{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

alex k
alex k
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 30

køre skole {{forumTopicSubject}}

hej folkens..

jeg tænkte på om der var nogen der kunne hjælpe mig med af finde en god køreskole. nu vi jo kommet ind i det nye og så er der o ikke så lang tid til det bliver forår igen jo smiley

jeg har ledt over alt syntes jeg..men der er jo altid nogen der kender nogen steder hvor man ikke har ledt..hehe..

det skal helst være et sted meller kbh nv og jyllinge i nordsjælland..

på forhånd tak..

hilsen alex..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køre skole
  • #1   2. jan 2010 asa kørerskole
    de har den høgeste beståleses prosent og de er meget søde ;D
    tog mine der
    http://www.asa.dk

• #3   2. jan 2010 Tog mit og kender rigtig mange der har taget hos Hedehusene Køreskole.. Han er total flink og mega grineren og tag kort hos.. Kan varmt anbefales. smiley

Mvh

• #4   2. jan 2010 Inges Køreskole i Hillerød. Tog begge mine der.
    De har en beståelses procent på ca.95% smiley

• #5   2. jan 2010 Der er kun ET sted - TIp Top Trafik. Super køreskole, flinke lære som også er meget reelle. De kan håndtere alle typer lige fra det lille stille myr til den måske lidt for flabede "brian". - Og så har alle det sjovt smiley

De har skole mange steder. Søg bare på nettet.

• #6   2. jan 2010 De her er KANONGODE. De ved reelt hvad det handler om, og så har de styr på deres papirgange - det er ekstremt vigtigt i disse tider

• #7   3. jan 2010 Carsten:

Det er ikke for at skuffe dig, men der er et antal kørelærere, der ikke engang fortæller deres elever at de skal passe på fodgængerovergangenes hvide felter og metalbrønddæksler i regnvejr.

OG - så skal du ikke kigge ret længe herinde for at finde folk, der har måttet købe ekstra timer, fordi kørelæreren ikke har fået berammet diverse prøver i tide. Der er også tilfælde af folk, der er sendt til køreprøve på forkerte mc-ER OG ER ENDT MED LILLE KORT I STEDET FOR STORT, ELLER SENDT HJEM UDEN AT KOMME TIL PRØVE.

Endelig er der rigtig mange, der bare hænger meget længe inden køreprøven - angiveligt fordi der er ventetid. Det interessante er bare, at adskellige kørelærere er fint i stand til at sende elever ti prøve i mere end en politikreds. Ved at vælge og beramme rigtigt, undgår de rigtig meget ventetid.

De er meget langt fra at være lige gode alle sammen:-) og jeg vil til enhver tid anbefale elever at spørge sig frem til en velfungerende kørelærer, fremfor at gå efter en eller anden mere eller mindre ugennemsigtig pakkepris.

• #8   3. jan 2010 Carsten

Jeg kender i øvrigt Shafqat Riaz udmærket - ham er der bestemt ikke noget i vejen med:-)

Kommentér på:
køre skole

Annonce