{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

PS3 Styring i battlefield: bad company {{forumTopicSubject}}

Har lige downloadet en demo af spillet som virket til at være rigtig fed.... Bare IKKE til det lorte PS3 system, for hold da helt kæft hvor er styringen latterlig ringe.......Når man så skal over skærmen med curseren, eller sigte på en skal man vente på at curseren kommer derover.......
Er jeg den eneste som synes det er klamt til grin, og at det er for dumt at spille på PS3, eller bare mig der ikke forstår systemet ??

PT. er jeg bare hidsig over hvad jeg ser som et latterligt dumt system

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PS3 Styring i battlefield: bad company
  • #1   14. feb 2010 Ved ikke med ps3 men pc brugerne (mig) har KÆMPE problemer med frames pr seconds.... og har hørt at konsol udgaven kun har 30 fps!

Kunne godt forestille mig det er det du oplever....eller generel ping lag!

• #2   15. feb 2010 Nej det er hverken lav FPS eller høj ping....men simpelthen styringen med den forb.... joypad der ikke virker efter min mening

• #4   15. feb 2010 Man bliver dygtig til det man øver sig på...... Hvis der er for langt fra hjernen til fingrene hjælper det at træne....

• #5   15. feb 2010 Synes ikke der er nogen problemer, du kan ikke vende dig 180 grader så hurtigt som med mus nej, men så må man være lidt for udsigende. Jeg har kun rosende ord om det, især efter også at have prøvet 1'eren, tror det bliver købt til ps3 frem for pc

• #6   15. feb 2010 Ja er også gammel pc fps gamer og er hoppet på ps3 nu, men regner ikke med at komme til at spille fps igen.. Ikke før jeg får mus og keyboard i hvert fald.

Kan godt se at man kan blive 'go' inden for de fysiske begrænsninger og når det er ens for alle kan det vel være lige så sjovt, men den er svær at æde xD

• #7   15. feb 2010 i er nogle amatører LOL.... jeg havde samme opfattelse inden jeg prøvede og det kommer ret hurtigt....i dag er jeg bestemt hurtigerer med en controller i FPS end med mus keyboard.. at spille på PC er noget lort og den evige kamp om at opgraderer grafikkort og ram og driverer og andet latterligt BILL GATES homo pis.... nej tak consol er vejen frem det virker altid !

//K.

• #8   15. feb 2010 Anders - ZX9R sælges .
    Tror du skulle prøve at spille lidt battelefield online, så ville du hurtigt finde ud af, at joypad er lige så hurtigt og præcist som en mus smiley

• #10   15. feb 2010 @Kenneth Nr. "402" : Haha, så må du da havde været rimelig langsom med mus og tastatur... Det er INGEN tvivl om at mus og tastatur er hurtigere end gamepads...!

Det har været den evige diskussion i et par år nu men efter de smed 2 af de bedste klaner på konsol mod 2 af de bedste klaner på pc ind på en server og testede var der ingen tvivl om at konsol folket fik tæv...mildest talt...

kan desværre ikke lige finde youtube vdieoen hvor konsol folket fik tæv men leder og poster den så snart den er fundet!

• #11   15. feb 2010 Vil give ret nr 402 ret i at det er lækkert på konsol at aldrig skulle opgradere og det bare kører. så kan pc nørderne Anders og Kristian sidde med hinkesten briller og snakke om hurtigste ram og opgradere deres PC hver gang der kommer et nyt spil, imens vi andre bare tænder for konsollen. og så kan det være pisse ligegyldigt hvem der er hurtigst på tasterne, for konsol brugerne spiller ikke mod pc'erne alligevel.

• #12   15. feb 2010 Far til C-4.: Det er sjovt at pc spillere altid skal klassificeres som overvægtige, cola drikkende, pizza ædende, brille bærende nørder.

Men det er vel klart at folk med lav iq tror at man ikke kan være intelligent OG se godt ud på en gang.

...er da frisk på at lave et galleri med lidt billeder...så kan vi jo lave en afstemning om nørden (<- mig) eller den tjekkede (<- dig) vinder!

• #13   15. feb 2010 ..og når jeg har vundet den konkurrence kan vi jo tage en iq test...når jeg har vundet dne kan vi jo så smide en konsol og pc på samme netværk og tage en battler der....! ^^

• #14   15. feb 2010 selvfølgelig er den nemmere at aim'e på en pc.. men spil spillet lidt så bliver det nemmere..

jeg er selv mest til ps3.. når man lærer det er det monster sjovt..

har hverken problemer grafikken i battlefield eller andre spil.. kun need for speed!!

det er det eneste spil jeg har oplevet at grafikkortet ikke kan følge med..

• #15   15. feb 2010 Kristian stil colaen fra dig og smil til verdenen smiley

• #16   15. feb 2010 Far til C-4. .

Du har så evig ret...... Lidt ligesom "Honda er kun for bøsser".... Altså flotte og kloge bøsser....

• #17   15. feb 2010 Far til C-4. : Smiler skam til alle de mennesker der er kommet over stereotypisering af andre....resten får fingeren ^^

• #18   15. feb 2010 Har også altid været stor fortaler for FPS kun kan spilles på en PC.

Jeg er dog siden jeg har fået en PS3 blevet tiltagende irriteret på min PC pga. spillenes ustabilitet og drivere og jeg ved ikke hvad. Noget som jo ikke ligefrem er en nyhed. Det er bare SÅ lækkert bare at tænde PS3'eren og spille uden problemer.

MEN ... FPS suger altså røv på PS3'eren. Til gengæld er den SÅ meget sjovere med 3rd person sandbox såsom GTA og Assassins Creed, for ikke at tale om bilspil og lignende.

• #19   15. feb 2010 AC2 skal helt sikkert spilles på konsol...prøvede dt epå pc og duede slet ikke...havde stor fornøjelse af at ligge i sengen med 360'erne og spille AC2 smiley

• #20   15. feb 2010 At mus er hurtigere end gamepad siger sig selv jo da du bare kan rive hurtigere i musen, hvor joypad'en har en maksimumhastighed.

Men synes sagtens man kan få en rigtig godt flow med controlleren brug ½-2 timer og så skulle det sidde der, har ingen problemer med at headshoote (godt ord smiley ) folk på ps3'eren eller andet.

Kommentér på:
PS3 Styring i battlefield: bad company

Annonce