Spørgsmål vedr VVS - vandledning {{forumTopicSubject}}
Aften MCG...
Har et spørgsmål omkring min pem - vandledning !
For nogle timer siden fik minigraver fat i hovedledningen og det endte med at den blev revet over...
Ledningen er blevet bukket sammen og sat snor på samt afproppet i enden med en prop...
Problemet er bare at der på vores land ejendom ikke er en stophane sat af !!!
Jeg skal have fat i vvs firma imorgen tidlig selvfølgelig - jeg har gravet det hele fri omkring begge ender af ledning med gravemaskine så man kan stå der - 2 meter henne på pem-rør på vandsiden sidder der en messing samling fra en gang hvor de flyttede vanduret...
Kan vvs reparere dette uden stophane - kan de klemme rør ? eller ska de have lukket alt af ved vandforsyningen - samt hvad vil sådan noget cirka koste der er gjort helt klar til lapning
Håber på et godt svar og takker på forhånd
mvh
/martin - som ikke er populær ved kone og 2 børn pga. manglende vand
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.698
dec 2005
Følger: 50 Følgere: 46 MC-er: 5 Emner: 60 Svar: 922
og der sku gerne sidde en stop hane ude i vejen som bliktuden lukker for når han skal samle det, for gør du det nu lukker du formenlig for flere end dig selv;)
så må du be kone og børn gå til naboen efter vand;) eller lære dem hvordan en trucker/rocker vask forgår:D
mvh.
sep 2008
Følger: 33 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 252
hvis der er en anden samling som de kan se vil de nok skifte ledningen henne fra den så du har så få samlinger som muligt.
jeg vil anslå prisen til ca 2500
Spørgsmål vedr VVS - vandledning