911 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Realitystjerner scorer kassen!!! Realitystjerner scorer kassen!!!

Har lige set i lokalavisen, at det koster fra 10.234 kr tur/retur at besøge Sidney. Han må score kassen! Men der skal selvfølgelig også meget selvbruner til jo smiley

Skål og god weekend!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Realitystjerner scorer kassen!!!
  • #1   27. feb 2010 det er der vel ingen der vil give penge ud til.

• Lars G
    Lars G Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 117
    #2   27. feb 2010 Kald lige Sydney Lee reality-STJERNE een gang til. Manden er jo bare en KÆMPE-nar som ikke fatter, at hans status er den samme som Sussie og Leo´s. Nej rettelse: Sussie og Leo er sympatiske mennesker og ikke medie-liderlige. Så har Sidney Lee altså MEGET lavere status end dem
    :-)) :-)) :-))

• #3   27. feb 2010 Lars, så sandt, som det er sagt.

• #4   27. feb 2010 Realitystjerner scorer kassen!!!
    SV : Har lige set i lokalavisen, at det koster fra 10.234 kr tur/retur at besøge Sidney. Han må score kassen! Men der skal selvfølgelig også meget selvbruner til jo smiley

Tror bare han må være voldsomt ensom , for hvem i helvede vil give 5 flade for at møde den klaphat ?
    så hellere en finger i øjet !!!

• #5   27. feb 2010 Jo mere der skrives og tales om ham, jo mere kendt bliver han.
    Som Simon Spies sagde: Dårlig omtale er bedre end ingen omtale.
    Så alle de hadegrupper på facebook er kun vand på hans mølle.

Jeg må ærligt indrømme at jeg syntes han er top underholdning. At se ham "svine" de andres menu´er til i 4 stjerners middag, og selv lave rejecocktails og knorr lassagne. Tja det er jo bare Sitney Lee...
    Men tænk hvis han i virkeligheden hedder Keld Hansen og er en ganske "normal" dansker. Og Sitney Lee bare er en rolle han spiller, så har han virkelig taget røven på Danmark

• #6   27. feb 2010 Delvist - tænk engang at den klaphat repræsenterer danmark , en stor fed løgn - slapsvans og en klat flydende selvglad selvbruner !

• #7   27. feb 2010 Martin-falster

"Men tænk hvis han i virkeligheden hedder Keld Hansen og er en ganske "normal" dansker. Og Sitney Lee bare er en rolle han spiller, så har han virkelig taget røven på Danmark"

jeg har tænkt det samme, og hvis det er tilfældet er det alle andre som er tåber, fordi vi ikke har kunnet se, at han er en karrikatur af en tumbe, og ikke en ægte person. Kunne være meget udspekuleret:)

• #8   27. feb 2010 nu syntes jeg i tillægger Shitny Lee lige lovligt mange hjernevindinger, og for mig ændre det egentligt heller ikke noget, han er stadig en nar... ;o)

/Rumle

• #9   27. feb 2010 at gøre sig selv så meget til grin og være hadet overalt for så få penge og lidt overskrifter
    så må man stadig have en bundplaceringen i IQ

• #10   27. feb 2010 Ikke helt Keld Hansen, meeennn (taget fra wiki)

Sidney Lee (født Søren Overgaard Hansen,[1] 25. januar 1979) er en kendt dansk tv-personlighed, som har medvirket i en lang række underholdningsprogrammer, har Danmarksrekorden i flest medvirkender i reality-shows[2] og ofte beskrevet som et 'mediefænomen'[3] en 'kultfigur i det danske mediebillede'[2] og 'den danske Paris Hilton'.

Han boksede mod Stig Tøfting i Gus Hansens boksestævne for kendte i 2009, hvor Sidney Lee spektakulært blev knock outet efter mindre end 7 sekunder.[11]

Heh he

• #11   27. feb 2010 Husk lige på at han SELV har skrevet det på wikipedia.. mediefænomen... arh... kultfigur...aaaarh...ro på..

Alle kan jo gå ind og skrive på wiki.. og da folk begyndte at rette i det han selv havde skrevet.. med ret store ord.. så fik han den låst.. Sørgeligt menneske..

• #12   27. feb 2010 Det ville da være mega skægt hvis han en dag smed "dragten" og sprang ud som en helt normal fyr... gennemsnitlig og pisse kedelig som 80% af resten af den mandlige befolkning :o)

Hvem ved, måske arbejder han i en tømmerhandel med at udleverer varer til dagligt, og hedder Jens Hansen..

Kim.

• #13   27. feb 2010 Haha, det bedste er da alle dem der giver Sidney Lee præcis den opmærksomhed han gerne vil have ved at flippe helt op i det røde felt og kalde ham nar, slapsvans, idiot og den slags i stedet for bare at sige nåh ja, han gør jo ikke nogen fortræd og hoppe videre i livet.

Får en til at tænke over hvem der i virkeligheden er den dumme...

• #14   27. feb 2010 Stjerner uden hjerner smiley

• #16   27. feb 2010 Og hvem tror i egenligt lige jeg skal klædes ud som til Kostumebal i Skanderborg MCklub i aften

Héhe

• #17   27. feb 2010 http://www.skanderborgmc.dk

• #18   27. feb 2010 "Han er skændsel for det danske samfund, at han skal repræsentere danmark er det samme som at danmark sprang ud af skabet."

Nu tror jeg bestemt ikke at nogle udefra vil se en "joker" som Sidney som repræsentant for Danmark som land.. Det gør de derimod med personer som Pia K. hvilket i mine øjne er langt mere skræmmende for os som nation !!!

Kim.

• #20   27. feb 2010 Mennesker som Sidney Lee og Paris Hilton er pisse smarte. De formår at tjene kassen på vores andres forargelse.

• #21   27. feb 2010 Jo jo, men det er vel på linie med Borat og andre løjerlige medie figurer, som der forhåbentlig ikke findes alt for mange veltænkende mennesker som tager seriøst... en figur er en figur

Kim.

• #22   27. feb 2010 Borat er anderledes. Der er det mere klart, at det er en figur ctr. Sascha Cohen (er det ikke det, at manden rigtigt hedder?)

Her formår Sidney og Paris Hilten at lave en langt mere gennemtænkt koncept hvor privatpersonen og 'figuren' glider så meget sammen ,at alle sidder og diskuterer hvorvidt de virkeligt er sådan

• #23   27. feb 2010 han laver over 100000 stærke om månden.....

hvem griner så

• #24   27. feb 2010 man kan stadig ikke købe en hjerne

• #25   27. feb 2010 Det er sgu da humor, når han ber om en breezer, når der er go rødvin på bordet:-)

• #26   27. feb 2010 sikke meget spalteplads i giver han herinde..................

• #27   28. feb 2010 Denne streng er et tydeligt bevis for, at det er LYKKEDES for den gode hr. Lee..

Det kan I så Lee eller ej smiley

Kommentér på:
Realitystjerner scorer kassen!!!

Annonce