dispesation ved renovering gammelt hus {{forumTopicSubject}}
er der nogen der kan fortælle mig hvad man skal skrive og hvad for materiale man skal vedlægge for at få en dispensation til at renovere sit gamle hus når man ikke rigtig kan overholde de nyge love og bestemmelser
det er jo sådan i dag at hvis man renovere 25% af varme fladen skal man kunne overholde en vis uværdi og man skal gå op på de nye love ov regler om isolering osv
da dette ikke er muligt i det gamle hus vi har skal man søge en dispensiation men hvad skriver man lige
vi har tænkt os at isolere
loft med 300mm super flexi a bats
vægge 100mm super flexi a bats det er væggene der er problemet hvis vi skal gå op på de nye regler får vi en inder mur på 45cm hvilket vil ta alt for meget af rummene
gulv 200mm super flexi a bats
håber der er en der har lidt mere forstand på det end jeg har og grunden til jeg spørger her inde ja folk her inde er som regl altid behjælpelige og villige til at dele ud af egne erfaringer
det kan lige siges at har man ikke dispensationen kan man blive pålagt at føre huset tilbage til den stand det var i inden man gik igang eller få det lavet i følge med de gældende regler
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 108 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.435
apr 2007
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 3 Emner: 113 Svar: 1.035
han du havde ude hvad gik han mest op i bare lige for at være lidt nysgerrig
så jeg mæske kan finde noget frem om så man er lidt forberedt
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 108 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.435
og han gik som mange kommunale embedsmand op i sig selv og hans mening så hvis du kan få ham til at foreslå det du vil opnå ,er du nået rigtig langt , og for guds skyld ikke diskutere , (er min erfaring) hellere komme dem i møde ,
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 907
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 907
apr 2007
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 3 Emner: 113 Svar: 1.035
men håber da heller ikke det bliver noget problem
har printet ud inde på rockwools hjemme side hvordan jeg har tænkt mig at isolere og med hvad for noget isolering jeg har tænkt mig at bruge og har oplysningerne på de vinduer jeg har sat i hvad deres uværdi er og isolerings evne så håber ikke det bliver noget problem huset er fra 1803 så det er et gammelt hus jo
dispesation ved renovering gammelt hus