{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.451 visninger | Oprettet:

Per  O
Per O
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 148

Atv til børn {{forumTopicSubject}}

Hej jeg står og skal købe en lille 50ccm atv til mine sønner, men hvor får man en i en rimelig kvalitet? Jeg ved at mange af de kina maskiner er meget dårlige i hjul nav og motor, men jeg vil heller ikke invistere en formue i det. Nogen der ved hvor man kan købe dem henne enten på nettet eller i nordjylland.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Atv til børn
  • #1   15. nov 2009 ikke en 50 ccm jeg har 2 piger 2 piger på 110 ccm og det passer fint til dem.De kan kører på den samtidigt og den er stor nok til at trække ude på markerne og på græsplænen.
    Den er godt nok kinesisk og der er da lidt startproblemer en gang i mellem , men ikke mere end at får den lidt startgas så kører den igen.

• #2   15. nov 2009 Jeg er bare bange for at en 110ccm bliver for stor til dem. Den ældste er kun 3 1/2 år. men jeg havde tænkt på det. Der er lidt mere motorkraft på dem. Det kan godt være at en 50ccm bliver for lille. Nogle gode forslag til forhandlere som i har god erfaring med. Det skal jo helst være sådan at man kan få reservedele hvis den går i stykker.

• #3   15. nov 2009 ved ikke lige hvad det er jeg skrev , men jeg ville skrive at jeg har 2 piger på 7 og 9
    Købte min på det mest hadede sted på nettet Macca.dk for snart 4 år siden, men den har bare kørt og kørt uden problemer -

• Niels-Joergen A
    Niels-Joergen A Tilmeldt:
    mar 2007

Emner: 9 Svar: 19
    #4   15. nov 2009 jeg har en smc 50cm 2-takter, til mi datter på 4, og søn på 7, knægten på 7 har stadig stor fornøjelse ud af de 50cm. Bemærk at det er en 2 takter= lidt mere power end tilsvarende 4 takt.

Manglende strøm på batteriet er eneste problem, det skyldes at et fjernbetjeningsrelæ stjæler lidt strøm, eller aldrig problemer, og den bliver brugt meget.

Fordelen ved denne model ifht. kinesere er, at den er lav og bred og har svært ved at vælte.

Jeg har købt den i lendum ny auto

• #5   15. nov 2009 hvis du køber en støre så sæt en ring over gasspjældet så den ikke kan ta fuld gas ringen derefter gøres mindre = mer efekt.
    mit foreslag

• #6   15. nov 2009 Ja det havde jeg tænkt på, men jeg tænkte også på selve størelsen på atvèn. Den kan jo også blive for stor så de har svært ved at dreje med den og i det hele taget nå de forskellige håndtag.

• #7   15. nov 2009 Den første atv mine unger kørte på var en Suzuki lt 80. Den kørte bare godt og der er en skrue på gassen til at justere farten med.

• #9   16. nov 2009 som EMPE skriver

Suzuki LT 50... Yderst robust og holdbar maskine... Har selv 2 stk. til mine børn. Lidt dyre i indkøb, men de holder sindsygt godt

• #10   16. nov 2009 Tak for det. Det vil jeg da lige undersøge, de ser også mere robuste ud.

Kommentér på:
Atv til børn

Annonce