1.647 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

hjælp til valg af tattoofore. i åhus ? hjælp til valg af tattoofore. i åhus ?

Hej rødder..
Jeg går med tankerne om en tatto..
Men men, her i århus ligger der jo flere forretninger der udfører den slags.

Hvis der nu er nogen af jer der har gode erfaringer med nogen af dem, vil jeg rigtig gerne høre om det.

Det skal jo sidde der resten af ens dage, så det skal helst blive godt.
På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til valg af tattoofore. i åhus ?
  • #1   17. jan 2010 Ja selvfølgelig i ÅRHUS !

• #2   17. jan 2010 Hej Daniel
    Jeg har en fra Mölner tattoo, og de er specielt gode til sort / hvid tats og til nordiske tattoos også polynesiske. Kan varmt anbefale dem.
    Jeg har selv planlagt et helt ærme, som skal lave nede ved madam blue tattoo, men hun har næsten 1 års vente tid.
    Mit råd må være at finde den stil du vil tattooveres i og så finde dem der er bedst til det...
    Held og lykke
    Mvh
    Jesper

• #3   17. jan 2010 Ja det er da et råd man kan starte med, men er afklaret med at det skal være en japansk drage. . .
    men et års vente tid hos madam blue, hendes arbejde er kendt for at være rigtig pænt. må man gå ud fra...
    Men det er nu længer end jeg har tænkt mig at vente..

• #4   17. jan 2010 (link fjernet)

Kan klart anbefales (fik dog lavet mine i KBH)

• #5   17. jan 2010 Jesper Højer L
    har du nogle links til billeder af noget de har lavet af det polynesiske og evt samoa. hvis nogle er specielt gode til det i DK
    På forhånd tak.

• #6   17. jan 2010 alt hvad jeg har set som er lavet ved Thea (Madam Blue) er bare 100 pct i orden og jeg har set meget og mange stilarter derfra. Hun er PISSE dygtig...nok også derfor den lange ventetid. Men hvad gør et års ventetid når man bagefter har den hele livet til at nyde den i. Man skal aldrig gå på kompromis med kvaliteten når det angår tattoes.

• #7   17. jan 2010 Colorblind som Palle skriver.. klart nogle af DK's dygtigste

• #8   17. jan 2010 Colorblind eller hvis ikke det SKAL være i Århus så LOWKEY på fyn(svendborg mener jeg) disse to er blandt de ypperste i DK/norden. Gå ALDRIG på kompromis det er ventetiden værd også selv om det er et år smiley

• #9   17. jan 2010 tak for alle de gode svar... color blind, ser ud som om han laver noget rigtig pænt arbejde.. kunne være man skulle kontakte ham og kigge lidt på madam blue..

Takker

• #10   17. jan 2010 men nogen der ved hvordan man kommer i kontakt med madam blue ?

• #11   17. jan 2010 jeg vil ikke anbefale Kala ved mjølner tattoo, min kæreste fik lavet en meget simpel sort tatto og der kom meget arvæv på så den er helt hævet i dag og ikke særlig pæn

• #12   17. jan 2010 Tag til Henik Dickmann i Herning han er kanon. men nok svært at få tid

• #13   18. jan 2010 Niels som ejer Colorblind er flyttet til Lading udenfor århus.

Men han har desværre lang ventetid - mener at han lige nu booker for 2011 !!

- Men prøv og skriv til ham på nhartfreak@gmail.com - det kan være han har et afbud du kan få.

• #14   18. jan 2010 kan du ikke søge madam blue på google og få adresse plus nr?? Ved ikke hvad gaden hvor butikken ligger hedder, men det er tæt på havnen og Train og politigården.

• #15   18. jan 2010 her er nr og adressen

Madam Blue Tattoo v/Thea Zarose Alion
    Europaplads 8 , 8000 Aarhus C , Århus Kommune - Region Midtjylland
    Telefon: 86760405

du vil ikke fortryde det hun laver- for hun er med garanti en af landets dygtigste tattovører.

• #16   18. jan 2010 Ellers er der også Århus tattoo center i jægergårdsgade. Casper har lavet min ene arm og hvad jeg nu ellers har på overkroppen. Han er desuden ret heftig til japanske tatoveringer, samt oldschool. Tribal gider han så til gengæld ikke at lave på nogen:-D

• #17   18. jan 2010 Alfons Å

Det ikke så slemt med tider hos Neils. jeg fik en tid forleden og det er til i starten af marts

Kommentér på:
hjælp til valg af tattoofore. i åhus ?

Annonce