1.678 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Import af Ducati 748.. Import af Ducati 748..

Jeg trænger til lidt gode råd og erfaringer angående import af en Ducati 748.

1. er der nogen der har 'gode' erfaringer/råd med at argumentere overfor SKAT at afgiften er for høj?

2. jeg kigger meget på mobile.de, men jeg har læst at man generalt skal passe på de billigere cykler derfra, da standarden er meget under hvad vi forventer i DK. har det noget på sig? eller hvordan skal man bare sig ad??


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Import af Ducati 748..
  • #1   7. jan 2010 spar besværet køb min 916 SPS 49.995.- leveret på din adresse

  • #2   7. jan 2010 hvad er afgiften?? smiley

  • #3   7. jan 2010 Andreas:

    Som privat kan du bare glemme det med at argumentere over for SKAT..

    Det var også mig der sagde du skulle glemme de første der kommer frem på mobile.

    Men ud over det skal du gå efter en med Service historie, og der SKAL være skiftet vippearme, for der vil ALTID være nogle der er slidte.

    Hvis du selv vil importere en Duc, og ikke brænde nallerne, så sørg for at sætte dig grundigt ind i duccernes historie, og evt. skavanker.


  • #4   7. jan 2010 Morten: hvad er levetiden på vippearmene hvis alt bliver overholdt og serviceret??

  • #5   7. jan 2010 tror SPS ligger på 70k

  • #7   8. jan 2010 Narrowhead:

    En af de mest effektive måder at begrænse sliddet på, er som ducati senere selv har givet besked om. Nemlig at ventilerne skal stilles lidt strammere end oprindeligt foreskrevet.

    Syntes ikke man kan sige at det er et gammel overstået rygte der bliver ved at dukke op.

    For såvel Ducati som Suzuki, så er problemer med vippearmene noget der på de givne modeller, ikke er løst fra fabrikkens side.

    Ergo vil potentielle købere af pågældne modeller, skulle tage sig i agt.

    Hvor stort set alle kender til Slingshot motorens problemer, er det de færreste som eks. Andreas der har hørt om problemerne på Duc.

    Men pudsigt er det jo, at på Ducatimotoren, er det forkromningen af vippearmene, der er den skyldige, som dermed medfører slidte knaster.

    På suzuki er det lige omvendt, der er det pittings i knasterne, der rasper vippearmene.


  • #9   8. jan 2010 Hva med evt og købe min Duc 748R... den er med plader og blev hentet fra england sidste år... står og vil gerne have et hus, og må nok desværre skille mig af med ducen...

  • #10   8. jan 2010 Martin C: en rigtig Ducati er rød.. smiley hehe..

    ej, spørg til side, er service overholdt? og hvad forlanger du for sådan en??


  • #11   8. jan 2010 Til • NarrowHead • <S@lt Creek> • og Morten "TEAM BASTARDS PlysDyret" :


    jeg har godt hørt at der er forskel på årgange, nogen holder bedre end andre.. Kender i til nogen som er lidt bedre end andre? eller mere holdbare.. ??

    men ellers tak for svarene.. smiley


Kommentér på:
Import af Ducati 748..

Annonce