{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

Praktik eller løntilskud? {{forumTopicSubject}}

Hvor finder man en praktikplads ulønnet/dagpenge eller job hvor arbejdsgiver får kr 65,- pr time i tilskud?
Jeg er maskinarbejder og vil helst dreje og fræse, både manuelt og cnc. Kender til Mazak, Okuma, Mori Seiki, Supermax, Emag.
Har blandt andet arbejdet på Rolls-Royce på Okuma LU45, der er en 5 akset drejebænk med roterende værktøjer!
Jeg har selvfølgelig prøvet flere forskellige her i området, uden held!
Mvh Allan fra Kolding.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Praktik eller løntilskud?
  • #1   30. jan 2010 det er ikke så nemt lige i tiden. men vi er faktisk begyndt og ansætte nogle enkelte på mit arbejde desværre i nordjylland

• #2   30. jan 2010 Fuld tid! Har gået arbejdsløs i nøjagtig 1 år og 2 dage, skulle ha været ud i uge 44 senst men de er jo langt bagud med samtaler så jeg røg til et privat firma der hedder jobdk i Kolding hvor der sidder 7 m/k og laver det AF skulle have lavet!
    En arbejdsgiver kan få 65,- pr time i tilskud i op til 6 mdr, jeg tjener nogen penge, arbejdsgiver får nogen billige timer, men jeg er så 6 mdr tættere på bistand da støttede timer ikke tæller på fagforeningen!
    Eller ulønnet praktik i en måned!

• #3   30. jan 2010 Mener de 3-4 stykker de har ansat er på kontrakt til senere på året..Har selv været på fordeling sidste sommer, det var sgu heller ikke for sjovt, har dog overlevet 3 fyringsrunder på den maskinfabrik jeg går på var lige kommet på aftenhold og det gik godt så blev det sgu nedlagt for bare og starte op en uge efter igen der var jeg nær fløjet og i en spids men er så kommet på aftenhold igen for 14 dage siden... så er glad igen smiley

• #4   30. jan 2010 Prøv GKN wheels i nagbøl, Lunderskov- hvis du ikke allerede har.

• #6   30. jan 2010 Jamen de har jo alle fyret!!!!
    GKN skal prøves, selvom de har en mega ensidig produktion! Kun 8 km kørsel:)

Kommentér på:
Praktik eller løntilskud?

Annonce