{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.124 visninger | Oprettet:

Pis Osse...... {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder lige og opdager, at jeg ikke kan komme ud og køre på min knallert den 1.3. ØVV.

Jeg er desværre udrejst på det tidspunkt - oven i købet til det røvsyge og gudsforladte Orlando, hvor det kun er mellem 20 og 30 grader varmt på den årstid. Og som om det ikke var ulykke nok, er der problemer med at få flybillet hjem den rigtige dato, så jeg skal minsandten også slå to dage ihjel med en eller anden lejet, skummel MC.....

øv, øv, øv,,,,,,,,,,,,,

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pis Osse......
  • #1   14. jan 2010 føler med dig, det må være hårdt.

• #2   14. jan 2010 Hej Knud

For en del år siden skulle jeg hente min første Spritnye MC med masser af crom a la concour med alle de fine dele på , Husker stadig datoen
    den 1/3 ja eller 1 Marts , kørte hjem i stor SNESTORM og MCen lignede noget der var løgn
    God vinterferie sikkert betalt af vi andre på en eller anden måde Suk suk , håber du bliver arbejds ramt , så du slet ikke når at kunne køre rundt i det guds forladte land smiley
    Ironi kan forkomme i dette indlæg

Ok jeg er lige kommet hjem efter en 1600 km MC tur i Østen , hvor tempen ikke var under 28 g , men det var så lige varmt nok !!!

• #3   14. jan 2010 foeler med dig.
    er nu i Ecuador paavej nord til USA
    det har naesten vaeret umuligt at opdrive sne og kulde
    forleden fandt jeg lidt i Peru ved ca 4600 meter og lamaer alle vegne.
    det var naesten som at vaere hjemme bortset fra lamaerne.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.550
    #4   14. jan 2010 Karl Johan: Uhhh...du har været længe væk... Skal da lige hilse og sige, at vi (nu også) her i danmark også har fået vores andel af lamaer...og der er MANGE!

:o)

Knud: Ej...altså... hammer-ærgeligt... Skal du låne et sæt spillekort med???

• #5   14. jan 2010 Det er jo ikke for at være misudlig .. men håber sku den du lejer er punkteret !!

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.550
    #6   14. jan 2010 Ja - det er lige før man håber på, at de kun har nogle gamle slidte Suzuki Intruder VS 750 tilbage.... Så kan han (censur) lære det!!!

• #7   14. jan 2010 Hvem fanden gider at rejse ud på 2 hjul til eksotiske lande, når man kan blive hjemme i det kolde, og passe sit arbejde! smiley

• #9   14. jan 2010 Håber at det kun er muligt at leje en Victoria! smiley

• #10   14. jan 2010 Syns nu det er synd for Knud. Lad os lave en deal. Jeg tager til Orlando i stedet for, du låner en af mine cykler (der er helårsforsikring) og alle er glade...........

• #11   14. jan 2010 Tja - jeg hører til tøserne der ikke skal have min cykel ud før ind i april når salten er vasket af vejene. Nu har den stået i stuen hele vinteren og er blevet vasket, pudset, plejet og poleret. Så den den skal dælme ikke ud d. 1/3.

• #12   14. jan 2010 Kender godt problemet - Jeg sidder her på Trinidad, har været her siden 27 aug. og kommer først hjem til maj.. øv øv øv - så jeg kan heller ikke køre på min mc d. 1/3 - Derud over er det pisse hårdt at have over 30 graders varme hver dag hele året rundt.. smiley

Kommentér på:
Pis Osse......

Annonce