Svar: 259
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 185
nov 2007
Der er masser som støtter op om dig lige gyldigt hvor hårdt det bliver. Du kan bare se hvor meget respons du allerede har fået herinde på utrolig kort tid.
sep 2008
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 34
Har lige været det samme igennem, i jan. fat mod og gør de ting du har sat dig for
Og ja man kommer videre, selv om der er stille, og skriv bare alt det du har lyst til
det ka være det hjælper dig......!
Per
maj 2007
Følger: 18 Følgere: 18 MC-er: 5 Emner: 41 Svar: 677
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 29 MC-er: 1 Emner: 191 Svar: 2.419
Overvej hvor mange forhold der er gået galt og hvor lidt de kvinder betyder for dig nu. På et tidspunkt bliver det forhåbentlig det samme med dine kone selvom du sikkert elsker hende højt lige nu på trods af det der er sket.
aug 2007
Men er "glad" for at jeg ikk står alene i denne situation, og har allerede talt med et par venner, og det har oz hjulpet lidt.... Men tror først rigtig at det går op for mig imorgen, at jeg står alene for første gang.... Kan ikk lave mad, men det må jeg så lære nu
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 29 MC-er: 1 Emner: 191 Svar: 2.419
aug 2007
jun 2006
Følger: 156 Følgere: 152 MC-er: 9 Emner: 237 Svar: 1.871
men føler med dig lige nu! håber det bliver bedre i en helvedes fart...!
jun 2006
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 74 Svar: 770
2. hæld vand i gryde (1 liter)
3. tilsæt 1 knivspids salt og 1 theske olie
4. sæt låg på gryde
5. tænd komfur
6. når vandt koget - tilsæt pasta
7. vent det antal min der står på posen
8. når tiden et gået, hæld vandet fra
9. tilsæt keychup..
10. bon appetit
Alt held og lykke, og den bedste vind i sejlene frem ad.
Kan ikke sige andet end alt det der er blevet sagt, livet er ikke altid som man vil have det, men heldigvis er der endnu en dag imorgen, som du selv kan bestemme hvad du vil med.
maj 2006
Følger: 81 Følgere: 76 MC-er: 7 Emner: 59 Svar: 2.984
Jeg vil helt klart anbefale dig, at ta en god snak med en af dine bedste kammerarter.. Få det ud..
Mht. børn.. (Har selv to "delebørn") Fordelen ved at have dem hver anden weekend er, at jeg er der for dem 100% nu..
Glæd dig over dine unger.. Og nyd den tid du har med dem.. Det er god "medicin"..
Op med humøret... Og lykke til..
Mvh. Rass
maj 2007
nov 2007
Kenneth C: Som nævnt vil der komme en dag hvor du er glad for hun skred og du ikke vil ønske at få hende tilbage.
Du er blevet sat i en lorte position og skal selv komme ud af den. Det bliver slemt og sindsygt hårdt, men du skal nok komme ud på den anden side.
Hvis du har brug for hjælp eller at snakke med nogen, må du aldrig nogensinde skjule det. Det gælder bare om at få snakket alt det du kan om tingene med alle mulige. Andre har tit en indgangsvinkel til tingene som man ikke lige selv har tænkt på.
Som nævnt tidligere, så skal du prøve at undgå at være alene og i stedet prøve aktivere dig selv og lave noget. Om det så er at hygge dig med vennerne, dyrke en sport eller arbejde som bare fanden er ligegyldigt, bare du ikke sidder stille og lader tankerne styre dig.
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.722
En over tuschét stodder der ikk er bleg for at rende rundt i kilt... VI LEVER KUN EN GANG; SÅ NYD DET FOR FAN`
gør da noget ved det, og nyd at du er i live med alt du har været igennem
der er folk der har det værre end dig........ ikke lige nogen jeg kender, men det er der helt sikkert
ved det er svært, men find dig selv, og se bort fra al den dårlige fortid, og fortsæt evt med noget terapi, vær lidt god imod dig selv, du har måske forsømt dig selv den seneste tid, og ikke været helt tro imod din egen person
lykke til mester
maj 2007
aug 2007
nov 2007
Du skal nok komme til at se dine børn igen inden længe og gu´ fanden savner de dig, stol trygt på det.
Jeg gik også og ventede på min ex blev færdig med at læse så vi kunne få unger og købe hus sammen, men jeg er i den "heldige" situation at lejligheden er min, så det skulle jeg ikke bekymre mig om.
Jeg fik også den venlige besked en fredag eftermiddag lige efter jeg havde starte nyt job i en helt anden branche og havde rigeligt at holde styr på i forvejen. Ligegyldigt hvordan de gør de mod en, vil det altid være en lorte måde, men det bliver bedre og det skal nok gå alt sammen. Vær´ du bare glad for du går sommeren i møde og kan komme ud at trille fremfor sæsonen lige er slut og det bliver mørkt og koldt
maj 2007
sep 2008
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 85 Svar: 255
Mit råd er : ta én dag af gangen, og om én uge går det bedre end i dag, det er nok ikke meget men lidt har også ret , pas dit arbejde, din hobby eller din motion
om 14 dage går det bedre end om en uge, det er nok ikke meget men ..........
Drik dig stiv som et bræt , én gang ! og kom så videre , kommer konen og henter lidt ting , så Be a MAN, og gå ikke i hundene .
Jeg tror det er vejen, prøvede det for nogle år siden, i dag er jeg glad men det tog tid ..
lidt humor har du brug for også så : hvis hun kommer og vil tage dit TV , det sidste på 21 " - så gør som i : I Kina spiser de hunde !!!
aug 2007
nov 2007
Der er ikke en opskrift på hvordan du kommer igennem det her, men hvis du læser hvad de fleste skriver, så er du godt hjulpet på vej.
Bare husk aldrig nogensinde at give op. Det er lysere på den anden side, vi er mange der har prøvet det.
aug 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 852
Hvis du har et hjem og penge på lommen, i modsætning til hende, bør de vel være hos dig?
Hvad angår dine følelser, som mæmd trods alt også har...
Gu er det hårdt. Og det skal det vel også være, hvis du har været glad for hende.
Jeg har altid været skeptisk overfor at tale med psykologer. Men efter at have prøvet det, kan jeg kun anbefale det. Det er utroligt givende at dele sine inderste tanker med en uvildig (kyndig) person.
Jeg tror at, det er sundt at få vendt sine værdier og problemer mv.i livet, og dit tilfælde, bitterhed og sorg.
Jeg er i hvert fald blevet meget klogere på mig selv.
aug 2006
Følger: 25 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 5 Svar: 968
Nyd du har fået en masse frihed,,,,,,tag på træf, der er en masse søde piger
jun 2006
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 294
det er sku en træls sitiuation at være i, jeg har også en kone der vil skilles og vi har en ejerlejlighed sammen så jeg skal gå og se på kællingen hver dag og hun er kold som aldrig før.
aug 2007
Hvem skal man kontakte for at få boligstøtte?
Og er der andet der er nødvendigt lige pt?
Har desværre ikke styr på disse ting, da det var konen der ordnede sådanne ting, og mig der tog mig af mekanik og sådanne ting
Så føler mig helt på bar bund lige nu, og især fordi jeg skal til at vaske tøj, og hun fik aldrig fortalt mig hvordan jeg bruger de maskiner vi har her i ejendommen, og hun har desværre oz taget vaskekortet med sig...
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.840
Der er ALTID to sidder af EN historie, stod det til hende bralrede hun jo en anden historie ud..
Min pointe er at, alt hvad kvinder lukker ud = ævl, godt nok er jeg pisse fuld lige nu, men jeg tænker i mit eget hovede ret klart, probs er bare at jeg ikke kan få det skrevet rigtig ned..
Glem den SO, og husk på at MÆND ALLLLLLLLLLLLDRIG kommer til at kunne forstå kvinder............................................................
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.936
JEG har aldrig prøvet det, så mine råd er på en billig bagrund. MEN jeg har været den der var der for diverse venner, når de var på skideren. OG hvem hved, det kan være min tur i morgen... man kan ALDRIG være helt sikker!!
Dine børn. Den eneste måde, hun kan forhindre normalt samværd, er hvis du kan være til fare for dem, eller hvis du IKKE er i stand til at varetage deres behov (mad søvn osv.)
Normalt ville jeg sige, husk du har hjemmet osv. så du kan måske få børnene. MEN som du har det, sygdom osv. er det måske IKKE den bedste ide. måske bedre at dele.
HVIS du er i det offentlige system, så brug noget tid om en uge, til at sætte dig ind i regler m.m. FORDI hvis du ikke overholder regler, mht. datoer for aflevering af papirer m.m. så mister du nogle penge/tilskud. MEN de er altid (næsten) meget søde og hjælpsomme på kommunen OG er du ikke så god til den slags (opfarende/hidsig/forvirret, så tag en bisider med (en god ven, der kan være der, og hjælpe!)
Som der er en der skriver, drik dig fuld EN gang, smid hendes cykel i en papkasse eller 4, stil den et sted, hvor den ikke er i vejen, send bud efter en MC kammerrat, og drik nogle øl, imens i hygger med at skrue på din cykel.
FREM for alt, kom til den psykolog!!
FOR er det en depression du har, er det vel ikke første gang hun har prøvet at få dig til at søge hjælp??
Bor selv sammen med en med en grim depression, og tro mig, HUN har det hårdt, men det har jeg sku også! SÅ HVIS det er i den boldgade, KAN din kones bære være fuldt, MEN måske hjælper det når du kommer i behandling, og hun kan genkende den hun elsker (ovenstående er basseret på om det er en depression, FORDI der er det ofte samleveren, der ender med at stå med alt (jeg siger selv, med et skævt smil, at jeg har 3 børn!) Mad opvask, tøjvask, oprydning rengøring børn OSV.
OG behandling tager tid!!!
Held og lykke!
/Jesper
sep 2005
Følger: 15 Følgere: 41 MC-er: 2 Emner: 210 Svar: 1.000
Hellere at hun er smuttet i stedet for at leve en løgn og så kom videre i livet........ brug os, venner og familie så du kan se alting går videre i skønneste orden.... tag på træf, gå i byen og til familietam-tam og mærk du ikke er så alene som du tror........
dec 2003
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 17 Svar: 258
Søren
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 58
Kan ikke sige mere end der allerede er blevet sagt.
Og se så og få samlet din EGEN maskine så du kan komme ud og få lidt luft under vingerne...
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 60 MC-er: 6 Emner: 69 Svar: 374
jul 2008
Følger: 27 Følgere: 61 MC-er: 12 Emner: 234 Svar: 955
Føler virkeligt med dig. Alt det "kloge" er blevet sagt af mange andre herinde.
Konen kommer du over, selvom det lyder umuligt, og som en anden sagde, kan du nu give dig fuldt ud til ungerne.
Men det er en svær tid, så husk dine venner og husk at leve, vær glad når du er sammen med dine børn, og lad ALDRIG jeres problemer kommer imellem dig og børnene. Du er deres far, og vil altid være det, og det elsker de dig for.
Kan kun forestille mig hvordan det ville være hvis mine børn, rejste med konen.
Op med humøret og ud i det gode forårsvejr. Solskin er den bedste kur mod dårligt humør.
aug 2009
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 205
har selv prøvet det med 2 børn på 4 og 7 dengang
jan 2008
Følger: 29 Følgere: 29 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 172
Gentager; lad vær med at løbe ud for at finde den store kærlighed imorgen; den kommer når du mindst venter det. Tag dig tid.
Nyd livet, med vennerne, en mc og en kasse bajer!
Da jeg ikke kan se hvor du kommer fra, kan jeg så oplyse næste weekends træf/fest er i Herlev Mc og der skal du ikke selv lave maden, blot slå dit eget telt op.....
Tag tingene en af gangen. Livet er dejligt, du skal bare lige mindes om det, med nogle gode olevelser igen.
Jeg er ung (og haf hunkøn), men kærligheden gør sku ondt på alle og det er der bestemt ingen skam i, tril en tåre og råb lidt af tingene.
Min personlige udvej, Spil noget magtens korridore, sød musik i sådanne situationer.
Og se bare alt den støtte du får her. Ud med det vi lytter gerne.
aug 2007
nov 2007
Jeg kan godt forstå du føler dig stukket i ryggen, men det bedste du kan gøre er at sige: "fuck dem og fuck min ex".
Jeg ved det er svært at gøre, men med tiden bliver det lettere og en dag vi du kunne sige det og rent faktisk mene det fuldt ud.
Som de andre siger, så tag en dag af gangen og koncentrer dig om dig selv og ingen andre.
Prøv at se om ikke du kan holde en døgn rytme, så du ikke får vendt rundt på nat og dag. Det gjorde jeg desværre og det var en kamp uden lige.
Pas dit job og se om ikke du kan arbejde dig væk fra nogle af tankerne.
Få lavet din mc og kom ud og trille lidt og kør til nogle træf.
Mød nogle mennesker og få andres synspunkt ud fra DIN historie.
Og så lige lidt at tænke over:
Græd ej for kærlighed...
For den du græder for, fortjener ikke dig...
Den der fortjener dig....ville ALDRIG lade dig græde
Og jo, man tuder fandme som mand når man bliver udsat for sådan noget.
aug 2007
maj 2006
Følger: 81 Følgere: 76 MC-er: 7 Emner: 59 Svar: 2.984
Det er sku godt, at du har fået "taget hul" på problemerne..
Det beviser endnu engang, at der er "lys for enden af tunnelen".. c",)
Mvh. Rass
jan 2008
Følger: 29 Følgere: 29 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 172
Held og lykke
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 35 Svar: 913
Held og lykke med det hele ( :
nov 2007
Så skred konen