{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.333 visninger | Oprettet:

iMac 27" på lager - Østjylland? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

Jeg ved godt, at det er en lidt underlig forespørgsel, men jeg har fundet ud af, at min kone vist nok skal have sådan en svend i julegave. Desværre er der overhovedet INGEN i mit lokalområde herude på spidsen af Djursland, og Apples online butik viser pludselig en leveringstid på over 14 dage.

SÅ var det, at jeg tænkte:

Inden jeg nu ringer rundt til alle de forretninger, jeg kan komme i tanker om her i Østjylland for at høre, om de har en iMac 27" med den lavest mulige processorkraft (som er rigeligt til behovet), kunne det jo være, at én af Jer andre MCG'ere havde kendskab til et restlager, eller måske ligefrem arbejder i en butik, hvor I sælger sådan nogen?

Så please, giv lyd, hvis I har kendskab til, hvor jeg kan købe sådan én FØR JUL!!!

På forhånd tak og med venlig hilsen

Allan

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iMac 27" på lager - Østjylland?
  • #1   18. dec 2009 Fona sælger dem også, men der er 27" udgaven også udsolgt... Der er kun 21,5"eren tilbage

• #2   18. dec 2009 Jeg har lige bestilt en gennem applestore. !4 dages levering sagde de men efter 3 stod der en pakke fra holland... TAAAAAARK siger man så bare...
    Ring da til deres store og hør dem hvad der reelt er af ventetid...!

• #3   18. dec 2009 Enig md jacob, deres telefon support er skide god, ihvertfald hvad salg angår.

Ellers er der humac på vesterbrogade i kbh, hvis det skulle gå helt galt smiley

• #4   18. dec 2009 http://www.business.dk/tech-mobil/appleforhandlere-ramt-af-mac-mangel

Hjælper dig selvfølgelig ikke men forklarer situationen.

Held og lykke med jagten.

MVH Rune

• #5   19. dec 2009 Der ligger en MAC butik i århus.
    Kan finde adressen til dig, hvis det er nødvendigt.
    De burde kunne hjælpe dig, og der vist lidt kortere end til kbh.....

• #6   19. dec 2009 Tak for svarene og hjælpsomheden.

Det ser desværre ikke alt for godt ud med at skaffe den computer inden jul.

Der står på Humac's hjemmesiden, at man skal sende en mail for at høre om lagerstatus (i blandt andet Århus). Det gjorde jeg fredag middag, men har intet hørt fra dem...

Såeh...

Jeg forsøger igen senere.

Tak for indsatsen alle sammen! smiley

Allan

• #7   19. dec 2009 - overvej om pengene på en i5 ikke er godt givet ud, nu du alligevel skal vente lidt...:-)

• #8   19. dec 2009 Jeg var lige i Fona i Svendborg, der stod da en og glanede, jeg har ikke forstand på Mac, men syntes dog den var "lidt" blæret, mus med trykfølsom overflade, og tastatur ikke meget tykkere end det pap den er pakket i ..... Der kunne jo stå en i en Fona nær dig !

Hvis det er helt galt, kan jeg da smutte i Fona og hente en, og tage den med op til dig !

• #9   19. dec 2009 Jan>> Jeg har tænkt på det med Fona, men jeg kan ikke komme til at ringe og spørge dem i Randers og Århus, for hun "mandsopdækker" mig her i weekenden. I øvrigt lidt dumt at holde så godt øje med sin mand, hvis man gerne vil have en god gave, men det er måske bare mig, der er nærtagende?

... Er nødt til at vente, til jeg kommer på kontoret mandag, så jeg kan fortsætte jagten sådan lidt mere diskret... smiley

• #10   19. dec 2009 Jeg har faktisk været nød til at køre til Århus for at hente gaven til konen, det hun skulle have kunne hentes i Århus eller København, og så er Århus lidt hyggeligere at køre til.

• #11   21. dec 2009 Til de interesserede kan jeg fortælle, at der ikke findes ét eneste eksemplar i Østjylland og at Humac, som er landsdækkende, har cirka 100 bestillinger skrevet op til 27" modellerne.

Det ender vist med en forudbestilling, og så må hun leve med, at der ikke er noget, hun kan lege med i julen. smiley

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.550
    #12   21. dec 2009 ....og hvis det ikke lykkedes dig at finde den... så VENT på den! Det vil du/I bestemt ikke fortryde! Ud over at den er gude-skøn-pæn, så er og bliver iMac og Macbook med de perfekte OS X en super-oplevelse for dig/jer.

Glæd jer...

God jul...

• #13   21. dec 2009 Hans>> Ét eller andet SKAL jeg jo lægge under træet, så jeg har bestilt den fra Apple Store og så må jeg jo finde ud af at printe et par fine billeder eller noget, som jeg kan lægge i en snydepakke sammen med et lille brev... smiley

... Men hun bliver helt sikkert glad!

Hun/vi er i forvejen besat af "æbler". smiley

• #15   21. dec 2009 John>> Faktisk en rigtigt fed idé, men det er vist desværre ved at være lidt for sent for mig at finde ud af, hvordan jeg får den hentet hos dig.

Men tak for tilbudet! smiley

• #17   22. dec 2009 Johns idé med at pakke et rigtigt æble ind er da en rigtig fed.....:-)

Du kan evt. trykke en løs RAM-klods fast i æblet, hvis du har en liggende.

• #18   22. dec 2009 Den med æblet kan jeg nu godt lidt, men hvor finder man lige et hvidt æble der er spist af smiley

Hmmmm... får helt lyst til at give konen en mac nu !

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.550
    #19   22. dec 2009 Det skal selvfølgelig være et stort RØDT æble (det er jul), og så kan du printe et Apple-logo ud og montere på et pap-underlag som vedhæng!

Kommentér på:
iMac 27" på lager - Østjylland?

Annonce